A basszus a fülében egyre erősödött és a hang egyre halkult, miközben felszippantotta a fehér ’hintőpor’ csíkot. Szédülni kezdett, és csak azt érezte, hogy hozzásimul az emberekhez akaratától függetlenül. Karok és hasak érintését, simaságát mosollyal válaszolva kezdett ráérezni a zenére, az ütemére.
Hihetetlenül jó érzéssel, hirtelen kijózanodással, és utána újra beleszédülve táncolt. A fények, mint a ’nitrós’ szivárvány folyton a szemébe csaptak, de őt ez nem érdekli kicsit sem.
Rosszullét fogja el, a pillanatnyi pasiját elhagyva gyorsan a mosdó felé siet.
Épphogy beér, elhányja magát. Sokáig csak néz előre bambán, csodálkozva, hogy mit is csinál.
Rájön, hogy semmit, megmosakszik kissé, és az érzés gyorsan visszajön.
A falak mögötti tomboló zene pedig újra elragadja. Félig meddig tudja, mit csinál, de nem érdekli, és a gátlások megszűnnek, a víziók megvannak, minden, ami kell a jó érzéshez, megkönnyebbülten.
A srác, kivel épp jóban van, hoz neki egy italt, a zenét túlordibálja:
IDD MEG FINCSI!
A lány meg is teszi, hisz mért ne tenné. Az üveget eldobja, és a srác átöleli, és lassan annyira elszédül, hogy… képszakadás.
Másnap a kórházban kelt fel, nem tudta mire vélni a dolgot, és értetlenkedve nézett az ágyánál ülő anyjára, aki szörnyülködve, de mégis hálásan nézett lányára, hisz nem esett nagyobb baja. Áá nem..
Mit csinált? Háát… Jól érezte magát!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-09 00:00:00
|
Történetek
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-17 00:00:00
|
Történetek
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások