Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Adjatok...

Egek, adjatok türelmet, adjatok bölcsességet, mely biztosít arról, hogy hallgatni művészet, hallgatni tudás és erő... Egek, adjatok türelmet, mielőtt késő lenne... Egek, adjatok toleranciát, adjatok képességet, mellyel megóvhatom a világot magamtól...

Egek, adjatok vakságot, siketséget és némaságot, adjatok butaságot és közhelyességet, hogy ha már meg nem szólhatom a többi teremtményeteket azok hozzájuk hasonlatosnak lássanak.

Egek, adjatok kedvet a plagizáláshoz.

Kegyes Földanya, kegyes Napanya, kegyes Holdanya (Luna Portentuum, látod, előtűnsz), kegyes Vízanya, kegyes Ősapák, kegyes Ősanyák, kegyes Istenek, kegyes szellemek!

Egek, adjatok sekélyességet, hiúságot és tükröket, melyek a fiktív képemet mutatják.

Egek, adjatok sárga csipkés fehérneműt!

Egek, adjatok függést másoktól és függést kötélen, egek, adjatok sznobizmust és kultúrálatlanságot.

Egek, szüntessetek meg! Töröljétek el individuumomat, mert így nem befogad, csak kitaszít a világ.
Hasonló történetek
3719
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4143
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
lorelei ·
én meg még azt hittem, saját defektem, hogy ez itt ennyire idegesít.
némileg meggyőződtem arról, hogy nem vagyok még teljesen követhetetlenül kész. kössz.
egyébként egyetértek.

ggmarkez ·
Kedves sztájk!
Nem ismerhetlek, - bár büszke lennék rá ha ilyen ember az ismerősöm lenne - az írásaiddal is most ismerkedem, de nekem ez is tetszik!
Nem is gondoltam soha arra, hogy leírhatnám, mennyire gyűlölöm az emberi butaságot, tudatlanságot.
Hogy mennyivel többre becsülöm az okos népek társaságát a jólelkűekénél...
Tudom....
Mea culpa...mea maxima culpa.....
de ez van....néha nagyon elegem van a nagy szeretet dumákból...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: