Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vér kötelez

 
– Anya ezeket a dobozokat hova tegyem ?  kérdeztem egy nagyobb hallom dobozra mutatva a nappaliban.
 
– Vidd csak fel az emeletre! kiáltott be az udvarol 
 
-Nem túl nehéz Kara ne segítsek? kérdezte Jams az öcsém. 
 
– Áh hagyd csak meg oldom egyedül még a végén el késel az edzésröl! mondtam miközben egy nagy csomagot cipeltem fel a lépcsőn. 
 
Ezt vajon hova tegyem? Tanakodtam magamba amikor hirtelen egy férfi hang szólalt meg mögöttem.
 
– Kara meg kérhetnélek hogy vidd el a sütis kosarat a szomszédnak hisz újak vagyunk erre felé fontos az első benyomás.! 
 
– Persze apa, bár ezt úgy mondtad mint ha innen nem kéne elmeni majd mint Finixböl! 
 
-Kicsim tudod hogy az csak egy baleset volt és nem maradhatunk ott, az emberek furcsán néztek ránk! 
 
-Tudom apa, de azért félek.
 
-Nincs mitől hisz nem történhet meg újra. és azzal a tekintetét a csuklomon lévő pánttra szegezte.!
 
-Oké. mondtam és én is a pánttra néztem……
 
-A piros vagy a sárga kosarat vigyem nekik? orditotam apa után de ő már nem hallotta..”hat akkor a piros” gondoltam és a bejárat felé vettem az irányt 
 
Amikor oda értem a szomszéd elé be csengetem amikor ki nyílt az ajtó egy szőke hajú zöld szemű lány állt előttem haja lazán kontyba fogva mosolygott rám…. 
 
– Szia segithetek valamiben? mondta még mindig mosolyogva . 
 
-Ő szia Kara Harsonn vagyok, én és a családom most költöztünk a szomszédba 
 
– Ó hát üdv nálunk, ah faragatlan vagyok be se mutatkoztam Emily Black vagyok ! Nem jössz be egy teára? 
 
-Hát asszem van pár szabad percem szívesen még innék egy teát. mondtam és azzal a lendülettel Emily ki is tárta az ajtót előttem én pedig be léptem. 
 
-Hűha nagyon szép házatok van! mondtam amint be léptem a nappaliba. 
 
-Köszönöm anyukám lakberendező ez is az ő műve . mondta mosolyogva amíg a konyha felé indult . 
 
-És mesélj magadról, hogy hogy ide költöztetek? kérdezte amíg le ült velem szembe . 
 
-Hát apukám itt kapott munkát így nem volt mit tenni. mondtam mosolyogva kicsit félve az igazságtól. 
 
-Értem, és mond csak hogy tetszik a város eddig? 
 
-Hát még nem nagyon volt időm szét nézni!
 
-Hmm holnap szabad a délutánom ha gondolod körbe vezetlek! 
 
– Az jó lenne köszi . 
 
– Ugyan nincs mit, jobb mint itthon unatkozni! 
 
-Igaz, de visszont nekem lassan mennem kell ! mondtam és a dzsekim után nyúltam … Szia majd holnap találkozunk akkor . 
 
-Hát oké mondjuk 2 óra megfelel? 
 
-Oké nekem jo, majd át jövök és innen indulunk ! 
 
-Oke, na szio.mondta és még egy utolsó mosolyt küldött felém…
Hasonló történetek
7756
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4223
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: