Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Végzet Angyala 5

V.
A terv

- Jobb, ha tőlem tudod, a vámpírok nem ostobák, és ha a gyanú legkisebb árnyéka is rávetül a csapdára, inkább otthagyják, sem hogy botor módon belesétáljanak.
- Tudom. Elég okosak, ezért kell nekünk okosabbnak lennünk. Mondd meg nekem mi a gyanús egy falat támasztó utcalányban, aki épp a kuncsaftjait várja?
- Szajhaként akarok elkapni őket? Ez úgy nevetséges és gyanús, ahogy van!
- Már miért lenne gyanús? Gondolkozzon! Nem indíthatunk nyílt támadást, mert fogalmunk sincs az ellenfelek számáról! Viszont, ha egy szajha bőrébe bújok, biztosan ki tudok belőlük szedni valamit.
- Ja, ők meg belőled szedik ki az életerőt! Ostoba! Nem látod mekkora a kockázat?
- De abba is gondoljon bele, hogy ha nyílt támadást indítunk ellenük, akkor mekkora lesz a kockázat! Lehet, hogy vannak, teszem azt, ötszázan, mi meg csak ketten! És nekem meg nincs sok vámpírölős gyakorlatom.- tette hozzá csendesen.
- Nincs?
- Nincs. Csak két vagy három éve vettek be a szüleim a vállalkozásukba, de akkor se dolgoztunk éjjel-nappal.

- Értem, tehát ezért választod inkább ezt a módot, sem mint a nyílt támadást.
- Igen, nem bízok magamban.
- És hol akarod „árulni a tested”?
- Hát mivel mindig keletről jönnek, így a város keleti végében kéne dolgozni. Meg az a rész tele van sötét sikátorokkal, így jól el tudnánk mindketten rejtőzni.
- A városban nem tilos ilyen „mesterséget” űzni? A Kuplerájváros nem ezért épült néhány kilométerrel arrább, mert az itteniek nem akarták beengedni őket?
- De igen, valóban. A város lakói kissé merevek az ilyen dolgokban.
- Nem félsz, hogy a szájukra vesznek?
- Miért féljek? Nem nappal dolgozom, hanem éjjel, és amúgy is itt mindenki tudja, hogy milyen vagyok.
- De ha jól emlékszem itt éjjel folyik az élet nem nappal.
- Akkor se jönnek ki az utcára, szóval nem kell félnem tőlük.
- Azonban ne felejtsd el, hogy a kíváncsi szem mindent lát.

- És? Kit érdekelnek a kíváncsiak?
- Ők hordják leghamarabb szét a kellemetlen híreket.
- Nem érdekel, majd ha valaki kérdez, kimagyarázom magam.
- Úgy legyen. Szóval te vagy a szajha.
- Igen, maga pedig „a futtatóm”.
- Hogy én? Kikérem magamnak!
- D, figyeljen egy kicsit, hát nem érti? A futtató a maga védjegye. Tulajdonképpen nem is futtató, hanem védelmező. Becsalom a vámpírokat a sikátorba egy kis szeretkezés ürügyén, és maga, pedig levágja a torkukat.
- Ügyes kis terv, csak ott hibázik a dolog, hogy nem vagyok híve a hátbatámadásnak. Alantas dolognak tartom.
- Jó, akkor elszórakozik velük egy kicsit, mit bánom én, csak kijussak a sikátorból élve egy ilyen összezörrenés után.

Ezek után egyikük se szólt, csak néztek némán egymásra. D agyában vadul kavarogtak a gondolatok. Egyik fele helyeselte a tervet, a másik viszont a tisztesség nevében tiltakozott.
„Bolond ez a lány! Ilyen vad ötletet még nem is hallottam! Még hogy szajhának áll, és úgy kapja el őket? Nevetséges!
„Nem is annyira őrültség, mint amilyennek hangzik! A vámpíroknak és a te fajtádnak, a félvámpíroknak is fontos lételeme a szerelem, és ő erre alapozta a tervét!”
- Remélem működni fog a terved, mert ha nem, és életben maradsz, kitekerem a nyakad, megértetted?- szólt pár perc után D.
- Ne féljen, nem megyek fegyvertelenül oda. Ha úgy érzem, fenyegető, amit az illető akar velem tenni, akkor hátba szúrom! Van néhány remek ezüst kés a házba, még a szüleim hagyták rám!
- Jól van. Mikor kezdünk?
- Holnap, már ha addig el tudom érni a polgármesternél, hogy engedjen „strikkelni” a keleti negyedben.
- Rendben.
- Na jó, én eszek valamit, majd elteszem magam holnapra, mert korán kelek, és fárasztó lesz a napom. Gondolom, maga nem eszik.
- Nem, egyél csak nyugodtan.
Vacsora közben D-nek eszébe jutott Iason mondata, miszerint a lány szülei is vámpírok lettek.
- Mi lesz akkor, ha annak a Iason nevű fiúnak igaza van, és a szüleid is vámpírok?
- Semmi.
- Ha ők is felbukkannak a terv végrehajtásakor?
- Akkor meghalnak! Ők már nem a szüleim, így nem fogom sajnálni vagy kímélni őket!
D csak bólintott erre a kegyetlen mondatra.

Másnap Charlotte elment a polgármesterhez és megosztotta vele a tervét, aki elszörnyedve hallgatta. A polgármester egy alacsony, ötven éves, ősz hajú, kövérkés emberke volt, akibe első látásra nem sok értelem szorult, de milyent beszélni kezdett, kiderült, hogy a látszat csal.
- Miss. Sinclair, kérem, legyen esze, és mondjon le erről a tervéről!
- Nem tehetem! Ez a legegyszerűbb mód arra, hogy megfizessek a vámpír társadalomnak a szüleimért! Kérem, értse meg, kell nekem ez az engedély!
- És a társa?
- Érte kezeskedem! Ő a kollégám, azért hívtam ide, hogy segítsen rajtam és a városon! Ha elkapnánk a vámpírokat, akkor a város is megszabadulhatna a lidércnyomástól, amivel már évek óta küzd! Gondoljon csak arra, hogy újra normálisan élhetnénk, és a legközelebbi választásokat ismét Ön nyerné meg!

A mézes madzag hatott. Charlotte nem véletlenül emlegette a választásokat, hisz jól tudta, mivel lehet meggyőzni ezt a kis emberkét.
- Jól van, megkapja, de vigyázzanak!- mondta kényszeredetten.
- Köszönöm, ne aggódjon, nem leszek hálátlan, néhány fejet elhozok magának bizonyítékként. Vagy inkább megelégszik pár hamuval megtöltött urnával is?
- Nem, köszönöm, arra nem lesz szükség!- morogta a férfi rémülten.
Charlotte elégedetten hagyta el a polgármesteri hivatalt. Otthon beszámolt D-nek a dolgokról, aki gondolatban kalapot emelt a lány talpraesettsége előtt. Kora délután egy barna hajú Charlotte-tal egyidős lány érkezett hozzájuk.
- D, ha megengeded, bemutatom neked Melinda Siegel-t. Az egyik legjobb barátnőm.
- Örvendek.- bólintott hűvösen a férfi.
- Viszont.
- Na, akkor gyere, mert sok a dolgunk.

A két lány bevonult a fürdőszobába, ahonnan hamarosan nevetgélés, és beszélgetés zaja ütötte meg D fülét. A vadász kiment a teraszra, s nézte a kora délutáni napsütést, és a délről jövő fekete felhő sávot.
„Remélem nem fog esni.”-gondolta.
„Szerinted mi csinálnak odabenn a lányok?”- hallotta Balkéz kérdését.
„Honnan kéne azt nekem tudnom? Nő vagyok én?”
„Oké, oké! De szerinted beavatta a tervébe az a lányt?”
„Nem tudom. Talán igen, talán nem, de az a legjobb, ha nem avatta be.”

Ezután csend lett, s csak a szél zúgott a fák között. Charlotte és a lány két óra múlva jöttek ki a fürdőszobából, majd bezárkóztak Charlotte szobájába. Tíz perc múlva Melinda behívta D-t egy kis kritizálásra. Charlotte megjelent és megállt a vadásszal szemben. A haja, mely fekete volt, most sötétvörösben pompázott, hosszú szárú fekete csizmát, vörös szoknyát, és vörös blúzt hordott, mely nem sokat takart a lány bájaiból.
- Na, mit szólsz? Elég utcalányos?
- Igen- mondta a féri, alapos szemlélődés után.
- Akkor rendben. Este azt hiszem így melyek dolgozni.
- Miért festetted át a hajad?
- Miért ne? Feltűnő akarok lenni. Szeretném, ha szemet szúrnék a vámpíroknak.
- Te tudod.- morogta a férfi.
Hasonló történetek
7356
Az angyalok városa előtt a hegy lábánál egy apró tó volt, amelyből folyók áramlottak ki és vezették le a vizét a tengerbe vagy éppen egy másik tóba. Itt állították fel a különítmény vízi erejének központját. Ez csupán egy-két fa mólóból és dokkból állt. A vízi erő pedig csupán ötven-száz kajakból és kisebb csónakokból.
6039
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Szentkirályi Katinka ·
Toncsikám, igyekszem bepótolni a hiányosságaimat és elkezdem az elsőnél, de nekem nagyon nehezen megy ez a műfaj, mert félős vagyok. Egyedül nem is merek ilyeneket olvasni, csak ha már van itthon valaki. Bocsi, de még jövök. :wink:
Antonia ·
Kösy szépen!

moon-sun ·
zsir de a lány arcáról nem is nagyon irtál eddig nem?vag lht csak nem ugrik be.de nagyon tetszik szuper:D a köv részt már alig várom mert tuti izgalmas lessz.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: