Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Orallover21: Jó sztori, kifejezetten bejött...
2024-09-23 22:07
Materdoloroza: Ha a space-val lpegetsz, akkor...
2024-09-23 12:18
laci78: köszönöm, nagyon jó volt!
2024-09-22 10:48
laci78: október 7? De messze van még!...
2024-09-22 10:34
Éva596: Kedves Laci78! Látod ilyen az...
2024-09-22 07:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Tündér

Késő este volt már. A sötét utcán nyitva állt a kocsma ajtaja. A pipafüst és az újfajta dohány illata áradt ki az utcára. Lassan ballagtam majd az erdő felé vettem az irányt. Éreztem, hogy kövér vagyok. Feszült rajtam a ruha, koldus szoknyám szakadozott volt. Senki nem vette észre, amikor kiléptem a városkapun. Megszaporáztam lépteimet és igyekeztem az erdő felé.
Amikor megláttam az első fákat, megkönnyebbültem.
Változhatok.
Lassan sétáltam, beszívtam az erdő illatát a fák energiáját. Nagyon hiányzott már. Éreztem, hogy megnyílik a bőröm.
Csak ki kell belőle lépnem.
Lassan vékonyultam.
Visszakaptam a hosszú, hosszú évekig nélkülözött, nem-emberi-bőrt.
Menyire hiányzott már!
Lassan tíz éve, hogy elvállaltam ezt a feladatot.
Embernek lenni...

Közben alakult a hajam is. Visszanyertem szőkeségem, a furcsán-kék szemem, a szőke hajban megjelentek a kék és halovány zöld színek.
Hát igen. Nem vagyok már olyan fiatal.
És ekkor a kezembe simult a varázspálcám.
- Azt hittem, sosem látlak már újra-sóhajtottam.
Visszagondolok a tíz évre, amit a városban és környékén töltöttem.
Úgy érkeztem, teli reménnyel, hogy megváltoztatom az embereket.
Ezentúl, csak a jót követik, nincs több hazugság, mert rádöbbentem őket arra, hogy felesleges.
Így érkeztem ide.
Gondoltam, nem számít a külső, akárhogy festhetek.
Ha meglátnak és megismernek szeretni fognak.
Mélyen csalódtam.

Ahogy beléptem a kapun rögtön pletyka tárgya lettem.
Megismertem mi az álnokság, kétszínűség.
Azt is, hogy ember ezek nélkül nem létezhet.
Valakinek mindig - hogy is mondták? - a hátadba kell döfni a kést.
Hiába kedveskedsz, hiába adod a szíved, nem számíthatsz viszonzásra.
A szeretet ma már nem divat.
Így hát
Feladtam.
Az emberek változatlanok.
És ráadásul már a képzelőerő is elvész belőlük.
A gyerekek tudják télapó nincs.
A szellemek nem léteznek- így már a nagymama lelke is hiába keresi unokáját azért, hogy pár szót váltson vele.
És persze a tündérek egyáltalán nincsenek.
Hogy merészelek ilyet egyáltalán feltételezni - mindenre van magyarázat, nincs csoda.
Ezzel elveszettem a legfőbb fegyveremet.
Ha már a csodában sem hisznek, mit tehetnék értük?
Csalódtam a barátokban, csalódtam a gyermekekben.
Csalódtam bennetek, emberek.
Lerogyok egy kőre és érzem, hogy könnyek másznak az arcomon.
- Nincs többé szükség tündérekre.
Nem kellünk nektek, ostoba, kiábrándult, rohanó emberiség.

Ezt a szörnyű hírt kell megvinnem haza. A többi még élő tündérnek, hiába küzdünk.
Elhalványodunk.
És ekkor zaj ütötte meg a fülem, egy aprócska gyermek jött felém négykézláb.
Őt egy nagyobb olyan 8 év körüli kislány követte.
- Tudtam - visított fel a lány - Te egy Tündér vagy!
Jaaaaj annyira örülök!
Nem tudtam mit szólni.
A kislány odajött hozzám, a közelembe, és megkérdezte:
- Megérinthetlek? - megfontoltan bólintottam.
Megfogta a hajam, és kezébe vette, simogatta és lassan átért a vállamra.
Közben a kis pólyás elindult visszafelé, de a lánykát nem igazán zavarta.
Mégis van remény bennetek? - kérdeztem magamtól.
Aztán éreztem, hogy nem tudok mozdulni.
Megkötöztek és a lány gonoszul nevet-
Hahahah-ostoba! Te leszel a legnagyobb látványosság a bulimon!
Csak lehajtom a fejem és elmosolyodom.
Nincs remény és soha nem is lesz ebben a világban a tündérek számára.
- Sajnálom - mondtam a lánynak, majd lassan elhalványodtam és megcsapott az otthoni levegő.
Még egy pillanatra figyeltem a lánykát.
Dühösen csapkodta a kötelet a földhöz, és azt hajtogatta:
- Elkaplak, még meglátod, elkaplak.
Azt gondoltam:
- Soha kedvesem. Az utolsó tündérek soha nem térnek vissza az emberek közé.
Nem tehetünk értetek semmit.
Hasonló történetek
3909
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
4320
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
További hozzászólások »
üveggyöngy ·
Hát igen...én azért reménykedem hogy lesznek még bátor tündérek és próbálkoznak.

Mélypat ·
Kedves Jade! Nagyon jó amit írtál!! Büszke vagyok rád

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: