Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A tanulmány - Az első nap

Shannon O’Brian fölébredt. Egy tó mellett feküdt. Egy pusztán volt. Annak a közepén volt az említett tó is. Shannon körbenézett. Valamiért nehezen járt. Igazából négykézláb kúszott. A távolban valamilyen állatok legeltek, leginkább egy tehénre hasonlítottak.
- Hol vagyok... - kérdezte sóhajtva magától.
Nagyon meleg volt. Shannon maga is majd’ meggyulladt. Rettentő melege volt, szinte mintha egy szaunában lett volna.
- Jézus... - mondta nyögve - Meghalok...
Alig bírt mozdulni a melegtől.
- Nem bírom... nem... be kell mennem a... a vízbe... - mondta ösztönösen, majd elindult a víz felé, de ekkor valami rettentőt vett észre: valamit húzott maga után a földön, ami viszonylag nehéz volt. Hátranézett: és egy zöld farok volt az!
Shannon akkorát ordított, hogy a távolban legelésző, tehénszerű állatok odafigyeltek.

- EZ MEG MI A FRANC?! - és ekkor vette észre, hogy ő már nem ember, hanem: egy krokodil.
- ÁÁÁÁÁ!!!! - Shannon elkezdett maga elől futni. Nem tudta miért teszi, de menekült.
Futott, mint egy őrült, bár krodolillábakon ez elég nehéz volt.
- Segí... segítség...SEGÍTSÉG!! - kiáltott, de ő maga sem tudta, hogy kinek.
Idegességében a farka ide-oda csapódott. 5 perc után lenyugodott, de már előbb megállt: a melegtől mozdulni sem tudott.
Lihegett, mint egy kivert kutya. Illetve, mint egy kivert krokodil. Odasétált a tóhoz, és belenézett. A víz felszínéről egy krokodil arca verődött vissza.
- Úgy tűnik, igaz... - mondta.
Ösztönösen belevánszorgott a tóba, ami a meleg ellenére jéghideg volt. Shannont ez hűtötte le.
Shannon nem tudta, hogy a krokodilok hidegvérűek, azaz a környezet hőmérsékletének megfelelően változik a testhőmérsékletük. Mindenesetre jól esett neki a tó dermesztő vize.

******

Az orvvadász már rég magához tért. Ő egy elefánt bőrében ébredt föl. A vadász élvezte ezt a szituációt, izgalmasnak találta.
Egy szavannán sétált, s a távolban meglátott egy elefántcsordát. Úgy gondolta, hogy odamegy hozzájuk, és ezt meg is tette.
- Hát te meg ki vagy, idegen? - kérdezte a csapat elején álló idős elefánt. Valószínűleg ő volt a vezér.
- Jézusom, ez beszél... - jegyezte meg az orvvadász.
- Hogy mondtad?
- Öö... én... én egy elefánttá változtatott ember vagyok. - felelte.
- Micsoda? Egy ember vagy, akit... mivé változtattak?
- Hát elefánttá! - kiáltotta az orvvadász.
- Mi az az elefánt? - kérdezte egy borjú.
- Nem tudom, kisfiam. - válaszolta az anyja.
- Hát... hát hülyék, ti vagytok azok! Az ele...
- És mi az az... amber, vagy mi? - kérdezte a vezérelefánt.

- Jézusom... az egyébként is ember... ember... két lábon járó, beszélő majom.
- Mi az a majom? Én ezt nem értem. - mondta a vezér.
- Idefigyelj: csak láttatok már két lábon járó, fehér vagy éppen barna bőrű... öö... élőlényeket, nem? Nálatok sokkal kisebbek.
- Áh, szóval a haiku-król beszélsz... - jegyezte meg az öreg.
- Hát ha ti így hívjátok. Én egy haiku vagyok... voltam... még tegnap.
- De akkor hogy’ lettél uzher?
- Az te vagy? Mármint az uzher. - kérdezte a vadász.
- Miért, ki lenne? Persze, hogy én. Hogyan változtál uzherré?
- Nem tudom, egyszer csak egy sötét szobában ébredtem, és valami em... haiku azt mondta, hogy ő Isten... aztán ma így keltem föl.

- Isten? Ki vagy te? És mi ez a különleges nyelvjárás, amit beszélsz?
- Tudod mit, hagyjuk... - legyintett az ormányával a vadász.
- És egyébként is, hogy mersz letegezni? Én vagyok Eli Uyuk, a nagy elefántvezér, engem senki nem tegezhet le!
- Oh, elnézést... de nem lehetne, hogy veletek megyek tovább? Nagyon éhes vagyok, és nincs...
- Mondtam, hogy ne tegezz le!! - ekkor az elefánt az ormányával megcsapta az orvvadászt.
- Hé!! - és a vadász visszacsapott.
- Árulás!! Öljétek meg! - kiáltott Eli Uyuk, majd egy tucat felnőtt elefánt rátámadott.

******

John futott. Menekült. Ő egy jaguár testében volt, és ő is - Shannonhoz hasonlóan - saját maga elől futott. Aztán valami történt: nem vette észre az előtte lévő szakadékot, és belezuhant. Végiggurult a szakadék lejtős oldalán, majd a földre esett.
- Uh... öh... - nyögdécselt John - Miért én? - kérdezte magától.
A jaguár sokáig a földön maradt. Valószínű eltört valamije. Talán a lába. Mozdulni sem tudott. Vérzett.
Hasonló történetek
3120
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3839
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
[Walaki]D`Lair ·
érdekes...

BURGONYA ·
MOST NEM AZÉR DE


MIA FASZ VAN???? :smile: :smile: :smile: :smile:


BESZÍVTÁL KOMÁM?????

EZ MEG MILYEN TÖRTÉNET???

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: