...Tudom, hogy nem tehetek feléd több lépést, mert a végén csak megbánnám. Többé nem vagyok a szellemed? Megölted a szerelmem irántad, amit annyira szerettem…
Nagy nehezen megtanultam félholtként élni, miután széttörted a szívem és itthagytál… erre most újra meg akarsz kapni?
Mégis kinek képzeled magad, hogy csak úgy játszadozhatsz másokkal, sebeket és fájdalmat hagyva magad után és törött szíveket, hogy kiszívhatod a lelküket? Meg fogsz tőle fázni, olyan fagyos a lelked... Úgyhogy ne akarj visszajönni hozzám!
Mégis kinek képzeled magad?
Hallottam, hogy kérdezősködsz felőlem…hogy hol találhatsz meg. De már késő… erősebb vagyok annál, hogy újra a karjaidba omoljak…
Fenébe is… vérge megszoktam ezt az állapotot, így élni, mint egy élőhalott... és most újra itt vagy? Én meg itt bújkálok a szobám sötétjében, nehogy rámtalálj…
Mégis kinek képzeled magad?
Olyan sok időbe telt, mire helyrejöttem és élet költözött szemeimbe. Emlékszem. És most ujra itt vagy…
Oh bárcsak ne hagytam volna akkor, hogy legelőször megcsokolj, hogy elvarázsolj… Bárcsak erősebb lettem volna, mert minden ígéreted hazugság volt.
És most ismét itt vagy….képes voltál idejonni, visszajönni hozzám…
Mégis kinek képzeled magad?
Nem! Nem fogsz megkapni…többé már nem!
Soha többé ne gyere!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-02 00:00:00
|
Egyéb
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...
- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Mindenesetre: érdekelne az egész, mielőtt véleményt mondok.