Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A reggel

Az álom édes ízétől ittasan ébredezek. Lassan eljön az én időm.
Éjszaka testvérem a jótékony sötétség takaróját húzza le rólam.
Furcsán érzem magam minden alkalommal. Tudom, hogy ébrednem kell, tudom, hogy én keltem a napot, nyugtatom a holdat... ez olyan jó érzéssel tölt el.
És még is: olyan összefüggő az egész. Egyikőnk sincs meg a másik nélkül. Minden nap valami újat, valami mást kell nyújtanom.

Ledobom a takaróm, gyorsan elkészülök, már várnak...
Vár a kórus, vár a zenekar. Kis hangszereseim tollaikat igazgatva mártóznak meg a harmat csillogásában, így készülnek minden fellépésre.
Összeszokott társaság vagyunk mi. Ahogy állok a karzaton pálcámmal kezemben, tekintetemmel még egyszer utoljára végig simogatom hűséges barátaimat. Feszült csend uralkodik közöttük, még egy pillanat, szemem sarkából látom a hold kacsintását, kezdődhet a varázslat! Az én varázslatom, a reggel bűvölete!

Pálcám éppen hogy megmozdul, Nádirigó kezd bele himnuszába. Búcsúztatja az Éjjelt, köszönti a Világosságot.
Egyre több és több madár csatlakozik a muzsikához, összhangban, lágyan, ébredezőn...
Most intek a Napnak. Első sugarait eltévedt, kósza fényként rajzolja az égre, alapot vonva a pirkadatnak.
Én mindig gyönyörködöm benne. Varázslatosan bánik az ecsettel! Mindig más és más. Nincs két egyforma festménye.
Hűvös Éjszaka harmatcseppekkel siratja munkája elmúlását. Könnyei nem hiábavalóak, édes nektár a száraz földnek, gyöngyöző frissesség a szomjazó növényeknek.

Nap kérdőn rám tekint és én bólintok: kezdődhet a színek varázslata.. A kék, piros, sárga minden árnyalata bekúszik az égboltra.
Pirkadat? Derengés? Hajnal hasadása?
NEM! Ez maga a Nap, ahogy életre kelti a Földet, megfestve a nyugalmat, a békét, az örökkévalót.

Pillantásom a Szél felé fordul. Indulhat reggeli körútjára. Az álmokat ringató éj sötétjének maradékát friss fuvallatként tereli tova, messzire.

Közeledik az utolsó felvonás.
Képzeletbeli partitúrák lapjainak zizzenése hallatszik.
Egy pillanatra elcsendesül a mindenség.
Nap büszkén felemeli fejét, arany színekbe borítva a világot. Hosszúra nyúlt árnyak húzzák vissza ijesztő karmaikat, ahogy sötét otthonukat felfedezi a fény. Madarak kórusa tiszta, égi zenével köszönti a Reggel ragyogását, mely most már visszavonhatatlanul rabul ejti földi birodalmát.

Elcsendesül a reggel kórusa, halkan átadjuk helyünket a Nappalnak. Kezemet kezébe simítom minden találkozáskor, egymást érintve búcsúzunk holnapig.
Ennyi választ el bennünket, egy érintés, egy röpke pillanat.... az ébredések varázsa.
Hasonló történetek
3924
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3835
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
RencsiBaba,, ·
Szia
Szeretnék gratulálni az összes eddigi írásod csodálatos,
de talán ez a legszebb és legelragadóbb az összes közül.Nagyon ügyes vagy ........ :heart_eyes:
Zilla ·
Köszönöm. :hushed:

zorgo ·


Nem csalódtam, sajna csak most olvastam el.
Puszi Zillaszivem!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: