Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A múlt árnyai

Lágyan fújó tavaszi szél keringett, a fák csak dülöngéltek jobbra-balra, nem tudtak az elemekkel mit tenni, átadták magukat a szél erős és karizmatikus erejének.
Odasétáltam az ablakomhoz, kezemben a minden fáradtságot elsöprő kávéval, és a csésze oldalára ez volt írva, " ments meg ". Ez mindig bejött, a reggeli illat finom zamata, az íz testes áramlása minden gondtól-bajtól megfosztott attól a kis időre, míg éreztem porcikámban a hatását. Felbuzdulva előszedtem a termoszt, és lefőztem annyit, hogy legyen elég bele, a kis termosz már jó ideje megvolt, annak idején az exemtől kaptam, és akaratlanul is eszembe jutott ennek a kis parányi eszköznek a története. Emlékek hada ostromolta agyam legbelső felét, mi szívmelengetően kedves volt hozzám, most lavinaként söpört végig rajtam. Az akadályok mind elestek, nem tudtam a múlt özönét eltávolítani, meggátolni, hogy felszínre törjön.


Remegni kezdtem, könnyeim kicsordultak, ahogyan a múlt felszabdalta az ideghálózatom törékeny pontjait. Lassan tértem magamhoz a letargiás állapotból, izzadtam, ziháltam, és lenéztem kezemre, de a pohár kiesett nehéz munkával edzett kezemből, mire a ködfátyol eloszlott szemeim elől, addigra már a törött csészén tapostam. Reményeim termoszát láttam a kicsi pohárban, mi bódít és érzelemmel tölt, eltört végre tudatosult, hogy nincs meg a remény többé.
" Termosz - Termosz - Termosz " - kezdtem magamban mondogatni, mit is jelent ez? - megvan, és szemem kikerekedett arcom mosolyba rándult, igen " Termosz "
Újra ráfókuszáltam a termoszra, kirekesztettem a régi gondolatok zúgolódó özönét, és behunyt szemmel már a kávé és örömei nyilalltak belém, és amit adhatott, a reményt.
Egy új napra ébredtem, de már nem az exem gondolatai törtek fel, hanem az új reménnyel teli termosz, mire újra rágravíroztam, hogy: 
"ments meg"

Hasonló történetek
3998
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4070
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: