- Mit csináljak azalatt a két hónap alatt, míg Apocalypt megjavítja a kardot?
- Modjuk kezd azzal, hogy velem harcolsz! - szólalt meg egy idegen hang a fák között. Hirtelen előbukkant egy törp talpig páncélban, egy harcifejszével a kezében.
- Veled? Nem jelenthet nagy kihívást.
- Azt hiszed?!
- Nem hiszem, tudom!
- Hmm... Meglátjuk.
A törp fejszéje hirtelen kékre változott és befagyott. Ádám meglepődött, majd megszólalt.
- Mi ez?! A te fegyverednek van ereje?!
- Azt hiszed, hogy csak a tiédnek van? Ez a fagyott fejsze.
- Honnan tudsz rólam és a lángoló kardr... - fejezte be volna a kérdést, de az ellenfél türelmetlenül rárontott. Többször is megpróbálta megsebezni, de Ádám mindig elugrott. Ám végül elkapta. A fejszének sikerült megsebeznie a hasán. A seb elkezdett vérzeni. Elég mély volt, így letérdelt, hogy kibírja. A törp már megpróbálta lefejezni, de ekkor a fegyvertelen ellenfele lehajtotta a fejét és a keze vörösen izzott.
- Mi ez?! - kérdezte a törp, amikor észrevette, hogy a fegyvere megállt attól, hogy Ádám megfogta. Hirtelen elkezdett olvadni a fejsze és egyszerűen visszaváltozott egy normális eszközzé.
- Most véged van. - szólt elbizakodóan Ádám.
- Azt hiszed, mi?
A törp ekkor levett a hátáról egy hatalmas pörölyt.
- Nekem két mágikus fegyverem van. Az egyik a fagyott fejsze, a másik pedig ez, a tenger pörölye.
Aktiválta a kalapácsot, majd kilőtt vele egy vízsugarat, ami telibe találta az ellenfelét. Ádám felkelt.
- Ezzel még nincs vége. - mondta, majd előhúzta a lángoló kardot. - A lángoló kard egy ikerkard. Kettő van belőle és ez az erősebb. Neked van véged.
A gyáva törp már menekült volna el, de a lángoló kard csapása utolérte és porig égette a lábait.
- Harfrus, erről nem szóltál nekem!
- Ki az a Harfrus? - kérdezte Ádám.
- Azt hiszed, hogy elmondom? - mondta a törp, majd eltűnt.
- Ennek utána kell néznem.
Folyt. köv.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-08 00:00:00
|
Történetek
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Beküldte: Anonymous ,
2001-08-20 00:00:00
|
Történetek
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
Már azt se szerettem.
Aktiválta.
aha.....
annyira dicsértétek, hogy elolvastam.
De kár volt.....
Nem baj hogy nem vagyunk egyformák, attól, hogy én tök gyep vagyok agyilag mostanság, még szeretlek.
:DDD
szerelmesakisszifúúúúúúúúúr!!!
:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
én is :heart_eyes:
Itt ülnénk még a jövő héten is.
*legyint*
:heart_eyes:
Sok sikert!