Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Kisfiú

Ezt a történetet a vicc kedvéért írtam, meg azért mert szadistának tartom a "kisfiút" Nem akarom megsérteni Arikont, mert köszönettel tartozom hogy adott ötletet.

Kicsi meztelen lábát a gombnak támasztotta. Nem vette észre a sötétben, hogy az volt az a gomb, ami mindig is laza volt. Megkapaszkodott a pult tetejében és tovább lépett volna, hogy felmásszon a pultra, hogy onnan kivegye a legfelső szekrényben tartott kést. Azt a szekrényt sose látta még, mert számára tiltott hely volt a kések miatt.
Szíve a torkában dobogott, szinte hallotta a fülében apja hangját: Petike! Mit csinálsz??? Az neked tiltott hely! Ne feledd, Kés, szike, olló Petike kezébe még nem való!!! Én doktor bácsi vagyok, szikével dolgozom és megvágtam egyszer magamat!

Elugrott a szekrényről, és elbújt a sarokasztal alá. Lépéseket hallott, a villanykapcsoló kattanását, és a helységet elárasztotta a fény. Kicsit hunyorgott de amint szeme megszokta a fényt, kikukucskált.
Egy rózsaszín papucsos lábat látott. Ez az anyu! Suttogta magában ijedten. Látta amint a láb a csap fele megy, vízcsobogás. A láb elindul az asztal fele, de félúton megáll. Hallotta amint anyja belekortyolt a pohár vízbe amit a kezében tartott. Fél percig néma csend, majd anyja leteszi a poharat, és kimegy a konyhából, de előtte kattanás, és elsötétül a helység.

Hallotta a lépcső reccsenését, anyja papucsának dobogását. Pár másodperccel később ismét csend ereszkedett a házra. Dobogó szívvel kimerészkedett az asztal ahol, hogy folytassa "küldetését". Visszament a szekrényhez, elkezdett mászni. Apró lábát a szekrény hideg fémgombjának illesztette, kezével épphogy meg tudott kapaszkodni a pult szélében. A másik lábát nagy lendülettel az egyel magasabban lévő gombra támasztotta, és felhasalt.
Végre felmászott!!! Már nem félt. Most már könnyen elérte a "tiltott helyet".
Mámorban úszva kinyitotta a szekrényajtót.
És meglátta!
Ott volt a szekrény alsó polcán. csillogott a széle a rávilágító holdtól.

A kisfiú felemelte remegő kezét, apró ujjait hozzáérintette a hideg pengéhez, és leemelte.
Fél percig ámulattal nézte az eszközt.
Szívében az öröm és a félelem viaskodott.
Ideje befejezni a "küldetést"! hangzott egy hang a fejében.
Letette a kést, hogy lemásszon, de a szekrény gombja nem bírta el a ránehezedő súlyt, és halk reccsenéssel eltört a kisfiú lába alatt, aki tompa puffanással a földre esett.
Peti először megijedt, szúró fájdalmat érzett a térdében. Megpróbált felállni de nem ment neki. Kiabálni nem akart mert lelepleződne a "küldetés".

Akkor meglátta a kést, ami épphogy nem esett le a pultról. Ragyogó ötlete támadt, odakúszott fájó lábbal a seprűhöz, s azzal lelökte, mint ahogy egy filmben látta.
A másodpercek perceknek tűntek. A Kés megbillent, majd lecsúszott a pultról, és hegyével lefelé vészesen közeledett a kisfiú torka felé. mikor már pár centire volt, az idő, mintha felgyorsult volna. A kés belecsapódott a félelemtől megbénult kisfiú nyakába. Egy hangos visítás törte meg a csendet: SEGÍTSÉG!
Majd utána elfúló hangon hozzátette, és utána végleg elcsendesedett a ház:
KÉS, szike olló, Petike kezébe még nem való!

Másnap reggel Anyuka ijedt sikolyára ébredt a család. Akkora már senki nem tudhatta meg hogy a kisfiú csak "meg akarta menteni a családját Csillától, a csincsillától."
Hasonló történetek
5836
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
6420
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Fran lemészárollak,leszedem a tökeid és lenyeletem veled.
Ez az én történetem,amit elloptak,és ennek a gondolata felbőszít engem.
Ráadásul szarabbul írta meg mint én!
:yum:

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: