Bernivel a kapcsolatunk tökéletesen indult. Mivel mindketten egy rossz kapcsolat után voltunk, felemelő érzés volt, hogy végre olyannal vagyunk, akivel jól érezzük magunkat, akivel lelkileg és testileg is tökéletesen összeillünk. Pár évnyi járás után össze is költöztünk, majd jött a házasság. Ám ahogy teltek az évek és a hétköznapok, a szexuális életünkbe egyre inkább egy kis kellemetlenség kezdett belecsúszni: túl korán elélveztem. Berni mindig is telt alkatú volt, formás combokkal és szép kerek fenékkel, egy kis, szerintem szexi hassal és két szép nagy cicivel. Sose jöttek fel rá D-snél kisebb melltartók és én majd megőrültem tőlük, hiába láttam őket ezredjére. Pont ezért zavart annyira, hogy ott fekszik előttem egy ilyen isteni nő, és fél perc alatt elélvezek, amikor fejben órákig tudnám kúrni. Ő persze megértő volt, de néha hangot adott ennek.
Egyik ilyen alkalom után, összegyűjtve minden bátorságom elmondtam neki, hogy sokszor arról fantáziálok, hogy más férfival szexszel és én végig nézem. Nagyon meglepődött, inkább sokkolta, de hallani se akart róla, hogy megcsinálja, pedig ezt egy szóval nem mondtam. Pár napig nem is volt jó a hangulat, de végül feloldódott. Beszélni nem beszéltünk erről.
Berni mindig is járt valamiféle edzésre, baromi jó állóképessége van. Egy nyár végi napon, amikor hazajött az konditeremből, azt mondta, hogy este akar mondani valamit, a szemei pedig csillogtak. Nem tudtam, mire véljem, és persze estig azon kattogott az agyam, hogy mit akarhat.
Este hozzám bújt, eleinte csak simogatni, puszilgatni kezdett, amit átment csókolózásba.
- Szóval, fantáziálni szoktál arról, hogy más férfiakkal vagyok? - néz a szemembe, miközben húzogatni kezdi a farkam
El sem hiszem, amit hallok. Végre megbékélt vele, hogy egy kicsit játszunk így? - Igen. - felelem izgatottan
- És te abszolút passzív vagy? Csak nézel?
- Igen. Ti pedig szexszeltek, mintha ott sem lennék.
- Hmmm. - csókolgat - És kivel szexszelek? Kivel képzeled el?
- Változó. - simogatom a melleit - Van, hogy egy idegennel, van hogy valaki ismerőssel.
- Nah? Kivel? - lesz izgatott
- Például Matyival. - Matyi egy fiúbarátja, akivel nagyon jó barátok
- Matyival? - lepődik meg Berni, enyhe fintorral - De mondtam, hogy vele csak barátok vagyunk. Az meg amikor egymást kielégítettük az meg csak egy kamaszkori kísérletezés volt. Nem is volt jó egyikünknek se.
- Tudom, tudom, csak el szoktam képzelni, hogy nem kávézni, vagy beszélgetni találkoztok, hanem szexszeltek.
- Nah jó. - mosolyodik el Berni - És még? Kivel szoktál elképzelni?
- Például Andrással.
- Nah, ez már jobban tetszik. - villanyozódik fel Berni - Elképzeled, hogy titokban találkozgatunk?
- Vagy, hogy nálunk alszik, te pedig éjjel kilopódzol hozzá, hogy dugjatok. Vagy pont ő jön be, hogy megdugjon.
- De... egy ágyban alszunk. - furcsállja Berni - Mindegy.
- Vagy hogy bemegy hozzád miközben zuhanyozol.
- És látja a feleséged meztelenül, én pedig nemhogy kiküldeném, de még be is hívom magamhoz?
- Igen. - sóhajtom
Ekkor Berni elkezd lecsúszni. - És leguggolok elé, majd a számba veszem a farkát és szopni kezdem, így?
Berni a szájába veszi a kemény farkam és hevesen szopni kezdi.
- Óh András, igen. Milyen finom a farkad. - sóhajtozik, épp csak kivéve a farkam a szájából
Ez egy valóra vált álom, gondolom magamba. Belemarkolok a hajába és úgy irányítom. Az én kis feleségemnek sose kellett sok előjáték, általában már a szopástól felizgul. Most se időzik sokat a farkamon, egy rövid, de intenzív szopás után rám mászik és beleül a farkamba.
- Nem hiába hoztam ám fel a fantáziád... - folytatja huncut mosollyal - Pár hónapja megismerkedtem valakivel...
Elmeséli, hogy a konditeremben találkozott egy afrikai, magyar, fiatal férfival Kwame Danival. Eleinte csak ritkán látták egymást, szemeztek, majd egyre gyakrabban futottak össze.
- Már elsőre is nagyon szimpatikus volt, de csak a szemem legeltettem rajta, nem gondoltam semmire. Aztán egyik nap megszólított és beszélgetni kezdtünk. Tudod milyen vagyok, nem szeretek idegenekkel beszélni, de vele már az első pár mondat is kellemes volt, valami nagyon megfogott benne. Van egyfajta nyugalmat árasztó magabiztossága, a hangja pedig... egyszerre nyugtató és valami izgalmas vibrálást kelt bennem. - egy kis szünetet tart, miközben lassan mozog rajtam és a szemembe néz pajkosan - Szerintem vele benne lennék.
Azt hittem, rosszul hallok.
- Mármint szexszelnél vele előttem? - kérdezek rá konkrétan
- Igen. Néha amikor megérint, hogy segítsen egy-egy gyakorlatban, hiába fog meg úgymond semleges területen, tehát a vállamnál, karomnál, vagy a derekamnál, az érintése mintha apró szikrákat lobbantana bennem. Ahogy hozzám ér, végigfut rajtam egyfajta melegség, ami egyszerre izgat és ellazít. Szinte érzem, ahogy az érintése átjárja a testem.
Hirtelen kavarogni kezdenek bennem az érzések. Féltékeny is vagyok, de fel is izgat a gondolat, hogy a feleségem szexuálisan vonzódik egy másik férfihoz.
- Hékás, ez keményebb lett. - ül ki a mosoly Berni arcára - Tetszik az ötlet?
- Hát... amikor elmondtam, nem arra gondoltam, hogy megvalósítsuk, hanem, hogy játékosan be akartam építeni a szexuális életünkbe. Mint az előbb.
- Óh. Akkor ezt félre értettem. - szomorodik el - Akkor nem akarod?
- Igazából ahogy így mondod, felkeltette az érdeklődésem. Persze szépen fokozatosan...
- Tényleg?
- Kíváncsivá tettél. - mosolygok
- De jó!
Csattan ki az örömtől Berni, rám hajol és csókolgatni kezd, olyan szerelmesen, mint még soha. Üssük egy kicsit ezt a vasat - gondolom magamban.
- Szokott stírölni? - kérdezem a fülébe súgva
- Majd felfal a szemével. Eleinte diszkréten csinálta, de most már nyíltan is bámulja a testem, és imádom.
- Volt már köztetek valami?
- Szeretnéd tudni mi? - súgja a fülembe - Furdal a kíváncsiság, hogy odaadtam-e magam neki? Talán egyszer edzés helyett hozzá mentünk fel? - csókolgatja a nyakam - Ilyenekre gondolsz?
- Igen. Hogy keményen megdugott, úgy ahogy én sose tudnálak és nagyon élvezted.
- Elképzeled, ahogy belém rakta a farkát én meg kéjesen felnyögtem? És kértem tőle, hogy még? Talán a végén belém is élvezett?
- Pontosan így! Fogadjunk, hogy most is őt képzeled ide, ugye?
- Igen! Szinte érzem az illatát!
Nyögi, majd felül és csukott szemmel, vadul lovagolni kezd, közben a mellei vadul hullámoznak, az öle pedig csattog rajtam. A nyögései egyre hangosabbak lesznek, végül szinte sikítja - Ah, Dani, igen! Dugj meg!
Ahogy a feleségem egy másik férfi nevét nyögi szex közben hihetetlenül gyorsan a csúcsra repít. Csak arra tudok gondolni, hogy látni akarom, ahogy a csodás, szexistennő feleségem megbassza egy másik férfi. Nem is bírom tovább, érzem ahogy a vágy az ölembe harap és elélvezek, tele spriccelve a punciját. Ekkor meglepetésemre Berni teste is remegni kezd, a nyögése kéjesebbé válik.
Miután az ő orgazmusa is lecsenget, lerogy rám és átölel. Egy ideig fekszünk így, közben kicsit csókolózunk, ölelkezünk.
- Amúgy még semmi nem volt köztünk. - válaszol a korábbi kérdésre Berni
- Tudom. Bízom benned.
Mosolyogva rám néz. - Holnap akkor beszéljek Danival, hogy benne van-e? - veti fel, miközben az ujjaival a mellkasomon köröz
- Beszéltél már vele ilyesmiről? - csodálkozok
- Konkrétan ilyesmikről nem. De mindig flörtölünk és sokszor beszélgetünk pikáns témákról is, szóval szerintem nem lesz gond felhozni.
- Jól van.
- Szerintem először valami nyilvános helyen futhatnánk össze, hogy találkozzatok, megismerd, hogy neked is szimpatikus-e.
- Az jó ötlet igen.
Kis csönd telepszik ránk, addig le tud ülepedni, hogy tulajdonképpen mit is szervezünk. Nagyon fura, hogy amiről pár napja csak fantáziáltam most úgy tűnik, hogy valósággá válik: végig fogom nézni, ahogy a feleségem megdugja egy másik férfi. Nagyon megfoghatta ez a férfi, ha így meggondolta magát.
- Amikor elmondtam, hogy miről fantáziálok, azt hittem, hogy soha többé nem fog ez szóba kerülni. - vetem fel
- Igen, mert sokkolt. Bennem ez soha nem merült fel, mert úgy voltam vele, hogy én azzal fekszem le akit szeretek, és soha nem bírnám végig nézni, ahogy a szerelmem mással van.
- Aztán jött Dani.
- Hát igen. Még soha nem találkoztam ilyen férfival, aki ilyen hatással van rám. Félre ne értsd, nem szerelmes vagyok belé, ez testi vágy. Én téged szeretlek, veled akarom leélni az életem. - csókol meg
- Biztos különleges férfi. - simogatom Bernit
- Az. - mosolyodik el - Határozott, céltudatos, és van valami olyan kisugárzása amit nehéz megfogalmazni. - ekkor rám néz - De ha meggondoltad magad, akkor mond. Nem ér annyit, hogy rámenjen a kapcsolatunk.
- Nem gondoltam meg. Csak izgulok. - puszilom meg a homlokát
- Ez arról szól, hogy mindkettőnk élvezze. Ha valamit nem élvezel, vagy rossz, akkor szólj.
- Szólni fogok. De te is.
- Én is fogok. Szeretlek!
- Én is.
Berni másnap nagyon vidáman jön haza az edzésről. Széles mosollyal meséli, hogy habár Danit nagyon meglepte a kérés, de benne van. Részletesen elmeséli, hogy hogy zajlott a párbeszéd, épp egy pikáns témáról beszélgettek, és ekkor dobta be neki Berni. Kicsit zavarni is kezd, hogy milyen lazán beszélgettek erről, de aztán emlékeztetem magam, hogy miről is szól ez az egész.
- Szombatra beszéltük meg a találkozót, van a Kálvin téren egy jó kávézó, ott találkozunk 4kor. Várja, hogy megismerjen. - feleli mosolyogva - Mit szólsz?
- Durva. Egy hete nem hittem volna, hogy azt fogjuk szervezni amiről fantáziálni szoktam.
- Bizony. - lép közel hozzám - Nem kell többet a fantáziádra hagyatkoznod.
Közben Berni benyúl a nadrágomba és húzogatni kezdi a farkam, közben mélyen a szemembe néz.
- Várod már, hogy lássad, hogy egy másik férfival vagyok? - suttogja
- Nagyon.
- Mit szeretnél látni? Egy szenvedélyes szexszet, vagy egy vad, kemény dugást?
- Utóbbi.
Megrázza a fejét - Nem elég. Mit szeretnél látni? - gyorsabban kezdi verni a farkam
- Azt, hogy keményen megdugnak. Úgy ahogy én sosem tudlak.
- Hmmm. - nyalja meg a száját
Nem sokáig húzogatja a kemény farkam, tudja, hogy így is hamar el fogok élvezni. Berni letolja a nadrágját és a bugyiját, majd a kanapé szélére leül, szétrakott lábakkal. Elé dobok egy párnát, rátérdelek és odarakom a farkam a puncijához. Épp csak végig simítom, érzem, hogy nagyon nedves.
- Ez, gondolom, nem az én érdemem...
Egyszerre reménykedem a nem és a de válaszban, miközben a farkam elkezdem benyomni. Válasz helyett azonban csak megcsókol. Ahogy elkezdem dugni, a féltékenység eltűnik, teret adva a perverziónak.
- Ilyen nagy hatással van rád Dani?
- Igen. - sóhajtozik Berni
- Mi vonz benne?
- Ah, minden! A teste, a kisugárzása, a hangja, az érintése... és a szemei, ahogy szinte levetkőztet! Amikor megérint szinte beleremegek!
Nyoma sincs a féltékenységnek, borzasztóan izgat, ahogy a feleségem egy másik férfiról beszél. Persze megint nagyon gyorsan közeledik a csúcs, ezért kicsit megállok.
- Csak nem közel vagy? - kérdezi incselkedve, miközben ő kezd el mozogni
- De. Pedig órákig tudnálak dugni.
- Ne aggódj, amiről te csak álmodozol, majd Dani valóra váltja. - nyalja meg a száját, miközben mozgatja a csípőjét
Vadul baszni kezdem, a haját is húznám, de addigra elkap az orgazmus érzése, így kihúzom a farkam és a hasára élvezek. Az első pár spriccelés után Berni megfogja a farkam, és visszarakja a puncijába, majd szorosan hozzám bújik. Csókolgatni kezdi a szám, az arcom, a nyakam, végig ezeken, miközben a csípőjét mozgatja a farkamon. A testeink szorosan összeérnek, érzem ahogy a gecim mindkettőnket összeken.
- Olyan szerencsés vagyok veled. - csókolgat
- Pont, hogy én vagyok az veled.
- Ne beszélj butaságokat. - csókolgatja a szám, miközben simogat - Te vagy a legjobb férj a világon.
- Imádlak.
A szombati nap egyszerre jön el gyorsan is és lassan is, közben persze egyenes arányosságban nő az izgalom is bennem. Szombaton Berni persze többet készülődik mint szokott, fura módon az egyik olyan felsőjét veszi fel, ami mutat egy kis dekoltázst, pedig az ilyeneket mindig kerüli. Ettől picit ismét elmegy a kedvem a dolgoktól, de persze nem egyértelműek az érzéseim. Ha csak ennyi lenne simán lemondanám, de nem. A fantáziámat rögtön beindítja, hogy egy másik férfinak kiöltözik és tetszeni akar neki, sőt neki olyat is megtesz, amit nekem nem. Francba is, mért ilyen bonyolult ez?
A kávézó fele menet borzasztóan kavargott a gyomrom, vissza akarok fordulni, de menni is akarok, hogy közelebb kerüljünk az eseményhez. Előbb érünk oda, kérünk egy kávét Berninek, egy vizet nekem és várunk. Próbálunk beszélgetni, de mindketten izgulunk, csak valószínűleg különböző okok miatt. Valahányszor belép valaki, látom, hogy kíváncsian tekint az ajtó irányába. Hihetetlen, hogy ez a férfi ilyen hatással van rá.
Egy örökkévalóságnak tűnik és hiába kortyolgatom a vizem, azonnal kiszárad a szám, de végül megjön Dani. Magas, atletikus férfi, karakteres arcú, sötétbarna bőrű. Egy fekete galléros pólóban és egy világosabb nadrágban van. Napszemüvegét leveszi, majd amikor az asztalunkhoz ér bemutatkozik és kezet nyújt. Jó erős kézfogása van és tényleg van egy kisugárzása. Bernivel megölelik egymást és arcra puszival köszönnek, már ez is felizgat, ugyanakkor a féltékenység is felüti a fejét. Leülünk, Dani is rendel egy italt és beszélgetni kezdünk, átlagos témákról. Határozott férfi, már értem, hogy Berni mért van oda érte. Nem nagyképű, de tudja mit akar, határozott és magabiztos. Furcsa módon velem is megtalálja a közös hangot, lazán beszélgetünk, érdeklődve kérdez a munkámról és magáról is mesél.
Ahogy oldódunk a beszélgetésben, úgy veszem észre, hogy Berni is egyre közvetlenebb lesz vele, a hangja ellágyul és szinte dorombol neki, kicsit talán közelebb is ül hozzá. Sokszor hozzáér, persze csak a kezén, alig néz rám beszélgetés közben, végig Danira mosolyog. Ilyenkor a bennem forró féltékenység szétszedné őket, a másik énem viszont vigyorogva drukkol, hogy "gyerünk, többet! többet akarok látni". A csontrepesztő hideg és a sivatagi forróság találkozása a lelkemben.
Amikor Berni kimegy a mosdóba, Dani rám néz.
- Csodálatos nő a feleséged. Szerencsés férfi vagy. - mosolyog az afrikai férfi
Szerencsés vagyok, mondja a férfi aki meg fogja dugni a feleségem, előttem. Egy enyhe nevetés is kijön belőlem, de zavaromban, gyorsan hozzáteszem - Sokszor azt érzem, hogy túl jó hozzám.
Meglepődőm, hogy miért mondtam ki ezt. Mintha csak azt akarnám, hogy Dani érezze, hogy megnyerte Bernit. Fura hatással van rám is Dani.
- Látszik rajta, hogy boldog veled. - mosolyog - A kondiban is sokat mesélt rólad.
Képzelem, pl hogy milyen gyorsan elélvezek. Mondanám, hogy róla is sokat mesélt, de csak az ötletem miatt említette meg, amúgy nem tudtam róla, hogy... mióta is ismerik egymást?
- Berni is sokat mesélt rólad. Mióta is edzetek együtt?
- Látni régebben is láttam már Bettikét a terembe, de beszélgetni egy fél éve beszélgetünk.
Az igen, és nekem csak most mesélt róla. Kíváncsi vagyok, hogy mi lett volna, ha nem megyek bele ebbe... suttogják a belső énjeim. Ez is fura, hogy ő Bettikének hívja.
- ... tudod az ülőmunka miatt muszáj edzeni. - meséli Dani - De remek feszültség levezető, egy stresszes nap után. Amióta pedig a te csodálatos feleségeddel beszélgetünk, megvan a motiváció is. - kacsint Dani
Azt meghiszem... tepersz, hogy még jobban fel legyen izgulva, mi? - felelik a bennem harcot vívó démonok, más-más hangnembe.
Berni visszatér a mosdóból és most is csak Danit nézi mosolyogva, neki is mondja, hogy elnézést. Leül, de fura módon megfogja a kezem és tovább beszélgetünk. Sokszor átlagos témák jönnek szóba, de van, hogy flörtölnek, udvarolnak egymásnak. Nagyon fura Bernit így dorombolni látni, hisz legutoljára velem viselkedett így. Felváltva akarom, hogy Berni csak velem törődjön, és azt, hogy legalább csókolják meg egymást.
Nagyjából egy órát beszélgetünk, a perverzióm démona sajnálatára amikor Dani a tárgyra tér.
- Szívesen maradnék még, de sajnos mennem kell. Mi legyen? Megbeszélitek még?
Berni rám néz, én pedig zavaromban nem tudok mit mondani.
- Megbeszéljük persze. - mosolyog rá Berni
- Jól van Bettike, aztán majd egyeztetünk. - mosolyog rá - Sajnálom, de egy fontos találkozóm lesz, viszont egy élmény volt.
Velem ismét kézfogás, Bernivel megölelik egymást és pusziszkodnak. Habár gyorsan történik, de észreveszem, hogy elég közel van az a puszi, nem is egymás arcára megy, hanem a szájuk közelébe. Egyszerre szorongat a féltékenység, és legszívesebben itt hagynám őket, de Berninek is akarok esni és a magamévá tenni, de legalábbis örülnék, ha a harmadik puszi szájra menne, sőt folytatódna...
- Nah, mit gondolsz? - fordul felém izgatottan Berni, miután Dani elment és visszahúzta a székét mellém, felébresztve a bennem dúló érzések harcából
Megpróbálok magabiztosnak tűnni, hogy Berni ne lássa a bennem zajló feszültséget - Szimpatikus, határozott...
- Ugye? Ez is nagyon megfogott benne. - bólogat Berni - Nem tudom, akarsz még gondolkodni, hogy mi legyen?
Megpróbálom tisztázni az érzéseimet. Az egyik részen azonnal igent mondana és akár ma estére is összehozná, de a másik elküldené mindkettőjüket a francba, hogy édelegjenek egymással, engem meg felejtsenek el. Egyszerűen megőrülök ettől, hogy nem dől jobbra vagy balra a mérleg. Miközben vacillálok Bernire nézek. Látom rajta, hogy a lelkesedése kicsit letörik.
- Nem baj, gondolkodj nyugodtan. Nehéz meghozni egy ilyen döntést, megértem. - simogatja meg a kezem
Mosolyog, azonban a szemei picit csalódottak. Hirtelen belém hasít a félelem, hogy vége ennek az egésznek, Berni letesz róla. Ránézek, megfogom a kezét és elmosolyodok. - Benne vagyok.
Berni meglepődik - Tényleg? Biztos vagy benne?
- Igen. Akarom. - bólintok - Szimpatikus és örülök, hogy őt választottad.
- Tényleg? – kérdezi, én pedig mosolyogva bólintok - De jó!
Ugrott a nyakamba Berni. Kicsit össze is szorul a gyomrom, ugyan akkor nagyon várom.
Megbeszéljük, hogy Berni hétfőn a konditeremben egyezteti Danival a részleteket. Az egész nap egy örökkévalóságnak tűnik, semmire nem tudok koncentrálni. Egyszerre várom is a nap végét és nem is. Féltékeny vagyok Danira és egyszerre nagyon várom is, hogy lássam őket együtt. Enni is alig bírok, egy pár falatnál több nem is megy le.
Otthon, közeledve az időponthoz, amikor Berni hazaszokott érni, csak rosszabb lesz. Néha szinte ki akarom verni, amikor fantáziálni kezdek róluk, de közvetlenül utána hányingerem van magamtól.
- A francba is, erről fantáziáltam! Mért nem tudom egyszerűen csak élvezni? - dühöngök
Nem is tudok egy helyben megmaradni, fel alá járkálok a lakásban, nem találom a helyem. Végül a magány, ami egy örökkévalóságnak tűnik, végre megtörik. Csörren a zárban a kulcs, Berni hazaér, kipirulva, kicsit csapzottan, mosolyogva, mint minden edzés után. Most áll csak össze a kép, azért mosolyog mindig, mert találkozik Danival, aki ilyen hatással van rá! - csapódik le a felismerés.
Berni megcsókol, majd elkezdi levenni a kabátot, cipőt, kipakolni az edzőcuccot. Direkt nem kérdezek rá, áltagos dolgokról beszélgetünk, hogy pl kinek milyen napja volt.
- Nem is érdekel, hogy mit beszéltünk Danival? - lép hozzám Berni a sportmelltartójában és a bugyijában. Látom, ahogy az izzadtság csillog a bőrén és ez csak még szexisebbé teszi
- De, nagyon. - nyelek egy nagyot
- Szombaton van valami dolgod? - húzza végig az ujját a mellkasomon
- Nincs.
- Akkor most már van. - nyalja végig a szám, majd megcsókol - Nyertél egy jegyet az első sorba, a Five Star Hotel egyik szobájába, az előadás 4kor kezdődik. Most fürdök. Csók.
Ismét elborítanak az érzelmek.
Két órával korábban megérkezünk a hotelba. A szoba elegáns, fehér-krémszínű falak, visszafogott díszítettség. A szoba nem nagy, van két fotel és egy nagy franciaágy. Bernin is látom, hogy izgul, feszült, egész úton nem beszéltünk. Szinte épp csak megérkezünk rendeltet velem egy üveg likőrt meg egy whiskeyt. Épp csak meghozza a szobapincér fiú, Berni kitölt magának egy pohárral a likőrből és rögtön le is húzza, majd egy újabb pohárral elvonul a fürdőbe. Nagyon kitesz magáért, majdnem egy órát van bent, időközben tőlem kér pohár újra töltést. Hajat mos, leborotválja magát, sminkel és felveszi a Daninak vett fehérneműt és egy olyan ruhát amire a lélegzetem is eláll. Egy fekete, egyrészes ruhát vesz fel aminek az ujjai, felső rész középső része és a szoknya két oldalán csipke anyagból van. Tökéletesen kiemeli a nagy melleit és a fenekét, a felső rész közepén lévő csipke pedig láttatni engedi a melltartót, ami bámulatos dekoltázst varázsol neki. A lábain is egy hálós harisnya van. Ami ráadásul még jobban meglepett, hogy egy fekete, magassarkú, platform szandált vett fel. Ilyet se vett fel előtte soha, mindig laposcipő párti volt. Mintha egy órája bement volna a feleségem a fürdőszobába és egy teljesen másik nő jött volna ki. Szabályosan tátva marad a szám.
- Iszonyú dögös vagy.
Nyögöm ki, de tényleg nem találok szavakat. Ha az utcán látnám, simán elmennék mellette, hogy milyen egy baromi dögös nő. Kicsit el is szomorodom, hogy Dani miatt így kicsípi magát.
- Tudom. De köszönöm. - feleli pimaszul – Körbe fordulnék, de örülök, hogy állni tudok benne, anélkül, hogy elesnék. - nevet, majd a likőrébe kortyol - Szóval inkább járj körbe te.
Körbe sétálom és többször is elmondom, hogy a látvány tökéletes. Alapból is formás combjai és feneke van, de ezzel a magassarkú szandállal rajzolni nem lehetne tökéletesebbet. Elakad a szavam. Ahogy körbe érek végig simítom a derekát, ő pedig rám néz. A sminkje is tökéletes, ki vannak emelve a szemei, az ajkain pedig csak egy lágy szájfény csillog. A szabad kezével végig simítja az arcom, közben ahogy a szemembe néz, észreveszi a kis bizonytalanságom.
- Baj van? - kérdezi aggódva
- Nem nincs. Csodálatos vagy. - erőltetek mosolyt magamra
- De látom, hogy baj van. Mondjad. - mondja határozottan
- Látom, hogy milyen gyönyörű vagy, és mindezt Dani kedvéért. Biztos, hogy nálam jobb szexszet fog tudni adni neked és utána már nem is lesz rám szükséged.
- Hogy mi? - teszi le a poharat, majd mindkét kezével megfogja az arcom - Mik ezek a gondolatok?
- Csak most kicsit megijedtem...
- De baszd meg mért nem mondtad, hogy nem akarod? - lép hátrébb ingerülten - Miattad éltem bele magam ebbe az egészbe!
- De akarom! Nehéz ezt elmondanom, mocskosul izgat is a gondolat, hogy amiről sokszor fantáziáltam az most valóság lesz. De nem akarlak elveszíteni.
Berni vesz egy mély levegőt - De figyelj, ez nem játék! Szólj, ha nem akarod! Persze, kicsit mérges leszek, hogy most szólsz, de... - néz rám, majd kicsit elmosolyodik - Nem veszítesz el. Nem azért mentem hozzád mert megelégedtem veled, vagy mert nem volt jobb. Hanem mert nekem te kellesz! Így, ahogy vagy, veled akarom leélni az életem. Ebbe is azért mentem bele, hogy neked örömet szerezzek.
Ez megnyugtat. Most már szívből mosolygok.
- Most őszintén: tényleg akarod? Felkészültél arra, hogy mit fogsz látni?
- Igen. Akarom. - bólintok, mosolyogva
- Biztos? - bólintok - De ha bármikor kellemetlen, vagy rosszul esik, szólj. Megígéred?
Bólintok. Berni mélyen a szemembe néz.
- Oké. - simogatja az arcom - Mindent megfogok tenni, hogy te is legalább olyan jól érezd magad, mint én. És ne érezd magad rosszul, csak jusson eszedbe, hogy szeretlek és amit látsz, az pedig csak a vágy.
- Én is szeretlek. - újra végig mérem - Kibaszott szexi vagy.
- Még. - dől kecsesen a falnak, miközben újból kortyol a likőrből
- Egy istennő vagy. Az esküvőnkön is gyönyörű voltál de most...
- Ádi... nagyon cuki vagy, pont ezért imádlak, de most legyél kicsit obszcén. Vedd elő a macsó éned! Légy szabadszájú!
- Legszívesebben addig kúrnálak amíg mozogni tudok.
- Hmmm. Ez már jobb. Gyerünk... - mosolyog
Megpróbálom összeszedni magam; ne nézzen már puha pöcsnek a saját feleségem. De mit mondjak?
- Ha Dani meglát így, tuti, hogy nem fogja tudni levenni rólad a szemét. Főleg a melleidről.
- Óh igen. Amúgy is szokta a melleimet nézni. - mosolyog kacéran - Néha elkapom a pillantását.
- Tényleg?
- Igen. Például amikor csinálom a gyakorlatot, ő pedig felettem áll, hogy segítsen. Mit szólsz?
A farkam pillanatok alatt megkeményedik. - És élvezed?
- Nagyon. Ahogy nézi a melleimet... Úristen! Látom, hogy egyszerűen nem tudja levenni rólam a szemét. És én imádom! Ahogy éget a tekintete, egyre jobban felpörget. Kihúzom magam, mert tudom, hogy tetszik neki, és ettől én is teljesen beindulok.
Rámarkolok nadrágon keresztül a farkamra és úgy izgatom magam.
- Tetszik a gondolat? Igen?
Lépked hozzám, magához húz és megcsókol. Egyből érzem az alkohol ízt, de ő nem vacakol, átdugja a nyelvét a számba és vadul smárolni kezdünk. Olyan vadul ficánkol a nyelve, mint eddig soha. Nagyon feszül a farkam, amit ő is érez, hozzám is simul és mozgatni kezdi csípőjét. Egyből nyögni is kezdek, majd amikor én is folytatom a dugó mozdulatot, abbahagyja és arrébb húzódik. Miután szétválnak az ajkaink, még egy utolsó lendülettel végignyalja a szám.
- Nah, legyél jó kisfiú és készülj. Én leülök, mert ezt a cipőt nem álldogálásra tervezték. - paskolja meg a fenekem
Én is előkészülök, fürdés-borotválkozás, felöltözés. Egy-egy itallal a kezünkben ülünk a fotelekben. Már Berni is inkább csak finoman kortyolgatja a likőrt.
Amíg Dani megjön a volt kalandjainkról beszélgetünk. Érdekes hallani, hogy Berni milyen nyitottan mesél, sőt érdeklődik. Meglepődök, hogy volt egyéjszakás kalandja.
Dani pontosan jön, egy öltöny nadrágban és egy kék ingben. Miután kezet ráztunk, végignéz Bernin és elképed.
- Nem találok szavakat. - mosolyog - Nő, ennél dögösebben még soha nem nézett ki! Elképesztően szexi vagy Bettike.
- Köszönöm. - áll fel Berni lassan, majd egy finom mozdulattal megigazítja a ruháját
Berni lassú, szexis mozdulatokkal Danihoz lép, megöleli és puszit ad az arcára, most is egész közel a szájához. Fura, mert megint egyszerre drukkolok annak, hogy csókolják meg egymást és egyszerre akarok szólni, hogy mi ez.
Berni és Dani a két fotelbe ülnek. Én töltök Daninak is egy italt, majd az ágy szélére ülök.
- Tudod Bettike, hogy nem szokásom csak úgy szórni a bókokat, de te valami eszméletlenül dögös vagy. Ez a ruha minden szempontból tökéletesen illik rád: kiemeli a gyönyörű, nagy melleidet, a csodás derekad, és mutatja, hogy milyen baromi jó feneked és combjaid vannak. Hozzá pedig ez a cipő.... igazán megleptél. - ekkor Dani rám néz - Tudod, másodjára látom nem edzős ruhában, a múltkor is minden ruha szinte rá volt öntve, de most... Nem bírom levenni róla a szemem. Elképesztő nő.
- Hát igen. Én mindig mondom neki, hogy bármiben van, nem tud nem csodásan kinézni.
- Nah látod, azt el is hiszem! - nevet Dani - Bettike tipikusan az a nő, aki reggel, kócosan is dögös.
- Egyszer majd meghívlak hozzánk reggel, hogy bizonyosságot nyerj. - viccelek
- Vigyázz, jó a memóriám, szavadon foglak. - emeli a poharát Dani és belekortyol. Még ezt is elegánsan teszi, mintha folyton ügyelne arra, hogy jó színben tüntesse fel magát, pedig teljesen természetes.
- Mondhatom szép! Így felöltözöm és akkor arról beszéltek, hogy hogy nézek ki reggel?
- Igaza van. Beszélj arról, hogy néz ki a zuhany alatt. - vicceli el Dani
A viccelődésből beszélgetés lesz, átlagos dolgokról beszélgetünk miközben iszogatunk. Dani mesél arról, hogy milyen nehéz volt a hét, de minket se hagy ki, érdekli, hogy a mi hetünk milyen volt. Időnként ránézek Bernire, aki pajzán mosollyal nézi Danit. A kivel mi történt átbeszélés sztorizgatásba megy át, Dani is mesél vicces történeteket, de van, hogy azon nevet, amit én mesélek. Még a nevetése is kellemes, hihetetlen. Hiába keresem, semmibe nem tudok belekötni. Egy kifejezetten felemelő, jó beszélgetés lenne, ha nem tudnám miért ülünk itt.
Amikor ők beszélgetnek, figyelem őket s habár én sose voltam jó ebben, de még én is érzem, hogy szikrázik köztük a levegő. Ha akarnék se tudnék már szerintem visszalépni.
Mivel nincs óra, és a telefonunk is a bőröndben pihen az időérzékünk megszűnik. Nem tudom mióta beszélgetünk, de egyszer csak Berni hozzám fordul.
- Ádi, mit szólnál, ha átülnék Dani ölébe, te pedig ide? - néz rám Berni mosolyogva
- Nyugodtan kicsim. Helyezkedj el kényelmesen. - felelem, hevesen dobogó szívvel
Berni feláll és kecsesen odalép Danihoz, aki leteszi a kezéből a poharat a fotelek közti üvegasztalkára és elhelyezkedik. Berni az ölébe ül és átkarolja, a néger férfi pedig a feleségem derekára és combjára teszi a kezeit.
- Nagyon jó illatod van, mint mindig. - mosolyog Berni a férfira
- Neked is Bögyös. - simogatja a derekát
- Sose értem, a kondiban én mindig izzadok, neked meg állandóan jó illatod van.
- Mért? Én tán nem izzadok?
- De. De ha egy férfi izzad az szexi. - ekkor halkabban hozzáteszi - Az pedig különösen, ha te, Csődör. - puszilja meg Berni Dani arcát, a szájához közelebb
- Neked is nagyon jól áll Bögyös. Az izzadtság csillogása a bőrödön szexin kiemeli a vonalaidat. - viszi egy kicsit lejjebb a kezeit Dani a feleségem derekán
Eddig Berni időnként vetett rám egy pillantást, ám amióta Dani ölébe ült, ez megszűnt. Szerintem annyira belefeledkezett, hogy el is felejtette, hogy itt vagyok. Közben a Bögyös és a Csődör beceneveket forgatom magamba. Ez a bensőséges viszony, ami köztük van nyomást helyez a mellkasomra. Mellette pedig már nyúlnék a farkamhoz.
- Örülök, hogy így gondolod. - simogatja Berni Dani mellkasát, vállait - Tudod, lehetnél gyakrabban ingben.
- Fura lenne, ha a teremben ingben edzenék. - jár Dani keze a feleségem combján
- Max nem edzés lenne. - kuncog Berni
- Egy nő nevetésénél, már csak a nő sóhajait jobb hallani. - fűzi hozzá Dani
- Igen? Most sóhajtozzak? - néz Danira, a férfi keze közben folyamatosan Berni combjait simogatja
- Ráérsz később is.
A hangulat csak forróbb lesz köztük, én pedig azon kapom magam, hogy türelmetlenül drukkolok, hogy csókolják már meg egymást. Az érzés, ami szétszakítaná őket, pedig csúnyán vesztésre áll.
- Ízesített a rúzsod? - kérdezi Dani, miközben leveszi a kezét Berni combjairól, és megcirógatja az állát
- Nem mondom meg. Meg kell kóstolnod. - feleli Berni pajkosan
- Szabad ilyet? - néz rám Dani
Ekkor mintha Berninek eszébe jutna, hogy én is itt vagyok, kíváncsian, de picit izgulva rám néz. A szívem úgy dobog, hogy majd kiugrik a helyéről, a gyomrom pedig összeszorul, a torkomban pedig mintha egy sivatag lenne. Némán bólintok. Berni szája mosolyra húzódik, majd becsukja a szemét, és megcsókolják egymást Danival. A feleségem csodálatos, telt ajkai egy másik férfi ajkaihoz tapadnak. Először csak ízlelgetik egymás ajkait finom csókokkal, amik egyre hosszabbak lesznek. Nagyon fura látni, ahogy a feleségem mással csókolózik, de képtelen vagyok levenni róluk a szemem. Egy idő után szétnyílnak az ajkaik és a nyelveikkel kezdenek játszani egymás szájában, először finoman, majd később hevesen. Dani beletúr Berni hajába, nagyon finoman simogatva a tarkóját, bal keze pedig már a fenekén van. A csókolózásuk egyre hevesebb, szenvedélyesebb lesz, közben Dani keze óvatosan Berni keblei felé vándorol. A feleségem azonban nem vacakol, megragadja az afrikai férfi kezeit és egy határozott mozdulattal a mellére rakja. Nem bírom tovább, a nadrágomon keresztül verni kezdem a farkam.
Hosszú percekig csókolóznak, mire szétválnak. Berni vágyakozva néz Danira, miközben a férfi gyurmázza a melleit. Látszik a feleségem tekintetében, hogy úgy tombol benne a vágy, mint egy vulkán.
- Mond csak Bögyös, mit tudnak még ezek a csodás, telt ajkak? - kérdezi félhangosan Dani
Berni erotikusan körbe nyalja az ajkait. - Például faszt szopni.
Kikerekedik a szemem. Ki ez a nő? - villan át az agyamon. Bármikor szexszeltünk, Berni sosem beszélt hozzám így. A farkam eddig is állt, de most nagyon feszül. Úgy szeretném ha hozzám is beszélne így, de belül savként mardos, hogy tudom, sose fogom tudni ezt elérni. Dani arcára viszont a meglepődés helyett csak egy elégedett, huncut mosoly ül ki. Afféle-végre kimondtad! mosoly. Lehet, hogy ő jobban ismeri a feleségem mint én? őrlődöm.
- Akkor mire várunk? - kérdezi Dani, rámarkolva Berni melleire
A feleségem szinte ráveti magát Danira egy pár pillanatnyi vad csókolózás erejéig, majd felkel a férfi öléből. Csábosan megáll előtte, majd egy laza mozdulattal felhúzza a ruháját derékig és leguggol elé, majd rám néz.
- Készen állsz?
Csináld ribanc! - követeli a perverz énem, de közben szorul össze a gyomrom is, miközben a kezem szüntelen gyurmázza a farkam.
- Úgy látom igen. - mosolyog Berni, amikor látja a kezem
Bólintok. Berni egy puszit küld a levegőben, majd visszafordul Dani felé és elkezdi levenni a nadrágját. A szívem úgy dobog, hogy majd kiugrik a mellkasomból. Amiről évek óta fantáziálok megvalósul. Látni fogom, ahogy a feleségem mással van. A gondolattól is közelérek ahhoz, hogy elélvezzek így egy kicsit békén hagyom a farkam.
Dani elkezdi kigombolni az ingét, közben Berni könnyedén szabadítja meg Danit az öltönynadrágtól és az alsónadrágjától. A sok pornó nah meg a sztereotípiák miatt valami alkar méretű nemiszervre számítok, de ez átlagosnak tűnik, bár túl sok férfi nemiszervet nem láttam élőben. Dani előre csúszik a fotelban, Berni pedig kézbe veszi a farkát és húzogatni kezdi, közben puszilgatja.
- Óh ha tudnád, hogy mióta várok erre. - fúrja bele az ujjait a feleségem hajába, miközben a szemeibe néz
- Hát még én. - suttogja, miközben puszilgatja a faszt Berni
A szavak végig futnak rajtam, fújtatóként fellobbantva a lángokat a lelkemben, az ujjaimat szinte beleméjesztem a fotel karfába. Belül kicsit megingok. Biztos, hogy akarom ezt látni? De be se fejezem, a farkamat feszítő érzés azonnal rávágja, hogy igen.
Berni egy gyors mozdulattal végignyalja Dani farkát, majd a makkon kicsit köröz a nyelvével, végül elkezdi bekapni. A fekete férfi a feleségem tarkóját fogva irányítja a szopást, Berni pedig fokozatosan kapja be az egyre keményebb faszt. Én közben nem bírok magammal, előveszem a farkam és húzogatni kezdem, közben kicsit előre dőlök. Ahogy látom Bernit a platform szandálban, tangában guggolni Dani előtt, muszáj megállnom, mert eldurranok. Valami eszméletlenül szexi ez a nő. - gyönyörködöm a feleségemben s közben nem bírok betelni vele. A vágy tombol bennem, és nem elégszik meg ennyivel. Azt akarom látni, hogy dugnak.
Amíg elmerengek Bernin, addig ő egyre mélyebbre veszi a szájába Dani farkát, a szája pedig szüntelen jár rajta. Ahogy a fekete férfi szopatja a feleségem, kicsit felül és előre nyúlva, a kezét Berni tangájába csúsztatja, ott pedig simogatni kezdi.
- Látom tetszik. - mondja elégedetten Dani - Jó nedves a puncid Bögyös.
- Tőled mindig. - suttogja Berni épp csak kivéve a férfi farkát a szájából
Most már gyakorlatilag egy húzás öt perc szünet tempóval verem a farkam. Eszméletlenül szexi ahogy a feleségem szop, nem bírom nem nézni és igyekszem minden képkockáját a fejembe vésni.
Amikor Berni megáll, és feláll egy pillanatra szabályosan tiltakozni kezdek belül, hogy ne, ne hagyja abba. Ám csak azért állt fel, hogy levegye a ruháját. Megfogja az alját ami a derekán van és egy rutinos mozdulattal lehúzza magáról, majd maga mellé dobja. Miközben Danit nézi, csábosan az ágyhoz lépked és négykézláb rámászik, majd oldalt fekvő, támaszkodó helyzetben hívja magához Danit, aki feláll, és magabiztosan az ágy felé lépked álló farokkal. Lassan felmászik az ágyra, majd ismét csókolózni kezdenek, közben Berni megszabadul a melltartójától, amit lazán az ágy mellé dob. Mint éhező a gőzölgő ételre, úgy veti rá magát Dani a feleségem kibuggyanó kebleire. Nyalja, markolássza, nem tud betelni velük, én koncentrálok, hogy ne kezdjem el verni a farkam, mert akkor tuti azonnal elélvezek.
- Mióta vártam erre. - nyögi Dani
- Azt tudom. Láttam, ahogy nézted őket. - suttogja Berni a férfi nyakát simogatva - A tiéd, élvezd ki.
Közben Berni lassan lefekszik és Dani pedig rá. A feleségem egy laza mozdulattal félrehúzza a tangát, és a puncijához igazítja a férfi kemény, sötét színű farkát, miközben húz rajta párat. Dani lassú mozdulatokkal elkezdi birtokba venni Berni punciját.
A tempó folyamatosan gyorsul, Berni és Dani pedig átölelik egymást. A combfixes lábak szorosan átfonják a férfi derekát, a szobát pedig betölti a feleségem nyögése és az ütemes csattogás. Mardos a látvány, de szinte fájóan feszít a farkam, ahogy látom Dani farkát ki be járni a feleségemben. Nem bírom tovább, megfogom a farkam és verni kezdem, de érzem, hogy nagyon közel vagyok. Ekkor meglátom Berni ruháját a földön. Azt amit csak Dani kedvéért vett. Magamhoz veszem, és folytatom a verést, de csak néhányat tudok húzni rajta. Vastag sugárban spriccel ki a gecim Berni drága ruhájára, de miután minden kijött még bele is törlöm. Elégedettség tölt el az orgazmus kéjes mámora mellett.
- Ah de jó! Ne hagyd abba, istenien kefélsz! Még! - nyögi Berni a férfit magához szorítva
- Az első találkozásunk óta meg akarlak baszni.
Dani vad, kemény tempóban dug, Berni pedig úgy nyög ahogy nagyon régóta nem hallottam. Én ilyenkor már rég elélveztem volna, gondolom magamban és a féltékenység, meg a perverzió mellé felüti a fejét az öröm is, ha nem lennék így is eléggé összezavarodva. Jól esik látni, hogy Bernit rendesen megdugja valaki; hogy a feleségem is élvezi azt amit én. Velem épp csak bemelegszik úgymond mire én elélvezek, Dani pedig szemmel láthatóan jól bírja. Kemény tempóban, kitartóan dugja a feleségem, Berni puncija szinte csillog a nedvtől, ahogy ki-be jár benne Dani fasza.
Egy váratlan pillanatban Dani megragadja Bernit, felemeli és átfordul vele, aki a meglepetéstől felsikkant. Dani lefekszik, és egy hirtelen mozdulattal ketté tépi a Bernin lévő tangát. A feleségem rajta ülve mozgatni kezdi a csípőjét. A farkam szinte le se konyult megint áll. Alapból is egy elképesztően szexi képnek tartom ezt, amikor látni a nőt hátulról, lovagolni a férfin, de az, hogy ezt az én feleségemmel látom, az mindent visz. Berni felváltva köröz a csípőjével, mozgatja előre-hátra, vagy klasszikusan fel-le. Ahogy verem a farkam szinte belefeledkezek a látványba. Dani felváltva játszik Berni melleivel vagy markolássza, csapkodja a fenekét, amiről tudom, hogy a feleségem imádja.
- Erősebben! - kéri Berni nyögve
Dani keze nagyokat csattan a feleségem fenekén, aki egyre intenzívebben mozgatja a csípőjét, egyre kélyesebben nyög, végül megfeszül a teste, a csípőjével néhány erőteljesebb mozdulatot tesz és hangosan felnyög. Az érzelmek, mint a tenger felkavarodnak bennem. Egy másik férfi adta meg azt a feleségemnek, amit nekem kéne. Egy másik férfi farkától élvezett el. Soha nem láttam még ennél izgatóbbat.
- Végre. - fut végig Berni testén az orgazmus
- A világ legszebb látványa, amikor egy ilyen kurva jó nő, mint te elélvez a farkamon. - mosolyog Dani
Berni ráhajol Danira és szenvedélyesen, hálásan csókolgatni kezdi, közben a csípőjét újra elkezdi mozgatni. Egy jó ideig még ebben a pózban dugnak, majd váltanak. Berni kutya pózban helyezkedik el, Dani pedig mögé helyezkedik el. Én oldalról nézem, ahogy az afrikai férfi kemény mozdulatokkal, vadul dugja Bernit, közben csapkodja a fenekét, vagy előre nyúlva a melleit markolássza. Berni rá is mozog Dani mozdulataira, az ágy pedig velük együtt rázkódik.
- Édes istenem, de jól dugsz! - nyögi Berni - Mióta vágytam erre!
- Élvezed?
Ekkor Dani belemarkol Berni hosszú, barna hajába és meghúzza, amitől a feleségem felnyög.
- Igen! Nagyon. - nyög Berni, miközben Dani helyett mozog
- Ez az, rázd a picsádat a faszomon, te kis kurva! Ez az - nyögi Dani - csináld.
Ismét meg kell állnom, mert mindjárt elélvezek, megint. Közben a fekete férfi folytatja Berni dugását. Egyik kezével a haját húzza, a másikkal a fenekét csapkodja.
- Ne hagyd abba, nagyon közel vagyok. - nyögi Berni
Ismét felüti bennem a féltékenység a fejét. Két orgazmus? Mit tud ez a férfi? Ám mire felteszem magamban a kérdéseket, Berni ismét remegni kezd és hangosan nyögni.
- Ez az. Élvezd te kis kurva. - dugja Dani vadul a feleségem
Berni az orgazmustól nem bírja tartani magát és a kutya pózból a hasára fekszik.
- Édes istenem, életem legjobb dugása. - remeg Berni
- És még nem végeztem. - fekszik rá Dani
Berni egy picit tiltakozik, de a férfi ráfekszik és finoman berakja neki a farkát. Az eleinte is gyenge tiltakozás már csak a szavakban nyilvánul meg, a hangsúlyban pont az ellenkezője van ott. Az afrikai férfi magához szorítja Bernit és ismét dugni kezdi. Most gyorsabban veszi fel a tempót, nem sokára ismét kemény mozdulatokkal bassza a feleségem. Engem ismét elér az orgazmus és elélvezek, ismét a feleségem drága, fekete ruhájára. Berni közben úgy nyög, ahogy soha nem hallottam még, szinte megbabonáz. Az orgazmusom mámorát tönkreteszi a kép, hogy innen már nem is velem megy haza, közben meg nem bírom levenni a szemem róluk.
Nem tudom meddig dugnak még ilyen tempóba, de végül Dani is nyögni kezd. Megrémülök, hogy bele fog élvezni a feleségembe, de még időben kihúzza. Berni meg is pördül és úgy helyezkedik el, hogy a férfi a szájába tudjon élvezni. Pár húzás után Dani farkából előtör a geci, de a farok ekkor már Berni szájában van és mohón szopja. Kicsit ki is folyik a szájából, lecsorogva az állán.
Mindketten lerogynak az ágyra, Berni szemében pedig egy enyhe felocsúdást látok, mintha eszébe jutna, hogy hát megfeledkezett rólam.
- Milyen volt? - néz rám, miközben az arcáról, szeméből süt az elégedettség
- Fantasztikus. Mint egy valóra vált álom. - mosolygok
- Örülök, hogy jól érezted magad. - mosolyog, majd Danira néz - Neked?
- Nehezen tudnám szavakkal leírni Bettike. - puszilja meg a kezét - Neked?
Berni egy kicsit zavarba jön. - Nagyon jó. - feleli végül, felváltva rám és Danira nézve, majd gyorsan témát vált - Elszívnék egy cigit, ha nem zavar titeket.
Nem zavar, négykézláb az ágy végébe mászik, ahol elveszi a táskáját, közben Dani gyönyörködik a látványban.
- Imádom ezt nézni. - sóhajt
Amíg Berni elszívja a cigit nem beszélgetünk. Nem is nagyon tudnánk mit mondani, de nem is kell. Miután a feleségem az utolsó füstöt is kifújja és elnyomja a cigijét, Dani felöltözik, megköszön mindent és elmegy. Ismét kettesben vagyunk. Berni biccentve maga mellé invitál, én pedig odaülök. Egy ideig csak nézünk egymás szemébe.
- Szeretlek. - töröm meg a csendet
- Ezután is? - feleli kicsit csodálkozva
- Igen. Tényleg egy valóra vált álom volt nézni titeket.
- Nem esett rosszul? Nem érezted rosszul magad? - kérdezi enyhe aggodalommal, de megnyugtatom, hogy nem - Akkor jó. Örülök.
- Kérdezném, hogy milyen volt, de láttam rajtad. - nem akarom, de muszáj feltennem a kérdést, hogy megnyugodjak: - Továbbra is velem képzeled el az életed?
- Persze. - feleli teljesen természetesen - A szerelmem irántad csak mélyül. Én attól tartottam kicsit, hogy miután vége, felállsz, és itt hagysz.
- Soha.
Húzom magamhoz, ő pedig hozzám bújik és elsuttog egy halk szeretleket. Hosszú ideig csak fekszünk, simogatjuk egymást. Nem kellenek most szavak. Nem tudom mennyi időt töltünk így, de nagyon jól esik.
Végül felkelünk és összeszedjük magunkat, Berni leveszi a platform szandálokat, megkönnyebbülve, nagyot sóhajtva és kézbe veszi a ruháját.
- Mi... - nézi meg a ruhát, majd meglátja a nagy, fehér, ragacsos foltokat, amikből néhány még friss. Rám néz. - Te komolyan a ruhámra élveztél?
Ahogy rám néz a bosszúsága el is illan, rögtön egy kacér mosolyba megy át. - Szép mennyiség nem mondom. Ennyire élvezted?
- Soha nem láttam ennél izgatóbbat.
Berni nézegeti a ruhát. - Szeretnéd, hogy felvegyem? - feleli kacéran
A szemeim kikerekednek, neki pedig ennyi elég, már húzza is magára. Amint eligazgatja magán, végig simítja a foltokat, lassú, erotikus mozdulatokkal. Mintha az előbb nem történt volna semmi, ismét a kezemben a farkam és húzogatni kezdem.
- Ez igen, harmadik menet? Te rossz fiú... - csillan fel a szeme
Hiánytalanul tüzel bennem a vágy, nem bírok magammal.
- Szeretnélek a magamévá tenni. - mondom kicsit könyörgő hangon a feleségemnek
- Igen? - kérdezi kicsit bizonytalanul - Biztos?
- Mindennél jobban.
Egy kis mosoly szökik az arcára és lefekszik mellém, derékig felhúzva a ruháját, én pedig ráfekszem. Szexszelni kezdünk, most azonban közel sem jönnek ki ugyan azok a hangok belőle, mint Daninál, inkább csak szuszog és ez egy kicsit lehangol. Tudtam magamban, hogy ez lesz, de a valóság sokszor amennyivel szebb, annyival fájdalmasabb is tud lenni. Elkezdem csókolgatni, azt a szájat, amibe egy másik férfi fasza volt és ez egy kicsit feltüzel, ahogy visszacsókol. Belül persze ostorozom magam, hogy mit képzeltem, sose leszek olyan, mint Dani. És ezek a gondolatok valahogy erőt adnak.
- Dani sokkal jobb volt, ugye? - kérdezem, és közben érzem, hogy egyre jobban beindulok
Berni csodálkozva néz rám, habár ő is érzi, hogy valami elindult.
- Ahogy nyögtél, miközben dugott, ahogy mozgott a tested. Minden kis porcikád imádta, ugye?
- Igen. - feleli bátortalanul, de érzi, hogy ez csak még jobban feltüzel - Ez izgat, ugye?
- Igen. Ezentúl minden szexünk közben rá fogsz gondolni, ugye?
- Igen, abban biztos lehetsz. - folytatja felbátorodva
- Mennyivel volt jobb Dani? - lihegem
- Sokkal. Ő sokkal jobb volt mint te. Ezt akarod hallani ugye? Te kis perverz. - csókol meg
Most tovább bírom, mint eddig, a végére Berni is belejön a játékba és hatalmasat élvezek, ismét a ruhájára. Összebújva fekszünk utána és megbeszéljük, hogy mindenképp folytatni szeretnénk Danival.