Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A farkamnak tetszô nô

A nô izgalmas, rajtafelejtem a szemem és nem tudok kikerülni a hatása alól. Ha elkap a vágy nem az arcot bámulom meg elôször, ó nem. Az nem érdekel ilyenkor. A többi testrészre fordítok nagy figyelmet. A lábbal és a cipôvel szoktam kezdeni. Kivéve akkor, ha a kedves delikvens formás lábakon illeg-billeg és ezek a formás lábak esetleg egy szép harisnyásba vannak bújtatva. Hiába no, lehet hogy maradinak hatok, de egyszerűen nem tudok napirendre térni a szép nylonba csomagolt lábacskák felett. És most nem érdekel, hogy a nôk általában nem szeretik a harisnyát! Nem izgat, most csak a saját vágyam, azaz a farkam ízlése a mérvadó.

Tehát a cipônél tartunk, és mint mindig, csak a magassarkúakért repes a szívem. Azaz a feszülô ágyékom. De nem fontos a körömcipô, nem fontos a 12 cm magas sarok, csak legyen sarka. Ápolt cipô, színe mindegy. Nem is kell tovább vizsgálnom a nôt, ha a cipôn koszt, kopást és egyéb lohasztó dolgot fedezek fel. Fordulok el és keresem a következôt. De most tegyük fel, hogy a c
Hasonló történetek
24709
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18461
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: