Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zadkiel

Süllyedek. Pár percen belül meghalok. Bele fogok fulladni a mocsárba. Nem zavar túlságosan.
Tudom, ha megpróbálnék kikecmeregni és még sikerülne is, akkor is meghalnék, csak éppen nem fulladás által, hanem megenne az a vicsorgó démonfajzat, aki idáig kergetett.
A mocsár langyos és émelyítően puhán szippant magába. Szinte jó érzés befejezni az eszeveszett menekülést és hagyni, hogy a dolgok megtörténjenek.
Vizes, nyúlós, tőzeges sár áramlik a számba, tölti ki az orrüregem és a fülem.
Meghaltam.

Felriadok. Sebesen kapkodom a levegőt. Éjszaka van. A pupillám lassan szokik hozzá a szobában uralkodó sötétséghez.
Csak az olyan borzalmas történetek végződnek a főszereplő halálával, mint amilyeneket Kaffka írt. Persze ez csak álom volt…
-    Honnan tudod?
A szívem félredobban. Az íróasztalomon egy fiatal, meztelen férfi ül.
Segítségért kéne kiáltanom. Hívni a rendőrséget!
De nem teszek semmi ilyesmit. Egyáltalán nem félek.
-    Mert nincs miért félned. – hallom újra kedves,fiús hangját de legnagyobb megdöbbenésemre a szája nem mozog. A fejemben visszhangzanak csak szavai, gondolataim feleleteként.
A teste barna és erős. Rövid szőke haja zabolátlan lángnyelvekként keretezi arcát. Szeme ferde, félhold alakú ibolyakékség. Az arca hegekkel barázdált és fáradt.
-    Ki vagy te? – a hangom idegennek tűnik.
Kendőzetlen szépségétől vörös lesz az arcom.
-    Zadkielnek neveznek az emberek – szelíd a szava. – Én vagyok az őrzőangyalod.
Némán meredek rá. Biztosan egy másik álomsík…
Megrázom a fejem.
-    Az angyaloknak van szárnyuk – suttogom alig hallhatóan és máris ügyefogyottnak érzem magam a kijelentés együgyűsége hallatán.
Zadkiel lustán leengedi a szempilláit.
Az éjszakát suhogás tölti meg és az arcomat megcsapja a felkavaródó levegő.
Az angyal kitárja hatalmas, galambszürke szárnyait.
Elakad a lélegzetem.
-    Nekem nem szabadna látnom, vagy hallanom téged.
Megrántja széles, erős vállait, majd újra mozdulatlanná merevedik, mint egy faszobor.
-    Nem tudom, hogy miért jelentem meg neked. Talán nagyon nagy bajban vagy…
Legnagyobb megdöbbenésemre hullani kezdenek a könnyeim. Fájdalmat és megkönnyebbülést érzek egyszerre. Végre valaki kimondta, végre valaki észrevette.
Igen. Nagyon nagy bajban vagyok.
Most, hogy átszakadt bennem a görcsös némaság, egyetlen vágyam, hogy ez a valaki megöleljen, hogy ez a valaki szeressen gyengéd, erős szeretettel, olyan fajtával, ami ellen olyan vadul kardoskodtam eddig.
Még mielőtt megfékezhetném az elesett gondolatot, az angyal idelép az ágyhoz, felkap, mint egy gyermeket, magához húz és átölel.
A bőre felforrósodik, ibolyakék szeme súrolja a lelkem.
Egyik kezével a hajam simogatja, másikkal szorosan a karjában tart.
Hirtelen meghallom a szívverését.
-    Az angyaloknak szükségük van dobogó szívre?
-    Az angyaloknak nincs – suttogja a fülembe.
Nem értem. Keresem a szárnyait, de már nincsenek sehol.
-    Abban a pillanatban, hogy megérintettelek, közönséges ember lett belőlem.
Döbbenet és meghatódottság viaskodik bennem.
-    Akkor miért tetted?
Ránt egyet újra a vállán.
- Bajban vagy és én segíteni akarok minden áron. – kis szünetet tart, majd tétován folytatja- és, mert… nem akartam, hogy soha többé ne láthass.P { margin-bottom: 0.21cm; }
Hasonló történetek
10206
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
4674
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: