Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vénasszonyok nyara

Csodaszép őszvégi délután volt. A napsütés simogatta a szürke utcát. Csevegve vonultak a járókelők. Furcsa, nevető arcát mutatta a város, szinte megszépült és megfiatalodott.
Az idős asszony dühösen mordult az őt majdnem fellökő egyetemistára, majd az Andrássy út felé indult. Útközben elmélyülten nézegette a szembejövő arcokat. Régi szokása volt már. Eleinte keresett valakit, bár ő sem tudta igazán, kicsodát, ma már inkább csak rutinból figyelte az embereket. – Ennek szép a szemöldöke… Annak csoda-kék szeme van… Amannak tökéletes szája… - mélázott magában. Pedig nagyon nem volt már fiatal. Egy pici, poros könyvtárban dolgozott a Szív utcában, nyugdíj mellett. Délutánonként néha előadásokat tartott pszichológiai témákról, többnyire laikus közönségnek - már ha eljöttek. Aznapra egy egészen különleges, régi dolgot készült bemutatni: egy interjút, amit még sok-sok évvel azelőtt készített egy számára nagy emberrel.

A könyvtárba érve csodálkozva vette észre, hogy kisszámú közönsége zömét fiatalok teszik ki - bár ez nem zavarta különösebben. Letette a kabátját, és kopott székére ereszkedve mesélni kezdett. Néhány mondat után azonban félbeszakította egy fiatal, de határozott hang:
- Ugyan asszonyom! Ne beszéljünk versengésről, és agresszióról! Süt a nap! Meséljen a szerelemről!
Az idős asszony lehajtotta a fejét. Próbálta összeszedni magát, de nem tudta megzabolázni a szavait.
- Szerelemről akarnak hallani? Jó. Rendben, beszélek róla. Tudják, mi a szerelem? Amikor egy lélek közel kerül a lelkünkhöz, sőt beépül a lelkünkbe, aztán mégis továbbállni kényszeríti az értelem, és kitépi magát belőlünk. Aztán abba a fekete, lüktető lyukba belepróbáljuk az összes lehetséges embert, és csak azt látjuk, hogy az egyik itt lóg ki, a másik ott nem passzol… mert az a rés egy egyszeri és megismételhetetlen lény lenyomata… És ha mégis beleillik valaki, hát a színe üt el, vagy a mintája, és látni fogjuk, hogy hosszútávon őt is ki kell cserélnünk egy „talán jó” másikra. Aztán meghalunk, anélkül, hogy tudnánk, mi a fenét kerestünk egy életen át. Hát ez a szerelem. Sok szerencsét hozzá!

Ezt mondta a néni, és kiment a könyvtárból, ahogy bejött, és elindult céltalanul a külváros felé, és egyetlen, opálos könnycsepp gördült végig az arcán, majd lecsöppent a földre, és hamarosan millió égi könnycseppel együtt beborította a szürke várost.
Hasonló történetek
5565
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
3643
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Camino ·
Hm, nem értem az alápontozást... Nha, mindjárt segítek kicsit rajta.

fanches ·
nagyon tetszenek az irasaid szoszke. mindig facsarodik toluk a szivem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: