Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: bizony.
2024-11-08 16:54
kaliban: Ez mintha lett volna már. (10....
2024-11-08 16:40
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Veled a sírig

Emily

A téren egy barna kalapos lány ált. Tisztán kivehető volt, hogy vár valakire. Nem tudni kire s szándékára, amit majd az érkezővel tesz.
Régóta várt már ott. Néha-néha ránézett ezüstösen fénylő karórájára, s leste, hogy jön e már áldozata. Arca puha, piros pozsgás volt a csípős őszi széltől, szeme tengerkéken csillogott. Szája édes csókra való, néma szavakat suttogott, közben öklét összeszorítva reszketett. Hosszú, göndörkés haja csak úgy hullámzott a szélben. Fehér nyakán selyemsál díszelgett. Egy ilyen teremtmény mit keres ilyen időben idekint, egyszál magában… több órája várakozva… S akkor hirtelen megjelent! Hát végre megérkezett… a lány ezt észrevéve lassan elindult felé. A fiúnak sejtelme se volt, hogy a lánynak vele van dolga… Egyre csak közeledtek… mikor már csak karnyújtásnyira voltak egymástól a titokzatos lány hirtelen előrántott egy tört és egyenesen a fiú szívébe döfte… Megtette… hát ezért várakozott ennyit…, tette mindenkit félelembe ejtett, az emberek nagy része sikítozva, mindenkin áttiporva menekült el, voltak, akik segítséget hívtak… de már mindhiába!
A lány farkasszemet nézve az áldozatával ezt súgta neki útravalóként: … „ Ne félj! Tudom, hogy fáj, mert pont én tettem, de tudnod kell, hogy csak azért mert ’szeretlek’, megyek veled én is… hogy megbocsáss, és hogy újra szeress!” – S ezzel csók nyomát hagyva a fiú ajkain, kitépte szívéből a tört és a magáéba szúrta!… Mostmár ketten feküdtek ott… lassan haldokolva, megsebzetten… elvérezve….

A segítség már túl későn érkezett, meghaltak… mindketten… Mindketten örökké a túlvilágon… ahol a fiúnak büntetésként, hogy a lánynak keserűséget és elviselhetetlen fájdalmat okozott, újra szeretnie kell a lányt, aki már nemhogy ép ésszel, sehogyse tudott gondolkozni, s azzal, amit tett… örökké csapdába zárta magát… ennyi volt hát kis életük… tizenhat év… csupán csak Ennyi… !
Hasonló történetek
4372
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3235
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Andreas ·
Gyilkosság és öngyilkosság.. Bármit vétett a fiú a lány ellen, eltörpül a lány bűnével szemben. Nem kell szeretnie a túlvilágon (sem)! Lehet, hogy megérezte a fiú a lány lelkének betegességét, ezért hagyta el, menekült... de nem elég messzire.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: