Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Végre őszintén

Lezsibbadsz, nem érzel, nem is akarsz, mert ha újra eljutna hozzád a külvilág, tőrként döfődne a szívedbe... elviselhetlenül fájna, égetne a felismerés... ostoba kifogások... Azt hiszed megtaláltad, benne megvan mindaz, amire vágysz, amit keresel, amit akarsz, amit elvársz... de nem, tévedsz, csalódsz, visszhangzik benned a csörömpölés, ahogy újra és újra összetörik a törékeny üvegburkot, védtelenné válsz... már megint, beleestél abba a hibába, amitől óvsz mindenkit, aki csak fontos neked, főként magad... Naiv vagy, ostoba, megint csak magadat látod. Olyan mint a többi, kifogások, átlátszó szövegek. Nem akar megbántani, nem mondhatja el, meg akar óvni... Mitől?! Aztán belül valaki óv az elhamarkodott döntésektől, és érzed, bízhatsz... most talán őszintén...

Én választottam, tudom mivel jár. akarom a fájdalmat, mert tudom, hogy vele édes lesz, és a boldogság kárpótol majd... érzed legbelül, szinte ki akar törni, nem tudod kordában tartani... őt akarod, de nem lehet.

Beléd hasít, felőröl, annyira fáj, hogy elveszted az eszed, a tehetetlenség jéghideg pengeként nyes el... ordítani tudnál, a mérhetlen keserűséget és fájdalmat semmi sem enyhítheti, semmi.... gondolataid cikáznak, mennyei boldogság lesz egyszerre egyenlő az őrjítő fájdalommmal, nem érted, választ vársz, de nem kapsz... nem kaphatsz... választ vársz és az őrjítő kiváncsiság akármennyire is mar belülről, a kedvéért nem kérdezel, csak várod hogy megynyíljon, hátha tudsz segíteni, mert nagyon szeretnél... ha már több nem is, te egy barát szerepével is beéred, aki mellete áll, aki fogja a kezét, ha szüksége lenne rád... csak boldognak akarod látni, semmi többet...

Csak találgatsz, magadban keresed a hibát, már megint elrontottál valamit... de mégis érzed, hogy ezek ellenére is megérte, ha csak ennyit kaphattál, már az is... és ebbe menekülsz, a boldog tudatlanságba, az érzésbe, ami feledtet veled miden rosszat... tudni akarod mi bántja, segíteni akarsz, bármi is legyen az, bármi.. mert tudod jól, hogy te megismerted azt az oldalát, aki valójában, és nem érdekel már semmi. akarod őt, mindennél jobban, akármit elviselnél érte, a lehetetlent is leküzdenéd, ha cserébe őt kapnád...

Vele lenni, vele létezni, teljesen más fogalom. a föld fölött jársz, nincs elérhetetlen, nincs lehetetlen, nincs ész, csak a szíved. Csak a szívetek ver, együtt, nyugodtan, és te mámorban úszol. Ebbe kapaszkodsz utolsó kétségbeesett karcsapásaidnál. Magad mellett akarod tudni, adni akarsz, rengeteget, érzelmeket, már nem is baj, ha viszonzatlanul... az a mérhetetlen nyugalom és boldogság, amit csak vele érzel, amibe csak mellette burkolózhatsz... és megvéd mindentől, nem jut már el hozzád a keserűség, a szomorúság... és a megannyi megválaszolatlan kérdés majd megválaszolódik, érzed. bízol benne, az ösztöneidben, ő különleges, és megér ennyit... sőt...
vársz, türelmesen, ki akarod vívni a bizalmát...
Hasonló történetek
4419
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
5579
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

doorstop ·
Nem találtam benne értelmet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: