Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Végig bent voltam

- Miért sírsz, nagyfiú? - kérdezte a hang, miután meghallotta a szipogást.
- Hát nem is tudom. - válaszolta a nagyfiú s szája mosolyra húzódott.
- Sírsz és nevetsz egyszerre? - kérdezte a hang nem értve a helyzetet.
- Tudod, most nem bánatomban sírok, hanem a boldogságtól. - mondta a nagyfiú a hangnak. A nagyfiú és a hang már sokat beszélgettek a boldogságról és a boldogtalanságról.
- Most miért vagy boldog? - kérdezte a hang némi gúnnyal. - Talán megint egy lány van a dolgok mögött?
- Egy lány van a dolgok mögött, de nem olyan értelemben, ahogy te gondolod.
- Lány is meg nem is? Ezt nem értem.
- Elmagyarázom! - és a nagyfiú elkezdte magyarázni a hangnak boldogsága okát, miértjét. - Katiról meséltem már, ugye?

- Ő a feleséged, de sokat nem tudok róla.
- Igen, ő a feleségem. Most majd mesélek róla bőven. Szóval Katival nem túl sok gondolkodás után úgy döntöttünk, hogy kisbabát szeretnénk.
- Szóval ezért vagy most boldog? Kisbabátok született?
- Igen, de szeretném végigmondani.
- Ne haragudj! - kért bocsánatot a hang. - Még annyit hadd kérdezzek, hogy miért mondtad, hogy nem túl sok gondolkodás után döntöttetek?
- Tudod, sokan kérdezték a barátaink közül, hogy jól átgondoltátok ti ezt? A válaszom minden esetben \"nem\" volt. Ha az ember pontosan, részletesen átgondolná a gyermekkel járó felelősséget, kiadásokat, akkor sok pár csak 55-60 évesen merné vállalni a gyermekáldást. Nos, mi az úgynevezett sorsra támaszkodva mondtuk ki magunknak és egymásnak, hogy kisbabát szeretnénk.
- Hogyan telt el az a kilenc hónap, amikor a baba Kati hasában volt?
- Látod, ez nagyon jó kérdés, mert olyan gyorsan elment, hogy észre sem vettem.
- Hogy hogy gyorsan elment? Kilenc hónap azért kilenc hónap.
- Igen tudom, de az én emlékeimben úgy él, mintha néhány nap lett volna. Kati egész idő alatt nagyon jól érezte magát. Nem volt semmi, de semmi gond. A kisbaba nagyon szépen fejlődött. Mi sokat beszélgettünk vele, sőt még írtunk is neki.
- Írtatok?! Mit?
- Talán majd egyszer megmutatom.
- Alig várom!
- Akárcsak mi a kisbabát. Sokszor éreztük azt, hogy már nagyon hiányzik, és jó lenne, ha itt lenne köztünk. És most itt is van. Hallottam valamikor egy bölcsességet, miszerint az élet olyan, mint egy könyv. Ha jó a könyv, akkor gyorsan a végére érsz, és sajnálod, hogy már vége. De ha a könyv rossz, akkor kínlódás az olvasása és alig várod a végét. Ez a kilenc hónap nekem most úgy tűnik, mint egy nagyon jó könyv.
- Sokat készültetek a szülésre?
- Hát nem mondhatnám. Sokat beszélgettünk róla, elvégeztünk egy tanfolyamot, de ...
- Milyen tanfolyamot? - vágott közbe a hang.
- Ez egy felkészítő tanfolyam volt.
- A szülésre?
- Igen.
- Hogyan lehet a szülésre egyáltalán felkészülni?

- Nos, igazából sehogy. Én mondjuk, fiú vagyok, és ilyet talán egy lánytól kellene kérdezni. Ez a tanfolyam sokat segített abban, hogy megértsük, mi is történik most velünk.
- Beültetek egy padba, és előadásokat hallgattatok?
- Így képzelsz el egy tanfolyamot?
- Azt hiszem, igen. Sokszor voltam már tanfolyamon.
- Például?
- Például... például... mindegy. Milyen volt a tanfolyam? - tért ki a válaszadás elől a hang.
- A tanfolyam egy nagy szobában zajlott, ahol kellemes félhomály volt. Kényelmesen le lehetett ülni, bár Katival mi általában szivacson feküdtünk.
- Miről szóltak az előadások?
- Az az igazság, ezek nem is előadások voltak, hanem inkább beszélgetések.
- Akkor miről szóltak a beszélgetések? - türelmetlenkedett a hang.
- Nem is az a lényeg, hogy miről szóltak. Persze voltak gyakorlati tanácsok is, de azt hiszem, most, a szülés után értettem meg, hogy sokkal több történt ott.
- Hát megőrülök! Mondd már! - követelte a hang.

- Nyugalom! Máris mondom. Mikor odamentünk először, mi sem tudtuk, mi vár ránk, és most a szülés után már tisztán látom. Az egész tanfolyamot körüllengte valami.
- Mi?
- Talán a születés és a kezdet hangulata. Amikor valami ismeretlennel kerülsz Szembe, és az izgalom, mint az első igaz szerelem szorítása lesz rajtad úrrá.
- Hát ezt nem igazán értem, de szépen hangzott.
- A tanfolyamot, ha napjaira szedjük szét, akkor a szülés folyamatára készít fel, ám ha az egész hetet egy egésznek tekintjük, akkor a folyamat csak másodlagos, és a hangulat lesz előtérben. A szülés hangulata.
- A szülésnek van hangulata?
- Igen. Minden szülésnek van egy hangulata, ami a későbbiekben meghatározó lehet.
- Egyre furább dolgokat mondasz. Hát nem úgy van, hogy a nő bemegy a kórházba, megszül és kész? Utána már csak a baba van. Mit határoz meg a szülés?
- Egy szülésnek sokféle hangulata lehet. Lehet nyugodt, nyugtalan, feszült, bizalommal teli vagy pánikszerű. Ha feszült vagy pánikszerű a szülés, akkor ez az anyukában rossz emlék, és nehezebben szánja rá magát egy másik kisbabára. Ám ha a szülés nyugodt, akkor az anyuka újra át akarja majd élni azt. Érted ezt?
- Azt hiszem, igen. - válaszolta a hang.

- Kati szülése álombaillő volt. Minden várakozásomat vagy kívánságomat felülmúlta.
- Hogy hogy?
- Én azt kívántam, hogy Kati kevés szenvedéssel, egészségben hozza világra a kisbabánkat. A baba három és fél óra alatt érkezett meg.
- És honnan számítva három óra?
- Három és fél. Elmondom az egészet, de nem leszel rosszul?
- Dehogy! Szívesen végighallgatom, sőt egy kis kíváncsiság is van bennem.
- Hát jó. Szombaton Kati azt mondta, ne menjek dolgozni, hanem menjünk fel Érdre, mert úgy érzi, hamarosan megérkezik a baba. Bepakoltuk hát az autóba a legfontosabb dolgokat: rádiót, kamerát, babaruhákat, ágyneműt, meg még egy csomó dolgot és elindultunk Érdre.
- Mikor értetek oda? - tükröződött a hang tiszta, őszinte kíváncsisága.
- Körülbelül egy órakor délután. Nem tudtuk, meddig leszünk ott, de anyagi helyzetünk sokat nem engedett.
- Persze, hiszen te akkor nem mentél dolgozni.
- Nem és nem bántam meg. Amikor a baba már néhány hete Kati hasában volt, sokat gondolkodtunk, hogyan lesz ez a pénzkérdés ... Aztán mindig arra költöttünk, amire éppen szívünknek szüksége volt.
- Szüksége volt valamire a szívednek? - csodálkozott a hang.
- Azt hiszem, félreérted. Én azt próbáltam elmondani, hogy arra költöttünk, amire igazán vágytunk.
- Hát ha én is ezt tenném, akkor én nagyon sok dolgot megvennék.
- Az mindegy, mert ha igazán vágysz rá, akkor elő fog kerülni rá a pénz.
- Sok babaruhát vettetek?
- Nem vettünk ruhát.
- Nem vettetek a babának ruhát? Akkor azért nincs most rajta ruha?
- Most azért nincs rajta ruha, mert nagyon meleg van. Egyébként az összes ruhát, ami van, úgy kaptuk. Sőt, mindent, amire a babának szüksége van, úgy kaptuk. Köszönöm is mindenkinek.

- Szóval nem akartatok sokáig ott lenni? - tért vissza a témához a hang.
- Nem és ha azt vesszük, nem is maradtunk sokáig. Odaértünk és egy picit lefeküdtünk pihenni. Beszélgettünk a babával. Mondtuk neki, hogy most már nyugodtan jöhet, mert biztos helyen vagyunk. És ő szépen jött is.
- Tényleg beszéltetek vele?
- Igen. Azt hiszem, minden nagyotmondás nélkül mondhatom, hogy beszéltünk a babával. Katinak ekkor már voltak némi fájásai. Valamikor erősebbek, valamikor gyengébbek. Este lefeküdtünk aludni. Kati fél négykor ébresztett fel, hogy azt hiszi, elfolyt a magzatvíz. Innentől számolom a három és fél órát.
Hogy maga a szülés milyen volt? Fantasztikus érzés részese lenni egy új élet jövetelének. Az a nyugodt környezet, az a csodálatos légkör.

- Melyik kórházba mentetek, ahol ez a csodálatos légkör volt? Mert én még senkit nem hallottam így áradozni egy szülésről.
- Nem kórházba mentünk.
- Hát... Hát hová? - kérdezte értetlenül a hang. - Hiszen mindenki kórházban szül. Csak ott lehet szülni.
- Ez már nagyon régóta nincs így. Ez a nyugodt, családias légkör nem teremthető meg zümmögő, zakatoló gépek mellett. Nem teremthető meg vezényszavakat kiáltó orvosok között, akik kiemelkedő részesévé akarnak válni egy új lélek jövetelének. Csak olyan helyen jöhet létre a nyugodt, háborítatlan légkör, ahol a főszerepet az anyuka és a baba kapja, s mindenki más hozzájuk igazodik. Ahol nem a könyveket megírt nagy doktorok gondolatait követő, manipulálható orvosok követelései dominálnak, hanem az érzések igaz hangja teszi lehetővé a kisbaba nyugodt érkezését.
- És ez a hely ilyen volt?
- Igen. Én most voltam először szülésen, és nem úgy jöttünk el, hogy az a három és fél óra bennem valami rossz dologként él.
- Te is bemehettél a szülésre?
- Nem. Sok kórházban csinálják meg azt, hogy az apukák vagy egy választott személy bemehet a szülésre. Én nem mentem be, mert egész végig ott voltam. Kati nekem mondta el, hogy úgy érzi, elment a magzatvíz, én hívtam fel a doktornőt. Nekem nem kellett
bemennem, mert VÉGIG BENT VOLTAM!!
Hasonló történetek
5313
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
6656
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mizantróf ·
Hmm... Nekem olyan érzésem van, mintha a megszült csecsemő beszélgetne babahangján saját magával - mert hogy mással ugye még nem tud. Így viszont a novella szövegében nincs elég balladai homály, minden nagyon egyértelmű ahhoz, hogy az ember a végére összezavarodjon, illetve: ne értse miről van szó.
HA ez így van, akkor a csattanó kiváló, a sztori már nem annyira.
DREAMER ·
Nem stimmel!
Az utolsó mondatban arról van, hogy telefonált a mentőért. A magzat nem tud telefonálni, meg egyidejűleg bent lenni.
Nekem zavaros.
Mizantróf ·
:hushed: Öh... Igazad van. Kíváncsi lennék az alkotó hozzászólására!

longhair77 ·
nos a a sztori egyszrübb mint ahogyan azt néhányan érelmezték
a nagyfiú nem más mint én azaz egy ujdonsült apuka
A hang pedig egy belső hang ha ugy tetszik egy másik énem akinek kicsit ugyan magyarázgatni kell a dolgokat de végighallgat bármikor márhol. ( nem vagyok Skrizofén)
A lány aki miatt a nagyfiú sír a kislányom. Megszületett.
A könnyek a szememben örömkönnyek.
\\\\\\\"A végig bent voltam \\\\\\\" rám vonatkozik és még mielőtt valaki félreértené a szobában voltam bent, ahol kislányom született.
És lévén intézményen kívüli szülés volt engem nem hívtak be mikor megszületett Anita (a kislányom) nekem nem üvegfalon keresztül mutatták oda nem kellett zöld kköpenykében díszelegnem mint unokaöcsém születésénél mert

én végig bent voltam


remélem sikerült eloszletnom némi ködöt ami írásom kkörül lengedezett és amit gyakorlatlan írásom okozott.

köszönöm hogy elolvastátok


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: