Van egy hely a városomba, ahol a rockerek lelke nyugszik meg. Egy hely, ami csak a rockereké, egy hely, ahol kiadhatja magából a bánatot, a dühöt, a szomorúságot, a csalódottságot. Ez a hely az én helyem is.
A város közepébe található, ahol nagy a nyüzsgés. Odamész, s lépcsőfokokat látsz, ha lépsz a lépcsőkön szinte hallod az itt elsuttogott sok bánatos szót és keserűséget. Ha leérsz az aljára, onnan láthatod a hidat, a Dunát, s lelked már eme látványtól kezd megnyugodni. De most nem a tiéd ez a hely. Odanézel, s egy lány ül ott. Barna félhosszú haj, sötétkék farmer, lánc, fekete felső, szimatszatyor. Szemét nem látod, egyrészt azért, mert háttal áll, másrészt hallod, hogy sír, s ezért könnyei fátylától szinte nem is látnád szemei csillogását. Ő nem vesz észre téged, s te meghallod titkos fájó gondolatait:
Miért élnem ezen a világon? Mondja meg nekem valaki. Volt egy srác, szerettem, de a szerelem elmúlt, nem volt értelme tovább húzni, vége lett, haverok maradtunk. Két hét után közli velem, új barátnője van. S ezt az üzenetet küldte nekem: „2 szerelem van! Van egy olyan, amikor csak szereted, s egy idő után szétváltok, s van az igazi szerelem, ami akár a sírig tart, vagy még tovább!” Nem értem miért nem hagy békén, miért kell nekem szenvedni miatta, nem értem! Egyszerűbb lenne meghalni, megszabadulni az élet gyötrelmeitől, de a barátok itt tartanak, akik próbálják bennem tartani a lelket, ami nem is olyan egyszerű, mint hitték!
A lány befejezte gondolatait, s könnyei, mint zúgó folyó folytak le az arcán. Megnézte lépcsőnek a falát, s a falról is a fiú jutott eszébe. 3 hónap boldogság, 3 hét szenvedés, élet halál után – mondta a lány.
Könnyeit letörölte, próbált megnyugodni, de nem sikerült neki. Meglátott egy üveget, kezébe vette, s eljátszott a gondolattal, hogy mi lenne akkor, hogyha ennek az üvegnek a segítségével nyílna meg előtte a halál kapuja. Ekkor eldobta az üveget, ami nagy zajjal széttört, s a lány nem nyúlt utána, mivel tudta, hogy halála fájdalmas lenne s többet szenvedne, mint egész életébe.
Ekkor egy hullócsillag süvített el az égen, ő csak egyet kívánt: „Kérlek adj fájdalommentes halált, szabadíts meg a halál által az élet gyötrelmeitől, csak ennyit kérek én.” Sokáig ült még ott, majd felállt, s mintha sejtené, hogy utoljára látja a helyet, visszanézett rá!
Felment a lépcsőn, s megállt, melegséget érzett, valaki megfogta a kezét, s úgy érezte biztonságban van és boldog. Az érintés jól esett neki, s már élni akart ebben a pillanatban, pedig pont az ellenkezőjével állt szemtől-szembe: a halállal. Ekkor hideget érzett s a halál fájdalom nélkül hatolt át a testén. A lány összeesett, s többé nem kelt fel…
Ám ekkor furcsa dolog történt a lépcsőn vérrel festve egy üzenet rajzoldott ki: „2 szerelem van! Van egy olyan, amikor csak szereted, s egy idő után szétváltok, s van egy igazi, szerelem, ami akár a sírig tart vagy még tovább!”
Az üzenet az idők végezetéig ott maradt, s kísértetjárta helynek nyilvánították ki a lépcsőt. Sokak szerint néha előtűnik egy barna lány, s sír a fájó emlékek miatt. Sokak szerint hallják keserves zokogását, s ilyenkor az üzenet vérvörössé válik!
Te is látod a lányt, hallod a zokogását, s egy üzenet jelenik meg a falon vérrel festett betűkkel…
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások