Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vámpírok 3.

Magamba roskadva figyelem Danit, aki felpattan, és körbe-körbe járkál a szobámban.
Egy idő után megelégelem:
- Befejeznéd?
- Oh, bocsi- Dani leül a földre.
- Van egy ötletem - szólalok meg- Ha most megkeressük a vámpírt, talán Abigél még …- gyorsan elharapom a mondatot.
- És mit csinálunk vele? - kérdezi Dani.
- Nem tudom, de jobb, mintha itt ücsörgünk tétlenül! – mondom - Várj csak…Van nyársad?
- Mi?
- Nyárs! Tudod, kis fából készült pálcika…
- Tudom, mi a nyárs!- csattan fel Dani- De megmondanád, mire kell az neked?
- Nem tudom…még nem próbáltam, hogy meghalok - e tőle, de egy vámpír sem mondta, hogy hatástalan.Szerintem a vámpírok többsége nem is tudja, hogy az emberek ezzel védekeznének ellenük. Ha pedig nem tudják…
- …akkor akár hatásos is lehet - fejezi be Dani.
- Igen.
- És mit érünk el vele, hogyha kiderül, hogy hatásos?Akkor akár ő is leszúrhat minket! - ellenkezik.
- Van más ötleted, szivi?- kérdezem bosszúsan.
- Rendben- egyezik bele.


A sikátor kihalt, mint mindig. Abigélnek, vagy a vámpírnak nyoma sincs.
- Most mi a terved, kedvesem?- érdeklődik nyugodtan Dani.
- Mittudomén!
- Remek terv. Szerintem felesleges volt idejönnünk. Menjünk…
- Várj - bámulok bele a sötétbe - ott van valaki…
Felemelem a nyársat, de legnagyobb megdöbbenésemre nem a gonosz vámpír az, hanem egy csapzott, aprócska alak az.
- Abigél! - kiáltunk fel egyszerre, és odarohanunk.
- Nem esett semmi bajod?- kérdezi aggódva Dani.
- Nem, de te mit keresel itt?- érdeklődik Abigél.
- Téged kerestünk. Mi történt veled?- szállok be én is a kérdezősdibe.
- Hát amikor este itt voltunk, akkor valami elkapott, és elrepült velem, hogy hova, azt ne kérdezzétek… Aztán meg akart harapni, és meg is tette, de mikor rájött, hogy én is vámpír vagyok, akkor valahogy idehozott.
- Nem tarthatott minket túl veszélyesnek, ha csak úgy elengedett - vonom le a következtetést.
- Egyedül volt?- kérdezte Dani.
- Igen, egyedül, de egyszer találkoztunk egy sötét, fekete figurával. Nem sokat beszéltek, és nekem úgy tűnt, az elrablóm ideges. Valami olyanról beszéltek, hogy nemsokára eljönnek...
- Kik?Kik jönnek el? - kérdezem.
- Nem tudom - mondja csalódottan Abigél.
A sikátorhoz kilépve megkérdezem:
- Abigél, ha szeretnéd, akkor ott alhatok nálad.
- Nem kell, elmegyek Lacihoz.
- Oké, akkor elkísérünk.
- Nem kell! Ha a vámpír meg akarna ölni, már megtette volna.
- Ez igaz, de akkor is jobban érezném magam, ha veled mennénk - akadékoskodik Dani.
- Jól van, jól van - mosolyog Abigél. Hogy ezek után még hogy képes rá, azt nem tudom.

Elkísérjük a barátjához, azután hazafelé indulok, mikor látom, hogy Dani még mindig mellettem lépked.
A házunk elé érve Dani megszólal:
- Nem gondolod, hogy nagy felelőtlenség volt csak úgy odamenni?
- Most mi bajod van? Abigél volt olyan makacs, hogy annyira oda akart menni, nem én!
Hirtelen dühtől vezérelve kirántom a még mindig a zsebemben lapuló nyársat, és fenyegetően Danira szegezem. Pontosan a szívére mutat.
- Ne velem szadizz, én is ugyanúgy megijedtem, mint te.
A következő pillanatban Dani szorosan átölel, és szájon csókol. A meglepődéstől nem bírok mást tenni, minthogy visszacsókolok. A nyárs, amit még mindig a kezemben tartok, kihullik a kezemből, és elgurul. Nem tudom, hány percig álltunk ott, az is lehet, hogy órákig.
Valahogy- ne kérdezd, hogyan - feljutunk a lakásomba, és az ágyamban lyukadunk ki.
Reggel, mikor felkelek, az első, amit megpillantok, az Dani arca, ahogy édesdeden alszik. Valahogy azonban megérezhette, hogy figyelem, mert kinyitja a szemét. Rám mosolyog, és kajánul megszólal:
- Ahhoz képest, hogy este még meg akartál ölni, egész jól haladunk.
Hasonló történetek
16072
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
7294
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Paradicsom ·
hümmm, hümmm...

darkoscsaj ·
hát... figyu... figyeltem az írásodat és a hozzászólásokat is... az rendben van, hogy kellenek új dolgok, hogy érdekessé teszik a történetet meg minden... de amit írsz az túl sok és nagy változtatás 1xre... nemcsak arról van szó, hogy a legendák különböző nézeteket alakítottak ki, hanem arról, hogy vannak dolgok, amik közösek, tehát ami minden legendában vámpírrá teszi a vámpírt... na te ezeket semmisíted meg... egyébként nem lenne rossz... de nem tetszik így... jó hogy nem a vér helyett is inkább málnaszörpöt isznak... de tényleg... én állati sok vámpíros történetet és könyvet olvastam, mind tetszett, mert a szereplői vámpírok voltak... akikről írsz... azok a szó hagyományos értelmében véve nem azok... bocs.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: