Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó Királyság - 2.rész Rágógumi krízis

2019.  július . 22 .-dik Úgy döntöttem hogy ma keresem fel a propaganda minisztert ki egy bukott szerzetes volt jobban szerette a bor és ,a nőket mint a mennyei örömöket .Így nem a hivatalában kerestem fel hanem a szokásos helyén hol meg található volt  ez pedig a  hely kikötő koszos kis sikátorában volt  a Sellőhöz címzetes kupi ami Madam Szófiáé volt ahol minden rasszú és minden korú nő ,megtalálható volt a világ minden tájáról .Ez a kupi egy igazi tengerész kupi volt hamis italaival és feslett hölgyeivel .Bent fél homály honolt alig lehet bármit is látni Ahmed  a herélt szerecsen a lányok őrzője sietett hozzám kezével homlokát érintette és meg hajolt majd magas kappan hangján elkezdte a mondókáját -Az egy igaz Isten hozta önt uram már vártuk magát majd elkísért az Rodolfo asztalához ki így köszöntött .-Mi járatban vagy itt kis ólom katona ?  Hogy is nézett ki ő   apró termete volt bor virágos orrán már csak koszos szakálla volt nagyobb zavaros szemét rám emelte és közben két kezével eltolta magától a kurtizánt ki az ölébe ült  aki látná ezt a torz kis gnómot nem hinné hogy ő országunk 5 dik  leggazdagabb embere amikor beszélt mindig rikácsolt bor ízű hangján .Mondtam neki - Üdv néked a király küldött készülj a háborúra .Erre a szóra hogy háború láng gyúlt szemében majd fel ugrott mint akit meg csíptek a bolhák ki rohant kupiból bele a kora hajnali szürkületbe . Én pedig el  mentem kaszárnyába az irodámban már várt a pucerom a legfrissebb hírekkel .Amik az Amerikaiak vádjai voltak velünk szemben .
Előző részek
2196
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
5290
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
6642
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: