Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Unreachable

Igen, már észre vettelek! Ott ülsz a pultnál. Már te is észre vettél, itt ülök a legutolsó asztalnál… Kérdően nézel rám, miért nem megyek oda hozzád, és borulok a nyakadba… Bevallom, iszonyatosan nagy a kísértés, hogy oda menjek. De, tekeintettel a páromra, aki mellesleg itt ül mellettem, és tekintettel a feleségedre, - aki ugyan nincs itt-, pihentetem a dolgot. Próbálok úgy tenni, mintha itt se lennél… Nem megy, egyre erősebb a késztetés, hogy felálljak, és odamenjek hozzád. Büszkeségem félre téve, felállok, és feléd indulok. Mikor odaérek, mosolyogsz… Ezek szerint örülsz nekem? A szemeid vörösek a cigaretta füsttől. Jó kedvűen mosolyogsz rám – biztosan a bortól -, mintha minden rendben lenne… Mintha minden tökéletes lenne.

Mondd, még mindig az a kis szomszéd fruska vagyok? Már nem! Te sem vagy már az a helyes, elérhetetlen szomszéd srác! Csak simán szomszéd…
Ülsz a bárszéken, én pedig állok melletted, és combodra támaszkodom. Körülöttünk rengeteg ember, a többség ismer minket… Ölelj már át! Ne kéresd magad! Látom, hogy a néhány év alatt, mióta ismerlek, megváltozott körülötted néhány dolog, és te is változtál. De, még mindig ugyan az a makacs ember vagy, amilyen voltál, és az is maradsz örökre! Elég volt, visszaindulok az asztalunkhoz. Megragadod a karom majd magadhoz, húzol, és olyan erősen ölelsz, ahogy még férfi nem ölelt soha! Érzem az illatod, hallom a szíved dobogását… Nem várom, hogy megcsókolj, hisz már így is mindenki minket néz. Szoríts jobban, simítsd meg az arcom, a kezeim, harapj bele az ajkaimba, markolj bele a fenekembe… Ne érdekeljen ez a sok ember, aki körülöttünk áll. Tudom, hogy nem érdekel!
Nézz végig rajtam! Nézz meg jól, az arcom a kezeim, a mellem, a derekam, a csípőm a lábaim. Játssz el a gondolattal, hogy ez mind a tied!

Szeretsz? Kívánsz? Tudom, hogy kívánsz, már bebizonyítottad néhány alkalommal. Szeretsz? Szeretsz, igaz?!
Soha nem kapok erre a kérdésre választ. Igazából, tudom!
Tudom, hogy örökre a kis szomszéd fruska maradok, te pedig az a helyes, elérhetetlen szomszéd srác. Te is tudod, mégis, itt állunk, összeölelkezve…
Hasonló történetek
5411
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4153
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
epsone ·
A stílus gördülékeny, a viselkedés nagy K-s, a helyesírás kivetnivaló, hogy a cím miért angol? Érthetetlen.

Azon túl, hogy a másik (férj? feleség?) ilyen mértékű, nyilvános lealázása eléggé bicskanyitogató, a szösszenet nem olyan rossz.

Nem csodálkoznék, ha az önfeledten ölelkezők hátán a következő pillanatban szilánkosan törne egy bárszék.

:laughing:

Vivienne ·
Hát,senki sem tökéletes...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: