Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Petibaja: Köszönöm szépen a továbbiakban...
2024-09-24 13:37
Xavierr_00: Örülök, hogy tetszett! Köszönö...
2024-09-24 10:27
Orallover21: Jó sztori, kifejezetten bejött...
2024-09-23 22:07
Materdoloroza: Ha a space-val lpegetsz, akkor...
2024-09-23 12:18
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újra

Talán még sosem voltam ennyire padlón. Mit talán!
Mintha szakadék szélén állnék, s már elég lenne egy lehelet szellő, hogy zuhanni kezdjek.
Nem gondoltam volna soha, hogy egyszer megjárom a poklok poklát. És lám, mégis.
Ülök összetörve és nincs támasz se jobbra, se balra. Egyedül vagyok. Nem igaz. Magányos vagyok.
Tele vagyok aggodalommal, kétséggel, tehetetlenséggel. Én szültem mind! Nem okolhatok értük senkit. Pedig jól esne másra rakni a terhet, valaki mást kikiáltani bűnösnek. Csak nem lenne értelme.
Nem mehet ez így tovább. Változtatni kell, méghozzá gyökerestül. Elvesztem valahol menet közben, valahol, valamiért feladtam. Most vissza kell találnom önmagamhoz. Újra függetlennek kell lennem. Mennie kell, menni fog!
Ha megteszek minden tőlem telhetőt, ha nem rángathat mindenféle szél kénye kedvére, akkor vajon megmenekülök? Elég nekem az, ha „csak” tükörbe tudok nézni? Kell nekem a megerősítés kívülről is? Igazából akkor már nem lesz szükségem rá. Akkor már történhet bármi.



Az olvasó nem tudja, hogy hosszú-hosszú percek telnek el két sor leírása között. Pedig így van. Kavarognak a fejemben a gondolatok. Amolyan általánosak, talán máséban is hasonlók játszódnak le.
Még jelentőségük sem igazán van. Csak szimpla események, történések. Viaskodás önmagammal. Most mélyen érint nagyon, amiért düh van bennem. Épp azért, mert elkerülhettem volna. De nem azért kreáltam őket, hogy tanuljak belőle? Nem tudatosan persze.. Most akkor, itt az idő! Lehet tanulni, lehet okulni.
Aztán lehet tudomásul venni, elfogadni, hogy ami megtörtént, azon már változtatni nem lehet és új, tiszta lappal kezdeni.  
Akkor hajrá! Mostantól új ember vagy, kezedben a sorsod!

Hasonló történetek
3203
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
2813
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Benyomásom szerint a szerző végigült egy többnapos önismereti, személyiségfejlesztő, stb - magyarul: humbuk - előadást, annak is a szájbarágós változatát, aztán leírt 1-2 ott hallott mondatot. Javaslom, hogy ragadj ki egyetlen részletet, és azt dolgozd ki, vagy add át a teljeset, saját értelmezésben... Csak így ne!

Nofertari ·
:D Igazatok van, komolyan! Én sem írtam volna más kritikát erre.. Éreztem, hogy ilyen hozzászólások érkeznek majd, ezzel együtt nem akartam változtatni. Majd kaptok mást is, amin csemegézhettek :-))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: