Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Újjászületés

Amikor elhatároztam, hogy aznap délután kettőkor meglátogatom a nagymamám, még nem is sejtettem, hogy akkor látom utoljára. Hogy akkor látom utoljára nevetni és hallani, panaszkodni a szomszédjáról, aki mindig pontban hajnali 4-kor kiáll az ablaka elé és Rómeót játszva kaviccsal dobálja a hálószobai ablaküveget.
Nem gondoltam volna, hogy tud hiányozni az a történet, amit már kismilliószor hallottam. Vagyis, hogy Artúr bácsi halálosan szerelmes a nagyiba. Komolyan, mint egy kis tini lány, mint egy legjobb barátnő úgy számolt be nekem a bimbózó kapcsolatukról. De ilyen nem lesz többé, ugyanis tegnap szörnyű baleset érte, mikor kilépett a fürdőkádból. Megcsúszott és a lehető legrosszabbul esett. Elveszítettük őt. Nem tudom, hogy lehet ezen túljutni, hogy fogom elfogadni azt, hogy nincs többé.

Miközben ezen gondolkoztam, könny csordult a szemeimbe és sírógörcsöt kaptam. Senki sem tudott megvigasztalni, bár igazából mindenki vigaszra vágyott, de a család összes tagjából kiszállt az erő. Eltelt egy hét és semmi sem változott. Üres voltam, haragudtam a világra, a sorsra, igazából mindent és mindenkit okoltam. Még saját magamat is. Lelkiismeret furdalás gyötört, amiért aznap este nem látogattam meg. Mert, ha átmentem volna hozzá, akkor később ment volna el fürödni, bevette volna időben a gyógyszerét, nem szédült volna, és nem történik meg a katasztrófa. De én nem.

Én önző módon azt mondtam neki a telefonba, hogy ha nem haragszik Attilával találkozom, mert másnap mennie kell vissza Székesfehérvárra. Ő persze helyeselt és mondta, hogy ez a természetes és azért haragudna, ha Attila helyett hozzá mennék, hiszen ő nem megy sehová, hozzá bármikor átmehetek...
Sajnos ez nem igaz. Valóban a házba átmehetek, abba a házba, ami most teljesen üres, nem tölti ki a friss kalács illata, nem járja át az a kedves kacaj, ami én úgy szerettem a mamikámban. Mellette nem lehetett senki szomorú, mellette az élet, élet volt. Neki mindent elmondhattam, ő egy kincs volt számomra, olyan érték, ami nélkül nem kapok levegőt, egy olyasvalaki, aki képes volt kiállni mellettem, mikor mindenki ellenem volt, akihez bármikor, bármilyen problémával fordulhattam.

Aznap este, mikor a nagyi meghalt én Attilával voltam a szó, legszorosabb értelmében. Három hét múlva kiderült, gyermeket várok. Akkor fogant meg, azon az éjszakán. Nem tudtam felfogni, hogy ez miféle játék a sorstól. Egy embert elvett tőlem az ég, egy kisembert, pedig akkor ajándékozott nekem. De talán a nagyim lelke Annában, a kisbabámban él tovább.
Hasonló történetek
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
A legfontosabb, hogy lelkiismeret-furdalásod ne legyen, hiszen nem tudhattad előre. Sokszor átmentél hozzá, nap mint nap, biztos vagyok, hogy nem hanyagoltad el. Talán így kellett lennie. Talán az a baba a bizonyíték. Az Ég igazolta, hogy nem hibáztál. Nyugodj meg.

Francisco ·
Csak azért nem pontoztam, mert amit írtál, nem "sztorinak" éreztem.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: