Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
laci78: szerintem inkább ne, mert túl...
2024-11-04 07:24
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Továbbállunk

A hegyoldalból messze el lehetett látni, túl a városon. A vékony, lomhán úszó felhőket rózsaszínre festette a lassan lenyugvó nap. Az ég vöröses narancssárga színeiben máskor nyugodtan gyönyörködhetett volna... de most maga sem tudta milyen arckifejezéssel nézett le a városra, ahonnan már jó pár órája csak fegyverek dörgése hallatszott. A langyos, nyár végi szél kitartóan borzolta Celeste rövid hajának vörösesbarna tincseit. Karján megfeszültek izmai, ahogy ökölbe szorította kezét. Csak állt csendben és hallgatta a város felől jövő zajokat. Öltözéke újra a régi volt. Érzései, gondolatai, emlékei viszont összekavarodtak lelkében. Csalódott és dühös volt.

A város felé emelte kezét. Érezte, ahogy az ősi jelek kirajzolódnak karján. Már egészen elfelejtette milyen égető és fájdalmas érzés. De ahogy az erő átjárta a testét, a fájdalom, bár nem szűnt meg, de sokkal elviselhetőbbé vált. Lehunyta szemét.

Valaki megfogta a kezét. Csukott szemmel is jól tudta, hogy Alden volt az. Nem engedte el Celeste csuklóját, így a lány kinyitotta szemeit és a férfira nézett. Megértette a pillantásából. Leengedte kezét. Alden hátulról magához ölelte.
- Miért? - kérdezte Celeste.
- Semmi közünk hozzájuk - válaszolta csendesen, nyugodt hangon a férfi.
- De...
- Semmi de. - szakította félbe - Már rég nem feladatunk a tisztogatás.
- Tudom... - suttogta maga elé a lány - de mi is itt éltünk.
- Igen... de soha nem tartoztunk közéjük.

A nap egyre vörösebben igyekezett a horizont felé. A város házai lángba borulva várták a közeledő éjszaka sötétjét. A harcok zaja már alábbhagyott. Celeste szomorúan nézte az eléje táruló képet.

- Szerettem itt élni - mondta halkan.
Alden magához ölelte, majd eltűntek a hegyoldalból.
Hasonló történetek
4051
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4369
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: