Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Személyes érintetségem van ezz...
2024-10-04 21:25
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Történet egy lányról

A XIX. század második felében történt, hogy egy gazdag japán férfi lányát elrabolta egy külföldi, és váltságdíjat kért érte. Mielőtt viszont eljutott volna az üzenet a lány apjához, egy kőszívű női uralkodó jött és megvette a lányt. Ő indult el a lánnyal a váltságdíjért. A nőnek hosszú sötétbarna haja, zöld szeme és szép arca volt. A neve pedig Kérvin. A japán lány-akinek Akemi volt a neve-pedig csodálattal tekintett elrablójára, mert látta, hogy Kérvin, hogy harcol. Mikor már három napja utaztak, és Kérvin már nem volt olyan rideg-szinte már barátságos-Akemivel, akkor a lány összeszedte magát és megkérte kísérőjét, hogy tanítsa meg őt úgy harcolni, ahogy tud. De mielőtt befejezhette volna a mondatot, néhány rabló rájuk támadt. Akemi behúzódott egy fa mögé és onnan nézte, mi történik. Kérvinnek már csak eggyel kellett megküzdenie, és Akemi izgatottan várta, hogy mikor üt, vagy rúg Kérvin. De nem ütött nem is rúgott. Helyette egyetlen mozdulattal - amivel a nyakát érintette a rablónak - megölte.
Akemi sokáig kéredzgette Kérvint, hogy ezt, hogy csinálta, de Kérvin nem volt hajlandó elárulni. Minden nap tanított valamit Akeminek. A lány egyre jobban elsajátította a küzdés művészetét. Viszont Kérvin még így is egy kegyetlen ember volt. Pont az ellentettje Akeminek, aki pedig egy végtelenül kedves lány volt. Egyik nap írt valamit Akemi, majd amikor elkészült, átadta kísérőjének. Kérvin érdeklődve nézte az írást, mert tetszett neki, de elolvasni nem tudta. Így feltette a kérdést:- Mi ez?

Akemi elmondta, hogy ez az ő népének az írása. Ha valamit éreznek, valami szépet, vagy valami fájdalmat, akkor versben leírják. Kérvin ismét az írásra meredt s újra kérdezett:- Mi az a szép érzés? Az, amikor diadalt aratunk?
A lány nem lepődött meg a kérdésen, helyette inkább válaszolt:- Ez a szép, érzés a szeretet. Ezt ekkor érezzük, ha valaki szimpatikus. Ha nem érdekből vagyunk vele. Ha nem akarunk rá támadni, nem akarjuk megölni vagy fájdalmat okozni neki. Ez az, amit én érzek, ha rád nézek, mert te nagyon jó barát és mester vagy számomra.
- Mi van ide írva?- kérdezett válasz helyett ismét Kérvin.
Miért vagyok én a Hold?
Miért vagyok valamennyiké?
A szeretet olyan, mint én,
Az is mindenkié. – olvasta fel Akemi.
- Mit jelent ez?
- Mindenkinek mást. A kérdés az, hogy számodra mit jelent mindez.
Kérvin ezen nagyon elgondolkodott.

Másnap hóviharban mentek tovább, egy kisebb kihalt falu felé. Kérvin dühösen kiabálni kezdett:- Minek jöttünk ide? Itt nincs senki.
Akeminek a szeme se rebbent. – a nagypapámhoz jöttünk. Majd innen megyünk az apámhoz.
- Itt él valaki?- kérdezte Kérvin.
- A nagypapám már régen meghalt. Hozzá jöttünk tanácsot kérni.
Kérvin ismét feldühödd. Egy sírhoz jöttek? Egy héten keresztül egy sírhoz?
Akemi eközben letérdelt a sírhoz. Ekkor Kérvin dühében előrántotta a kardját, és Akemi felé suhintotta, de félúton megállt a kard, mert Akemi megszólalt:- Az a fegyver nem méltó erre!
- A nagypapám szerint a katanákhoz* képest-itt rámutatott Kérvin kardjára-ezek csak játékok!
- Hát akkor nekem is lesz katanám!- mondta Kérvin.
- De katanát nő nem viselhet!
- Hát akkor ez kivétel lesz!- jelentette ki ellentmondást nem tűrő hangon Kérvin.
Így elindultak. Akemi elvezette elrablóját arra a helyre, ahol a legjobb és legerősebb katanákat készítik. Ez a hely egy erdő mélyén volt, egy földalatti bányában. A lány odament a mesterhez, hogy elmondja, eljött az ő mestere azért, mert szeretne egy katanát! (Az pedig tudnivaló, hogy egy katanát, csak az arra érdemes ember kaphatja. Tehát küzdeni kell érte.)
Erre az öreg mester elmosolyodott, és azt mondta:- Akkor a te mestered biztos egy nagy szamuráj. S ekkor megszólalt Kérvin:- Téved! Én vagyok a mestere.
- Egy nő?!- meredt Kérvinre a mester.

De nem is kérdezett többet, hanem megküzdöttek! Egy csapás elég volt az öreg karanájával, és Kérvin kardja kettétört. De a nő még így is egy gánccsal nyert. Az öreg mester elnézést kért azért, hogy így lebecsülte őt. Ezután továbbindultak Akemivel és hálája jeléül megtanította neki Kérvin azt a mozdulatot, amivel megölte a rablót!
*
Még néhány napig mentek. Ezek alatt a napok alatt Akeminek sikerült megtanulnia a fogást, és sikerült egy együtt érző embert „varázsolnia” Kérvinből. Mostanra nagyon összebarátkoztak. Eddig a napig minden rendben volt kettejük közt: Csakhogy elérkeztek ahhoz a faluhoz, ahol Akemi lakott! Tehát véget ért az útjuk. Legalábbis ezt hitték…
Akemi apja kormányzott itt, aki egy kegyetlen ember volt, de a népnek azt mutatta, hogy ő mindenkit szeret! Most éppen a „nagyteremben” voltak, egy megbeszélésen! A lány ment be először nyomában Kérvinnel! Mindkettőjükön maszk volt, hogy ne ismerjék meg őket rögtön! Akemi odament az apja elé, Kérvin pedig a falnak támaszkodva várta, hogy mi fog történni! Akemi az apja elé érve hirtelen lerántotta a maszkját.
- Akemi?! – kiáltotta a kőszívű apa.

Ekkor az ember azt gondolná, hogy a lány apja nyakába ugrik, s örül, hogy itthon van! De itt, egy nem várt pillanat következett! Akemi hirtelen azzal a mozdulattal, amit Kérvintől tanult megölte az apját! Kérvin felkiáltott:
-Akemi! Mit művelsz? Megőrültél? Hisz ő az apád! - Kérvin el sem tudta képzelni, hogy ez a végtelenül kedves lány miért tette ezt a saját apjával! Ehhez nagyon komoly indoka kellett, hogy legyen!
De Akemi oda se figyelt Kérvinre, csak beszélt a már majdnem halott apjához! :
- Már csak fél perc van az életedből! Megfizetsz mind azért, amit a családunkkal tettél! Miattad hagyott el anyám, két bátyám és nővérem! Miattad halt meg öcsém!
Kujinou - így hívták Akemi apját- meghalt! Akemi lassú léptekkel (Kérvin szörnyülködő szemei előtt) kiment a hideg, hólepte, fagyos és szeles udvarra, majd letérdelt!
Kérvi n eközben elgondolkodott! Ő tette volna ezt ezzel a lánnyal? Ő? Nem! Ezt ő nem tehette vele…

Kérvin kiment Akemi után az udvarra. A lány félrehajtotta hosszú, egyenes, fekete haját s így szólt :- Mostmár van fegyvered, ami méltó arra, hogy…
- Nem! Én ezt… Én ezt nem teszem meg!
- De!
-Ah… Mostmár mindent értek! Szóval ezért akartad, hogy legyen katanám!
- Szeretném, hogy miután megtetted, amit kértem, elégess és tégy a családi nyugovóhelyre!
Ebben a pillanatban Akemi a saját késével megkezdte az örök nyugalmat!
- Szeretném, ha most örök nyugalomra segítenél a katanáddal!
Kérvin- mivel megszerette Akemit – nem tehetett mást, teljesítette a lány utolsó kívánságát, és eltemette.
Azóta nyílik egy fekete rózsa annak a lánynak a nyugovóhelyén, aki végzett saját apjával. Kérvin itt értette meg, amit Akemi írt neki: Miért vagyok én a Hold?
Miért vagyok valamennyieké?
A szeretet olyan, mint én,
Az is mindenkié!
Hasonló történetek
3212
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4422
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
A tartalom fontos. Úgy látom ebben nincs is hiba. A forma is tetszett. Jól illik ehhez a történethez a száraz, de lényegretörő mesélés (egy nagyon jó íróra emlékeztetett, Alessandro Bariccora), de ... és sajnos van de: néhány mondat suta lett, jópárat szebben meg lehetett volna írni, csak pici dolgokra gondolok: pl. kihagyni egy-egy felesleges névelőt, betenni egy szokatlanabb jelzőt, és kifelejteni az ilyen mondatot, mint ez:"De itt, egy nem várt pillanat következett!", mert elrontja a várazst.

Remélem ezt nem veszed kötekedésnek, tényleg tetszett, nem is fordítottam volna időt, hogy mindezt leírjam Neked, ha nem így lenne.
Várom a következőt!
Criszty ·
Köszönöm a biztatást,már íródik a következő... :blush:
Igen,a hibáimat tudom,picit elsiettem,át kellett volna előtte írni mégegyszer..Legközelebb jobb lesz,ígérem... :blush:
Puszi:Criszty

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: