Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Temporis Tempestas (Idővihar) 7

Endy szép lassan felültetett, de úgy, hogy még háttal nekitámaszkodtam. Nem szépítek. Olyan érzés volt a hátamban, mintha baltával dobáltak volna meg. Ja hát igen, a kamerás a szerkentyűjével még csak meg se rezzent. Homályos nekem a fickó. Még mindig minket vett. Remek.
Közben páran idecsődültek. Többek között Lucas, Diego és Johnny.
A telefonom újra akcióba lépett. A francba, még mindig elfelejtettem levenni a hangot. Már tervezgettem, hogy a közeljövőben eldobom. De neki a betonnak.
Miközben még mindig ugyanebben a testhelyzetben kezdtem kutatni a mobilt a zsebemben, a riporternő újra rákezdte:
- Remélhetőleg a közeljövőben jobban vigyáz magára, és a telefonjára, ugye?
Mivel még mindig kerestem a csörgő telefonomat, a hátam mögött Endy tartotta félig térdelve a fájós hátamat, Lucas idegesen fixírozott, Diego azért küzdött nehogy vigyorogjon. . felment bennem a pumpa.
Előkotortam a kütyüt és idegesen felvettem.
- Tessék?!- kicsit gorombára sikeredett a hangnemem.
- Izgalmassá teszed a gálát! - hallatszott Carlos derűs hangja.
- Örömödre... - folytattam unottan.
- Látunk téged a tv- ben, integessél!- kuncogott. - Kiterültél, mint a szekrény!

Integetés helyett szépen felemeltem a szabad, bal kezemet és a középső ujjamat mutattam a kamerába.
Erre a kis előadásomra páran meglepett hangeffektusokat adtak ki. A csaj még mindig ott volt mellettem.
- Vigye már a mikrofont... a pofámból! - közöltem.
Mire a nő, a meglepetéstől hirtelen felállt és folytatta a szövegét.
- Úgy látszik, a művésznő erős agyrázkódást szenvedett!- hebegte a kamerába.
- De még milyet!- nevetett Carlos- Csak igy csendben megjegyezném, hogy nem csak mi nézzük a tv- t. Százezer ember láthatta az ujjas mutatványodat - itt már egyenesen hahotázott.
A francba. Ezt el is felejtettem.
Jaj China, olyan lehetetlen vagy! – éreztem, ahogy vigyorog.
Hát igen, Carlos szokott így nevezni. Talán mostanság egyre többször.
- Demente - zártam le a témát.
- Gracias China!- kezdett visszajönni a nevetése - Hasta luego!
- Álmodik a nyomor. Adios Carlos! - és letettem.

Még mielőtt eltehettem volna, Lucas kikapta a kezemből, kikapcsolta és zsebre vágta. Ebből a gesztusból rájöttem, hogy most jön az a rész, amikor lesikítsa a hajam.
De közben eszembe jutott Lora. Fel kell állnom! Nem szerencsétlenkedhetek itt tovább.
Endy észrevette, hogy próbálkozok és segített felállni.
Már csak egy kicsit fájt a hátam. Végre a kamerásak elhúztak a folyosó hajlatába.
Kámforrá akartam volna válni, de Lucas visszarántott.
- Mégis mit gondolsz magadról kisasszony?!
- Hát... azt... hogy... , jaj, Lucas, nekem most nincs időm ilyesmire. Légy szíves engedj el, mert sürgősen a mosdóba kell mennem!
- Majd mégy, ha megtárgyaltuk a dolgot szívem!
- Mit kell ezen megtárgyalni? Bocsánat többször nem felejtem kikapcsolni a telefont, és nem mutogatok csúnyát a kamerás bácsinak, még valamit apuci? - sietettem.
Már attól féltem, hogy mindjárt elrohanok.
- Á, nincs ez ilyen könnyen elintézve Elvira drágám, ez az egész élő adásban megy a színház 300-ik szülinapján, a hangvételét fokozatosan felerősítette.
- Mit akarsz, mit csináljak Lucas?Már nem tudom visszapörgetni az időt!
- Rossz hirnevet hozol a zenekarnak, még akkor is, ha te vagy az egyik legjobb hegedűsöm.
- Jó, jó, oké, többször nem lesz ilyen... mehetek?
Be lennék sózva? Hát igen... és még ez enyhébb kifejezés.
- Remélem, hogy már nem leszel ilyen kis szeleburdi, a telefonodat meg az egész műsor után kapod vissza. - közölte.
- Oké, oké, oké - és már mentem is.
Már a másik folyosón voltam, amikor hirtelen Endy megállított.
Feléje fordultam.

- Kérlek Elvira, ne haragudj, tudom, hogy miattam... dobtál egy hátast. Ne hívjak orvost?
- Semmi gond, dehogy kell orvos! Csak már muszáj mennem.
Közben láttam, hogy Diego a másik folyosón úgy tesz, mintha az egyik gigantikus festményt nézné, baromi nagy érdeklődéssel. Na persze... ott vigyorog, mint a fakutya. Mindig is röhelyesnek tartotta, ha Lucassal látott beszélgetni. Szerinte olyan, mintha két barátnő társalogna. Mellette Johnny kommunikált az emlegetett személlyel.
- Már tényleg muszáj mennem a mosdóba! - közöltem.
- Ne segítsek? - kérdezte.
Közben én lassan hátráltam a helységbe, aminek az ajtaja befelé nyílott.
Segiteni?!Agyam elszáll.
- Nem, nem, dehogy!- közben folyamatosan zártam be előtte az ajtót, de a szabad résen még mindig mondta.
- Biztos, hogy ne?
- Biztos hát! - és már be is zártam.


China - drágám
demente - bolond
hasta luego - a közeli viszontlátásra
Hasonló történetek
3936
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4417
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: