Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Temporis Tempestas (Idővihar) 2

Idegesen odacsörtettem az ajtóhoz és kitártam.
Johnny átkarolta Endy vállát, aki közben gitározott, és az Osole mio- t énekelték. Mindkettő fekete öltönyben volt. Johnny-nak rövid, fekete haja volt, ami passzolt a majdnem fekete szeméhez.
Endynek vállig érő, vöröses- barnás haja, hátrazselézve és összefogva volt. A szeme pedig zöld.
- Hol... voltatok... ilyen... sokáig? - mondtam nyomatékosan minden egyes szót.
- Hát a Carr… köh... köh, jaj valami van a torkomban. - kezdte Johnny.
- Egy kis koktél, nem?- válaszoltam és meg sem voltam lepődve.
- Az sosem árt! - nevetett Endy.
- Akkor mehetünk? - kérdeztem.
- Hogyne! - tessékelt ki Johnny.
Mikor tettem egy lépést, Endi megszólalt.

- Mivel akarsz hegedülni? A gitárommal? - adta elő színésziesen.
- Jaj anyám, miattatok még erről is elfeledkeztem! - és már rohantam is vissza a nappaliba a hegedűmért.
- Ezek a dilisek, ki fognak készíteni! - fogtam meg a hegedűtokot.
- Erős vagy te! - bátorított.
- Drága, kedves Dori, aztán szurkolj nekünk! - kiáltott be Endy.
- Drága, kedves Endy, csak neked, csak most! - kiáltott vissza.
Elbúcsúztam Doritól, aki földbegyökerezett tekintettel bámulta a tévét a gála miatt. Azért nem jön, mert nem szereti a tömeget.
- Madam - engedett előre, hülye mozdulattal Johnny.
- Quasimodo - köszöntem meg ugyanolyan "előreengedős" hangnemben.
Lent a hotel előtt nagy nyüzsgés volt. Hát igen, az éjszakai élet…
- Na akkor dobd be a hegedűdet a csomagtartóba! - mondta Endy miközben ő is betette a gitárját.
- Nekem már nem fog beférni a hegedűm - tájékoztattam őket, mivelhogy Johhnny bőgője is ott volt.
Hát igen, ez a hatalmas autó Endy- é volt, amely lehetővé tette, hogy nagy tárgyak férjenek el benne. De pont az én hegedűm nem fért oda. Mily meglepő...
- Na nem baj, majd oda teszem a hátsó ülésre, magam mellé - döntöttem el.
- Ahogy óhajtod! - válaszolta Endy.
- Nagyon fülledt meleg van, és ezekben a göncökben kell possadnunk.
- De szerintem ma még vihar lesz - állapította meg Johnny.

Én ültem hátul, Endy vezetett, és Johnny ült mellette.
Én már kezdtem érezni a rettegés első hullámait. Endy biztos megláthatta, a visszapillantó tükörből a kétségbeesett ábrázatomat, mert igy szólt:
- Elvira, ha már most kezded, akkor mi leszel a gálán?Rezgő kocsonya?
- Ha… ha... - adtam a választ.
- A trémát le kell küzdened. Próbáld meg elképzelni, hogy nincs is közönség, csak mi, a zenekar! - biztatott Johnny.
- Mégha csak olyan könnyű volna - magyaráztam.

Ekkor megcsörrent a telefonom.
- Tessék?
- Szia Drágám, én vagyok az!
- Szia anya, most épp a gálára tartok, miért hivsz?
- Csak apáddal együtt most tartjuk a házassági évfordulónkat, és itt van az egész rokonság.
- Az egész rokonság? Mikor találtátok ki ezt?
- Ma reggel.
Jellemző. A rokonságunk folyton ráér. Tulajdonképpen grófokból és grófnékból áll. Szóval én ilyen elit családból származom. De én nem vagyok grófnő. Egyszerűen csak hegedűművész vagyok. És inkább elköltöztem otthonról.
- És...?
- És arra gondoltunk, hogy eljöhetnél hegedülni, de van itt zenekar is.
- Dehát most mondom, hogy a gálára igyekezek! - kezdtem ideges lenni.
Közben hallottam, hogy Johnny- ék köhögésnek próbálják álcázni a röhögésüket.
- Ti csak fogjátok vissza magatokat! - hajoltam előre.
- Mit mondtál? - kérdezte döbbenten anyám.
- Jaj, nem neked mondtam, csak a barátaimnak!
- Értem, szóval nem akarsz eljönni, rendben - válaszolta megsértve és köszönés nélkül letette.
- Anya, de a gála után talán... anya... anya? Letette - eresztettem le a telefont.
- Egy gonddal kevesebb. - tette hozzá Endy.
- Jaj! Most teljes mértékben meg van sértődve. De még csak meg se hallotta, hogy a gálára megyek! Na mindegy... majd megpróbálom később felhívni - elmélkedtem hangosan.
Elől a fiúk hallgattak, mint a sir. Aztán egyszer csak kitört belőlük a nagy röhögés.
Én szótlanul, összefont karral néztem rájuk, azt gondolván, hogy totál lököttek. Per pillanat más gondolat nem jutott eszembe.

Egy pár percen belül már meg is érkeztünk a helyszínre.
Még mindig nagy tömeg volt. Alig tudtunk tőlük mozdulni. Ahogy kinéztem az ablakon, láttam, ahogy a barokkos színház, hogy ki van világítva. Hatalmas egy épület. a teteje szélén, meg lejjebb is még vízköpők is vannak. Oroszlán alakúak.
Ahogy láttam, a Hold is fel- fel bukkant a felhők mögül.
Hm... telihold van.
Általában nincs rám jó hatással, ugyanis én holdkóros vagyok. Ilyenkor vigyázni kell rám, nehogy lezuhanjak valahonnan. A múlt hónapban nekimentem a konyhaszekrénynek, utána meg az álló ventillátornak, amivel pofára is estem, legalábbis Dori állítása szerint.
Endy nagy nehezen talált egy parkolóhelyet. Óvatosan betolatott két luxusautó mellé. Egyszer csak, baloldalról a limuzin sofőrje, aki 35 év körüli lehetett, sofőri cuccokban, úgy kitárta az ajtót, hogy letörte Endy visszapillantó tükrét.
Endy dühösen kiszállt az autóból.
Hasonló történetek
5648
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3993
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: