Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Temetésen

Mindenki ott volt. A barátok, a régi és új családtagok, mindenki. Elöl az Apa, az Anya és a két fiatalabb fiú.
És Ő is ott volt. Mozdulatlanul, csendesen, sötétbe zárva. Az örök sötétségbe. A közeli gesztenyefáról egy megsárgult levél szállingózva ereszkedett le a szél nélküli csendben, s megpihent a koporsón. Leengedték. A föld dobogása bántóan törte meg a halál csöndjét. Valahonnan egy holló károgott fel, s a gyülekezetből halk zokogás hallatszott.
A lány nem ment oda. Ő nem mehetett oda. Egy távolabbi ős-öreg fának támaszkodva várt. Szemét a semmibe mélyesztve állt hosszú fekete kabátjában, kezében egyetlen szál vörös rózsa lógott. Arcán nem tükröződtek érzései. Szőke tincsei rakoncátlanul hullottak a vállára, takarva ezzel a lány arcát.

A temetésnek vége lett, s a gyászolók elindultak a kijárat felé, otthagyták a sírt és a lányt. Legutoljára az Apa, és az idősebbik fiú indult el. A közelben nem maradt más, csak a lány, és körülötte a néma temető.
Ekkor, mint aki álmából ébredt, megmozdult a lány. Fejét lehajtva, a sárga levelekben gázolva odament a sírhoz. Felemelte a fejét, s ránézett a keresztben elhelyezett apró képre. Szemei zavarossá váltak, hirtelen térdre rogyott. Vállai meggörnyedtek, háta rázkódni kezdett. Könnyei végigfolytak az arcán, s szőke fürtjei csapzottan a szemébe lógtak. Kezével a sír frissen hányt földjébe markolt, könnyei a kezére hulltak. Sokáig térdelt így. Siratta a fiút, kinek szívét soha nem nyerhette el. Siratta a vele odaveszett ifjúságának emlékét, azt az időt, amikor még volt remény. Siratta a szerelmet, amely erőt adott neki a hétköznapokban, és siratta önmagát, hisz ő jól tudta: ilyen bizonyosság csak egyszer van az életben. Neki ez is elveszett.

A fiú mást vett el, és a lány máshoz ment feleségül. Nem tehetett semmit, nem tehetett mást. Most pedig itt térdelt tehetetlenül, reménytvesztve, és azt kívánta, bárcsak utánamehetne. Felnézett a képre, és azt kérdezte: Miért? Gondolatai villámként cikáztak. A pillanat, amikor először meglátta, a pillanat amikor az a kis belső hang azt súgta Ő az! Ő az! Ettől kezdve a lány biztosan tudta a megváltoztathatatlan. Könnyei megállíthatatlanul mosták arcát. Volt mit elsírnia, hisz évek óta gyűjtötte a könnyeket. A lány erős volt, de ha nincs a fiú, nem tudta volna végigcsinálni. Azon ritka pillanatoknak élt egész életében, amikor láthatta Őt. pillanatról pillanatra élt, várva a következő találkozást. Így ment ez éveken át. De a lány így is boldog volt, mert látta, hogy a kedves boldog, és ez neki elég volt. És most a lány ott térdelt összetörten, elhagyatva. Tudta, az élet játékát tovább kell játszania, nem maradhat itt örökre.

Hirtelen éles dudaszó hasított a levegőbe, felzavarva a temető csendjét. A lány még egyszer, utoljára ránézett a képre, bele a fiú szemébe. Már nem sírt. felállt, leporolta fekete kabátját, és kényszerítette magát, hogy elinduljon. Nem látta meg senki. Egyetlen jel, ami arra utalt, hogy ott volt, az a rózsaszál volt, amit otthagyott a síron, s amivel úgy érezte, otthagyta a szívét is. A lány beült a kocsiba a férje mellé. A férfi semmit sem vett észre. Mit sem sejtve akkor is a napi problémákon rágódott, és közben beindította a motort. Nem vette észre, hogy a mellette ülő nő már nem ugyan az aki volt, hisz, a nő álcája tökéletes volt.
Elindultak, és a lány tudta, a lelke még mindig ott térdel földbe markolt kézzel a sír mellett, és ott is marad örökre.
Hasonló történetek
4613
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
4581
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Túl rövid, és nem szól semmiről. Hiba.

Fanky ·
Nekem tetszett, bár a vége már nagyon nagyon erőltetett.Tényleg rossz az E/3...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: