Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Találjuk meg a helyes utat 2

A legszebb dolog az életben talán az, mikor az ember szerelmes. Olyankor jóságossá, kedvessé, önzetlenné válik másokkal szemben.
Persze én most a viszonzott szerelemre célzok, nem pedig a kínkeserves csalódásokkal tarkítottra! Legalábbis önmagamat ismerve, mikor alkalmam nyílik egy-egy boldog, meghitt pillanatra kedvesemmel, olyankor szárnyalni tudnék. Úgy érzem érdemes volt addig várnom és átélnem azt a sok rosszat, azt a sok bántás, amit 19 évem alatt át kellett éljek!
Ezek a sebek se perc alatt begyógyulnak, ha magam előtt látom álmaim pasiját.

A helyes utat megtalálni elképesztően nehéz, mert rengeteg akadály gördül elénk, mégis hiszem, hogy van kivezető nyílás, ami bár nagyon szűk, de ha elég energiát fektetünk bele, akkor kijuthatunk a sötét, hideg veremből, amiben most ebben a percben is, emberek milliói sínylődnek. Múltkori írásomat újra elolvastam, és igazat adok annak a hozzászólónak, aki azt írta, hogy itt is megjátszák magukat az emberek.
Tényleg! Ez úton üzenem neked, hogy tévedtem, belátom. Most azt a szemléletet tartom helyesnek, miszerint kell egy kicsit titokzatosnak lenni, mert ha mindenki arcára ki lenne írva, hogy most "milyen boldog, vagy éppen milyen szomorú vagyok", akkor az emberek nyilvánvalóan a boldog emberek társaságát keresnék. Nekem is kevés lehetőségem van arra, hogy a kinti életben is ilyen lehessek, mint itt, pedig ez az igazi arcom. Pont ezt senki sem látja, maximum elképzelik. A kinti világ felé mutatott arcom pedig egy álarc, mert álarcot kell viselnünk, ahhoz, hogy mások érdekesnek találjanak...
Sziasztok, puszi: cs.moni
Hasonló történetek
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hárpia ·


Kedves Móni!

Ha annyira fontosnak tartottad leírni lés beküldeni gondolataidat, kélek tisztelj meg azzal, hogy a mi gondolatainkra is reagálsz!

Mz. ·
Az a szörnyű, ha az ember már csak egy álarcot akar mutatni. Talán egyszer belőle sem marad más csak egy álarc, gyönyörű és mosolygó de mögötte nincs semmi.
Sose gondold, hogy tegnap olyan hülye voltam, de ma már tudom mi az élet élrteleme, és mi a helyes rálátás.
Mert az ember elindul, úgy érzi más mint azok, talán még jobb is mint ők. Hosszú utat tesz meg, de ez az út rögös, de még is jobban érzi magát, mintha olyan maradt volna mint a többiek. De a végén talán pont oda ér vissza, ahonnan elindult, és ha visszanéz akkor talán majd megérti.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: