Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Friss hozzászólások
golyó56: Helyesírás, óh!
2024-11-16 15:16
tejbenrizs: Miért jó itt a tördelés és meg...
2024-11-16 01:09
tejbenrizs: Itt a következő része, ha befé...
2024-11-16 01:08
tejbenrizs: Nem meglepő, de számomra a tör...
2024-11-16 01:05
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szókufár (egyperces)

A minap a szokásos folyamatot követve délutáni sziesztámat újságolvasással folytattam volna, ha már az elején meg nem ütközöm egy számomra oly abszurd, indokolhatatlan, mégis elgondolkoztató hirdetésen. Ez állt benne:

- Megunt, porosodó szavaimat értékegyeztetéssel új, betöretlen szavakra cserélném vagy eladnám. Ingyen elvihető néhány felesleges névmás, határozószó, esetenként főnév és melléknév.

Néhány percnyi szünet után, már csak kíváncsiságból is magam elé tartottam a lapot és már tárcsáztam is a hirdetésben szereplő számot. Egy-két csengés elteltével felvették, de miután köszöntem, s közöltem érdeklődésem tárgyát, csak szürke búgás, kényszeredett nyöszörgés volt hallható.
Biztosan kirabolták.
Hasonló történetek
30070
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
21584
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MephistoAtya ·
:) szófukar szókufár :) ez nagyon jó! Örülök, hogy tetszett!

szioka ·
edes :)

Szentkirályi Katinka ·
jó volt, de a vége, az nem semmi.
Kirabolták. :smile: És elvitték az összes szavát? Még a többit is? Szegényke. Hívd vissza és adj neki a tiedből, úgy is több van, mint másnak, hiszen akkor nem írnál, -jókat persze- legalább az alapkifejezések lennének meg neki, hogy nem, vagy ez egy hülye, engem is becsapós hirdetés volt, sbt. Méltatlanul szűkszavú lett a végére. Már a hirdető maga. :yum:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: