Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
VR
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:03
VR
kivancsigi13: Nagyon megfogott, mint oly sok...
2024-11-22 21:02
VR
mozgi: Szuper volt!
2024-11-22 18:40
Thorodin: Na ez piszok jó volt!
2024-11-21 04:20
Gábor Szilágyi: Folytasd!
2024-11-20 16:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szívrablásom története

Nézzük csak mi is történt az elmúlt 35 percben!
Hát igen megkerült a 36 perccel ezelőtt ellopott szívem. Ki gondolta volna, hogy a szívrendőrség ilyen gyorsan, ilyen jó munkát végez.
Ültem egy padon a napsütéses hangulatomban; éppen akkor nem tanultam, mikor elhaladt előttem egy csapat szívrendőr, akik a parkban tartották éves piknikjüket. Nem is törődtem velük, de megfogott, hogy olyan helyesek voltak a piros szívecskés egyenruhájukban. Utána felpörögtek az események, még az ismételt diszkrét kémia vizsgám sem dúlta fel annyira az életem, mint az a szívrabló. Egyszer csak ott termett egy homokozólapáttal a kezében, rám nézett és kész voltam. A következő pillanatban azt vettem észre, hogy nála van a szívem. Elkezdtem segítségért kiabálni. Persze a szívrendőrök rögtön ott teremtek. És elkezdődött az üldözés. Rohantam a szívem elrablója után. Igazán muris látvány lehetett, ahogy szaladok egy futó alak után, aki a kezében egy szívvel integet mindenkinek, és utánam pedig a pirosruhás rendőrök futnak, szám szerint 6 fő. Nagyon bántott a dolog, hiszen a szívemet a születésemkor kaptam és már 17 éve együtt él velem. Mondhatni összenőttünk. Csodák csodájára egy nagy ugrással leterítettem a szívrablót, aki elengedte a szívet, ami a zöld fűbe esett. A legmagasabb szívrendőr lehajolt érte, majd átadta a nyakláncomat, miközben megjegyezte, hogy ilyen szép szív alakú aranyékszert még nem látott, majd bekapcsolta a láncomat. Hosszan a szemembe nézett és akkor tudtam, hogy a szívemet újra elrabolták.
Hasonló történetek
4603
Jelenleg 13 éves vagyok.
4070
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nagyon tetszett.

panther2 ·
:wink: Imádom!!!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: