Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szilágyi János kivégzi saját magát

Hajókürtök úsznak el a nappalin át, és közben szolidáris tülkölést küldenek felém. Nekem, aki itt áll egy giccses kép közepén ólomkatonák halálosztaga előtt. Kezükben töltőtoll és csak a festő parancsára várnak. Mindegyik felhúzott, pacázni kész. A mókának vége, már nincs több lovaglás közhelyeken. Az írjon, aki tud! Utolsó kívánságként sznob módon elszívok egy brazil szivart, oszt játsszuk le ólomszívű barátaim! Készültem számadással, de túl hosszú lett volna. Elég annyit, loptam mások szájából épp eleget. Engem nem vittek jégnézőbe, nekem a kút káváján szőtt pókhálóba akadt néhány apró szirom maradt.
Ez volt az utolsó szép, amit láttam.
Eldördülnek a tollak, én felnyögök, mint apám, mikor agyoncsapta az áram, aztán elterülök a fű zöldjén. Egy érzelgős póz, ennyi maradt belőlem. Szirup. Aztán ez is halvány lila gőzként elillan, s én ott marad a semmi. Ez vagyok én: No nothing
Hasonló történetek
4421
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
4489
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?
Mária de la Cruz ·
Kár lenne Érted.
10,10

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: