Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szerelem...

Egy csoportba kerültem Ádámmal. Sajnos az út Ausztriába nagyon hosszú volt... Reméltem izgalmasan telik el... és ez így volt! Már a buszon is nagyon sokat szemeztünk és flörtöltünk. Utána beszédbe elegyedtünk. Nagyon jól éreztem magam vele! Ráébredtem, hogy... szerelmes lettem belé. Megérkeztünk. Kipakoltam a ruháimat, pipere cuccaimat. Valaki bejött az ajtón. Nem érdekelt. Csak az én drága egyetlenemre tudtam gondolni. Mikor nagyban álmodoztam róla, hogy milyen lehet, amikor megcsókol, megölel. Ekkor valaki hátulról megfogott és megfordított. Ő volt az. Megcsókolt. Valami mérhetetlen boldogság töltött el. Mikor abbahagytuk a csókolózást, megkérdeztem tőle:
- Ezt miért kaptam?
- Mert őrülten szerelmes vagyok beléd!
- De... de ezt eddig miért nem mondtad?
- Mert féltem, hogy te nem így érzel.
- Ó, Ádám!

Mégegyszer megcsókolt. A következő napokon kézenfogva jártunk-keltünk. Ám a harmadik tábori napon nagyon furcsa volt. Mégkérdeztem, hogy mi a baj? Erre ő nem mondott semmit, csak hirtelen elkezdett tapperolni.
- Héé? Mit csinálsz?
- Ó Kata annyira kívánlak!
Erre én egy akkora taslit adtam neki, hogy a kezem is égett utána. Bár nagyon fájt, de meg mondtam neki, hogy hagyjon engem békén, és ne merjen hozzámnyúlni. Szakítottunk. Nagyon szerettem még mindig, de nem akartam a játékszere lenni. Visszamentem a szobába és befeküdtem az ágyba. Ekkor jutott csak eszembe, hogy ő is ebbe a szobába van. Vagyis rajtam kívül csak ő van ebben a szobában. NE! Nagyon féltem. Ő is bejött a szobába. Semmi érdekes nem történt. Lefeküdt. Éjjel arra ébredtem, hogy teljesen meztelen vagyok, és a melleimet fogdossa. Bekötözte a számat, hogy ne hogy meghallják a sikítozásomat. Kikötözött. Remegtem, annyira féltem. Megerőszakolt. Hogy tehette ezt velem? Hiszen olyan kedves, figyelmes szelíd srácnak tűnt! Miért kell nekem az összes balekot kifognom?

Leszedte a köteleket rólam, és engedte, hogy beszéljek. Azt mondta, ha szólok erről bárkinek, mégegyszer megteszi és megöl. Az éjjel közepén kimentem tusolni. Le akartam mosni magamról azt a mocskot, amit éreztem. Visszamentem a szobába, elaludtam. A történtekhez képest eléggé jól aludtam. Reggel elég boldogan ébredtem, szinte már nem is emlékeztem semmire. Két nagyon kedves lánnyal is megismerkedtem. Az utolsó napon odajött hozzám Ádám. Bocsánatot kért. Faképnél hagytam és mentem Verához meg Rebihez. Nem akartam, de meghallottam, hogy miről beszéltek, Ádámról volt szó!

Mi? Hogy súlyos beteg, és csak pár napja lehet már hátra? És erre itt a táborban jöttek rá?
Könnyekben törtem ki. Rohantam hozzá, és megkérdeztem igaz e?
A válasz sajnos igen volt, és azt is megmondta, hogy ezért akart még utoljára egyet élvezkedni, de mivel én nem hagytam, ezért muszáj volt így tennie.
Úgy éreztem, hogy én egy-egy... szemét alak vagyok.
Ekkor magam felajánlottam neki, hogy töltsünk egy gyönyörű éjszakát együtt. Ekkor összeesett és meghalt. Több napig csak sírtam és sírtam.
Szerencsére azóta már megtaláltam az igazit. Nagyon Boldog vagyok, de Ádámra még mindig nagyon sokat gondolok, talán boldog életünk lett volna...Úgy érzem, még mindig szeretem, de nem úgy, hiszen itt van nekem az én drága Zolikám...Vele gyönyörű az élet.
(folyt.köv. ha ti is szeretnétek!!)
Hasonló történetek
5416
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4171
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kagome ·
Hmmm.Hát...
A fogalmazás...
A sztori meg...fura.Szóval igen,az ember tényleg nem ébred kurva boldogan,ha előző éjjel megerőszakolják.Meg egy pöppet...hmm...nem is tudom...nekem nem tűnik túl hihetőnek.Hogy a srác akart még egyet izélni,mielött meghal.Köszönt volna el inkább a szüleitől...Nah mindegy.Szóval ezek a részek szt. nem túl jók.
Deh...én inkább befogtam,mert nem értek ehhez.

candra ·
Hát, nem tudommm...
Valójában csak olyasmit tudok mondani én is, amit előttem mindenki. Összecsapott, elcsépelt a történet, nem hihető, nem megfelelő a fogalmazás sem.
Attól tartok nem ez lesz a kedvencem.
Azért ne csüggedj...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: