Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szembe jött az igazi

Történet egy fiatal fiú próbálkozásairól szól, akinek minden vágya, hogy meghódítsa a hőn áhított lányt. E történet olvasói lehetnek fiuk és lányok is ezért maga a történetet két oldali nézőpontból értékelhető, máshogy fogják a lányok és máshogy a fiuk.

Patrik történetünk fiú főhőse egy péntek délutáni napon éppen kedvenc kávézója felé tartott, miközben gondolatai ezer helyen kalandoztak, végigfutott rajta a mintegy két hónapja átélt hihetetlen nagy csalódás melyet természetesen egy nő miatt kellett átélnie. Nem tudott semmi másra gondolni csak, hogy ebből valahogy ki kell lábalni, hiszen ő magát alapvetően egy vidám fiúnak tartotta. Nem tudta mit tehetne, azért hogy felejtsen, mert bár a lányt nem szerette, de senki sem szereti, ha kiadják az útját! Nagy töprengése közepette fel sem figyelt hogy mennyire halad és a kávézó ajtaja már előtte van. Felocsudva körbenézett, s gyanúsan konstatálta hogy feltűnően sokan álnak a bejárat mellett. Bár teljesen nem értette a helyzetet, de valójában nem is igazán foglalkoztatta. Belépve a kávézóba meglepetéssel találta magát szemben. Egy nagyobb lány társaság ült bent az asztalok körül néhol elvétve egy-egy fiú. Végiggondolta, talán itt az alkalom, az alkalom hogy felejtsen, vagy legalább eszközt találjon a felejtéshez. Végiggondolva mindezt s eközben körbenézve rá kellet jönnie, hogy ez nem az a társaság, ahol az ő magas igényeit ki tudná elégíteni.

Nem tehet mást, egyenes irányt vesz a pult felé, hogy kedvenc helyére leülve kedvenc pultosnéniétől rendelhesse meg a felfrissülést jelentő kávéját. Rendelés után beszélgetve a lánnyal kiderül hogy a társaság az egyik helyi gimnázium végzős osztálya, akik a szalagavató bál utáni hangulatot továbbfolytatva ültek be beszélgetni és italozni.

De csitt mi történik? Nyílik az ajtó – már megint huzat – de ezt most elnézzük hiszen az ajtón egy nem túl magas de annál helyesebb lány lépett be. Nem nem is lány hisz ő már egy kész hölgy. Gyönyörű az arca és a szeme az valami fantasztikus csábos nem kihívó de annál titokzatosabb, ez az ezt szereti egy nőben, ne lehessen egyből mindent látni rajta. És nézd még az égiek is vele vannak jön egy nagyobb légáramlat mely belekap hosszú barna hajába. Nem ez már neki is sok, ezt a lányt valahogy meg kell ismernie, de várjunk csak hosszú kék kabátja alatt nem látszik az alakja, még lehet hogy megmenekül - mert mint tudjuk az igényei magasak – megmenekül a gondolkodástól hogy mit is mondjon hogy is csábítsa el. De nincs szerencséje, ahogy lassan lekerül a kabát egyre több látszik az alakjából, és nem az hogy nem jó hanem tökéletes. Mivel mentheti Patrik magát biztos modortalan elviselhetetlen, mint a többi osztálytársa, mert bár ezt eddig nem említettem az események forgatagában egy-egy kiszűrődő megjegyzésből kiderült hősünk számára, hogy nem a jó modoruk miatt vannak itt ezek az emberek.

Most mi legyen gondolkodott el a fiú miután leesett állát normális helyzetbe állította hogy ne kelljen kínos megjegyzéseket hallgatnia. Mit tegyen, ha nem szólítja meg hiányérzete lesz amíg él, hiszen nem tudta meg mit is takar valójában eme gyönyörű külső.
Nagy gondolkodása közepette szeme sarkából látta hogy a kiszemelt felél. „jaj még ne ne menj el még nem mehetsz még nem tudom mit mondjak!” Megnyugodhat nem megy csak a pulthoz fordul rendel. Bár a rendelés teljesen udvarias volt ez Patriknak nem elég bizonyíték. S lám mi történik az égiek megint jó irányba terelik az események folyását.

A pultos félreértve a rendelést rosszul szolgálja ki. Na most minden kiderül meg látjuk hogy kezeli a konfliktust. Baj van nem hogy morogna a hibáért még magát érzi hibásnak, s odafordul a fiúhoz hogy kiderítse ő e a hibás. Felé fordult a szemébe nézett – valóban gyönyörűek a szemei. S erre a srác mit tesz nem hogy kapna az alkalmon és társalgást kezdeményezne, nem csak annyit mond nem, nem te hibáztál. A lány visszaül a barátnői körébe és folytatja a társalgást. Eközben a fiú belülről őrli magát az elszalasztott lehetőségért. Mi történhetett vele a mindig magabiztos önbizalomban hiányt nem szenvedő ember a TÖKÉLETES nő láttán megremeg.

Ez volt az utolsó alkalom, hogy nem teheti meg a lánnyal hogy elszakítsa a baráti társaságtól. Vége mindennek! Vagy nem, mint egy isteni sugallat, Patrik kér egy darab papírt és egy tollat, s bőszen irogatni kezd! De mit ír!? Rövid levélben megfogalmazza, hogy miért is nem szólította meg a lányt és ha gondolja megadja a telefonszámát és jelentkezhet ha akar. Most már csak el kell juttatni valahogy hozzá! Hohó indulnak ez épp kapóra jön, míg ő elköszön addig a Fiú kilopózik és a távozó lány kezébe nyomja a levelet.
Most már csak a gyötrelmes várakozás. Vajon ír? Nem is kell sokat várni a válaszra. Ír! Viviennek hívják! Nem csak a nő szép de még a neve is gyönyörű.
Találkozni fognak kell ennél szebb befejezés?!
Hasonló történetek
5584
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3838
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Patrick ·
????????????????????

Rencsi ·
Ez egy gyerekmese és hugomnak nagyon is tetszett azt akarja hogy őt is így találja meg a szerelem ilyen romantikusan!!!
GYEREKEK!!!! :heart_eyes: :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: