Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
laci78: nem jó hír, de remélem mindket...
2024-11-07 22:32
Rémpásztor: Üdvözletem. Bizonyára felmerül...
2024-11-07 21:32
Materdoloroza: Sajnálom.
2024-11-07 20:33
Logan Ne'ran: mint rengeteg regényem, ez is...
2024-11-07 20:12
laci78: sad panda noises
2024-11-07 15:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szegény Kis Macska panaszai

Szegény Kis Macska panaszai
Szőröm fénye megkopott, szememből sem a régi tűz villan. Karmaim élétől tapasztaltabb egér régen nem fél már.
Most éppen meleg kapualjat keresek. Félek - s egyre jobban félek ¬az őszi esőtől...
Ilyenkor, őszelőn, ha a háziasszony ki nem rúg hőn áhított s nehezen meglelt rejtekemből, álomra szenderülvén eszembe jutnak cicakorom szép emlékei.
Akkor még más volt minden. Sárga szemeim, éles karmaim előtt egér meg nem állhatott. Dús bundámról regék szóltak tejfaló macskatársaim kórében. Ma már macskatársaim is csak rezignált vén kandúrt látnak önmagam helyében.
Szerettem a kis szürkéket. De sokkal jobban a csinos tarkát, a bájos fehéret, és a titokzatos feketét. Szerettem kergetni őket kifulladásig. Faltól falig; át a kerten, egérlyuktól egérlyukig s vissza...
Hamar rájöttem, a tarka csínye, a fehér bája, a fekete varázsa hamisgyöngy, értéktelen. Szőrük hullik, csak prüszköl tőle a macska minden kergetőzés után.
De most! Itt az a Kis Szürke! Csak tudnám, miért jár örökké a fejemben! Valahogy más, mint a többi.
Nagyon szép szín a szürke.
A Kis Szürke! Rózsaszín pofácskáját felém fordítja, kecses farkincáját kacéran tekergeti előttem, szemével, mozdulataival bíztat: "fogj meg, gyere hát!". ’Tudja jól, mi hajt felé. "Gyere hát! Kapj el!" - incselkedik.
De nem tesz semmit, nem enged többet! Lesi szemeimet, figyeli karmomat, s ha látja: ugrásra készen állok, már el is iszkol. Talán szórakoztatja is, mint roskadok - immáron sokadszor - önmagam árnyékába.
Hát, igen, a Kis Szürke! Hhhh! Szereti a macska-egér játékot. Csoda tudja, én már nem annyira, mint régen - a daliás szép időkben.
Figyelj hát - gondolom egy-egy ilyen keserves "játék" után -, te Kis Szürke! Eljön egyszer az én időm. És leszel talán egyszer te is ... virgonc cicából bölcs macska ...
Hasonló történetek
4370
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4449
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
:-)) Hát igen… Minden vadász férfikandúr az élete őszére megtanulja tisztelni a tini egérnőket, akár szürkék, vagy fehérek, akik idővel rájönnek, hogy lehetnek macskák, vadászok, és bölcsek.
Aranyos.

kisur ·
Éhes macska szürkéket álmodik! :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: