(Egy örült ember szárnyalása)
Hah bezártak ide, ők kik vakok és nem látják az igazságot. Bezártak ide, ahol bolondok motyognak magukban és minden éjjel a sikolyaikra, ébredek. De én nem vagyok ilyen, mégis gyógyszerekkel tömnek. Bár ezek sem segítenek így is, látom őket.
Ó nem, nehogy azt hidd, hogy szellemek, ó nem ezek nem visszatérő lelkek, nem ezek rosszabbak náluk.
Ők az Árnyak, ezek a testetlen árnyékszerű valamik, mik az emberek legsötétebb és legmélyebb titkaiból születtek. Én láttam őket és tudtam, hogy engem akarnak, hogy végre testet ölthessenek, és napvilágra kerüljön borzalmas tartalmuk.
Lehet, hogy gyávának tartasz de, legszívesebben elrepülnék, mint egy madár, ki oda repül, ahová csak akar. A szobám ablakából sokszor nézem a madarakat, ahogy a parkban élelmet keresgélnek.
Látod milyen gyönyörűek a csillagok legszívesebben közéjük, szállnék.
Menjünk fel a tetőre! Csak óvatosan nehogy észre vegyenek, tudok egy titkos ajtót, gyere, gyere…! Hallod dúdolgatok, látom rajtad, emlékezel erre a dalra.
Na végre fenn vagyunk! Jaj de gyönyörű! Kilépek a párkányra, a szél játszik a hálóingemmel. Szembe fordulok veled, látom a szemedben, hogy tudod, hogy mire készülök.
Búcsút intesz és én elrugaszkodók.
Végre!
Repülök!
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
2024-09-23
|
Novella
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Sokszor felmerül a kérdés bennem, vajon mi kintiek vagyunk a normálisak, vagy akiket bezárnak? :flushed: