Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
laci78: szokás szerint nagyon jó - rem...
2024-05-14 10:35
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Suzie álma

Suzie izgatottan ült fel az ágyán.

- Te is hallod? -kérdezte Garrity-t.

Választ azonban nem kapott. Sötét volt, ezért nem vette észre az ágya mellett guggoló férfit.

- Nem hallod, Garry?

A rémület már elmúlt a hangjából, csak egy langy félelem maradt. Ekkor halkan, nehogy felébressze párját, visszahajtotta fejét a párnára, és átölelte a halott férfit. Csak egy kis nyál folyhatott ki a szájából, gondolta Suzie. Mindig folyatja kicsit, ha nagyon mélyen alszik. Nem is sejtette, hogy amit meleg nyálnak hitt valójában vér, és hogy Garrity oly mélyre süllyedt az álmok világába, ahonnan már soha nem térhet vissza.

Halk neszezés törte meg az éjszaka kellemes, de mégis nyugtalanító csendjét.

- Pssz... Garry - suttogta a lány már félálomban. - Nagyon félek.

Az ágy mellett guggoló férfi lassan felállt. Az ablakon beszűrődő Holdfényben megcsillant a szeme. A két méter magas gyilkosnak vér csorgott a szájából. Bal kezével letörölte, majd a vért a hajába kente. Így olyan volt, mintha egy őrült SS tiszt várná, hogy ismét kiadhassa a parancsot a kivégzésre. Fekete szövetkabátja alól halkan elővette harminc centis kését, és lassan az ágyra térdelt. Su ebből már semmit nem vett észre. Elaludt. Mikor a fekete kabátos férfi a kést lassan a torkába nyomta, a lány arról álmodott, hogy Garrityvel sétál egy fehér mezőn. Akkor úgy érezte, három napja a templomban minden szava igaz volt.

„Míg a halál el nem választ."
Hasonló történetek
6435
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
16092
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
biolencse ·
Való igaz. Ez egy kitaláció, mint megannyi írás. Semmi köze a valósághoz, mint megannyi írásnak. Nem azért küldtem be, hogy világot váltsak meg vele. Ez csak egy írás, ami -bevallom én is, nem a legjobb- csak úgy jött. Baj ez?
Andreas ·
Nem az a baj, hogy kitaláció. Egy jó mű valóságos, hihető, akkor is, ha nem történt meg valójában. Remélem, érted...
biolencse ·
Természetesen értem és köszönöm. Legközelebb figyelek. ;)

szerenella ·
Végig mesélsz. Az álmot kellene mesélni, a valóságot szaggatottan előadni.
biolencse ·
Jogos. Ekképpen teszek, ha lesz hasonló stílusú írásom. Köszönöm.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: