Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Sziasztok. Kovács Gergőnek hívnak 25 éves vagyok és 15 éve lettem meleg.
Amikor egy kis város vezetői utat engednek a parttalan betelepülésnek, tönkre téve ezzel az...
Egy távoli világban, ahol az idő olyan, mint egy hatalmas, bonyolult kert, létezik egy titokzatos...
Károly, a barna rövid hajú férfi belenézett a visszapillantó tükörbe.<br /> Majd kikapcsolta...
Szűz (és nem annyira szűz) lányok és fiúk áldozati oltáron, kereszten, vesztőhelyen vagy egy...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Könyörgöm ne folytasd! Ez meré...
2024-07-05 16:02
kaliban: Nem kérek folytatást! Először...
2024-07-05 15:36
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
laliboy: Húúú..... ez nagyon tetszett!...
2024-07-04 16:58
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Succubus

2018.Január.26.

Az én nevem Adam Franklin, 19 éves. Étteremben dolgozom, Budapesten. Szoktak nálunk járni szegények, gazdagok és átlagosak. Nem volt nekem semmi más dolgom, csak pincérkedni, megjegyezni mit rendeltek a vendégek, és oda adni nekik hiba nélkül. Egy hiba és repülök. A fizetés sem annyira magas, hisz egy pincér csak annyit csinál, hogy felszolgál.
-Hé Adam, szabadnapot adok mára neked. Nincs annyi vendég hogy 3 pincér keljen.
-Rendben főnök, köszönöm.
-Hallottam a felesége meghalt egy gyilkosság során, és megerőszakolták. Sajnálom.
-Köszönöm, igen eléggé fel vagyok húzva, hiszen terhes volt.
-Szóval már csináltátok mi? Hahahaha! És milyen volt? Miért nem szóltál?
-Személyes dolgokról sajnos nem adhatok információt. De eléggé jó.
-Na menj, mielőtt seggbe rúglak! Hahahaha!
Kimentem hát, az otthonom felé. Egyszer csak láttam egy lányt, szép hosszú haja lobogott a szélben, a szeme ragyogott a mosolyával együtt. Szerelmes lettem, de tudtam hogy nem kéne, hisz tegnap halt meg a feleségem. Stricinek néznének ha az egyik után a másikat raknám meg. Ezért tovább mentem. Ahogy haza értem, egy dolgot vettem észre, hogy az ajtó nyitva volt mielőtt még bementem volna. Biztonságként szoktam hordani egy pisztolyt, ezért elő vettem. Szépen lassan be kukucskáltam, de semmi nyoma nem volt hogy járt volna itt valaki, csak a nyitott ajtó. Bementem, a padló recsegett, hisz már a ház öreg volt. Lassan másodpercenként egy lépést tettem meg, aztán hirtelen jobbról a betörő rám támadt egy bicskával. Mivel én harcművészetet tanultam kiskoromban, egy szép rúgással ki rúgtam a bicskát a kezéből, megfogtam mind két kezét, hátra tettem, és hívtam a rendőrséget. A betörő kiderült hogy nem csak az én házam betörője, de az én feleségem gyilkosa is. Ha ezt tudtam volna, nem hagytam volna abban a pillanatban életben. Aztán mentem lefeküdni, hiszen este tíz-kór már horkolok, és már tizenegy van.

2018.Január.27.

A reggeli nap rám sütött, szép narancssárga színeivel ragyogta be a szobámat, és a francia ágyamat. Megittam a kávém, felöltöztem, és kimentem sétálni. Egyszer csak hátulról egy melengető női hang rám szól.
-Szervusz, az én nevem Aiko Benta, meg tudná mutatni hogy merre találom Franket, a híres pincért?
-Igen.
-Na és hol találom? Mindenütt kerestem, de senki se tudja hol van.
-Én lennék az, miben segíthetek?
Ahogy megfordultam, a lány akit tegnap este láttam, ott volt előttem, ragyogó szemeivel rám ugrott.
-Hé! Mit csinálsz? Hééé!
-E-elnézést, ki-kicsit elragadtattam magam.
Az arca piros mint a frissen érett alma. Nem volt kizárt, belém volt esve. De a forduló pont ami engemet meglepett az azután következett.
-Én vagyok te. Te meg én. Én vagyok az ellentéted.
-Micsoda vicces lány vagy.
Ezután nagyon komoly arccal nézett rám, a hangja is komolyra váltott.
-Figyelj ide, nem vagyok most jó kedvemben. (Pedig az előbb ugrottál rám...) Azért vagyok itt, hogy figyelmeztesselek egy lényről, amelyet nem másként hívnak, mint Succubus (ejtsd: Szákkábász)
, ami olyan erővel rendelkezik, hogy kiszívja az élet energiádat, miközben szexelsz vele.
-É-én sajnálom hogy nem vettem ko-komolyan... Sz-szóval egy "lény" járkál itt?
-Igen, szóval legyél óvatos a lányokkal.
-Tegnap előtt halt meg a feleségem, szerinted ezután is lányokat keresgélnék?
-Ó, nem tudtam, sajnálatom kifejezéseként adok neked egy nyakláncot.
-Miért adsz nekem egy nyakláncot?
-Cs-csak vedd el!
Elfordult tőlem, a szája lefele hajlott, mérges szemeivel, vörös arcával. Mi ez, valami anime, hogy lenne az én ellentétem egy Tsundere (ejtsd: Cundere). Tsundere az, hogy amikor szeret a lány valakit, csak úgy fejezi ki szerelmét, hogy üti, vágja és nem normálisan viselkedik a fiú körül.
-Rendben, elteszem.
-L-légy óvatos, visz-viszlát.
-Viszlát! Ne aggódj, nem lesz semmi baj!
Ezután boltokba mentem, vettem ételt, ruhát, meg minden mást. Este nyolckor haza érve a hírekben rengeteg férfi volt meg gyilkolva, miután szexeltek. Semmi energiát nem láttam bennük, ez csakis a Succubus műve lehetett. Aztán amikor a híradós kimondta, hogy Budapest leghíresebb étterme körül folyik a sorozat gyilkosság, a szívem megállt egy másodpercre. Hiszen öt percnyire lakom az étteremtől! Félve, hogy ezt az estét nem élem túl, este kilenckor lefeküdtem.

2018.Január.28.

A következő nap munkába menet egy másik lány szólít le. Szerencsés fickó vagyok, hogy minden lány engem szólít le a napokban.
-Jó reggelt Frank, szeretném tudni, hova megy.
-Dolgozni.
Mosollyal az arcomon tovább mentem. Hátra nézve egy lányt láttam, csinos rózsaszín hajjal. Még ilyet se láttam, csak az interneten. Munka közben a lány bejött, és tej turmixot kért, eperrel. Dolgozás közben éreztem hogy engem figyel a szemeivel, hisz egyedül van, nincs akivel tudna beszélgetni.
-Hé Adam, látom tetszik a lány, talán Ő lenne a következő áldozat? Hahahaha!
-Nem! Kizárt dolog, nem vagyok hajlandó semmilyen kapcsolatot létesíteni egy lánnyal sem.
-Oké! Nyugi, csak vicceltem! Nem kell felkapni a vizet ilyen hamar. Hehehe.
Ha lett volna időm, beszéltem volna vele, de sok volt a munka. A lány tíz tejturmix után elment. Édes szája van, az biztos. Azután három héten keresztül nem láttam. A három hét alatt egy gyilkosság sem történt szexel kapcsolatban. Tudhattam volna hogy az a lány nem ember. Ő az a Succubus akit keresünk. Ha találkozok vele, nem mosollyal fogom fogadni, az tuti.

2018.Február.05.

Ennek a napnak is olyannak kellett volna lennie mint a többinek, de a reggelt nem egyedül kezdtem, Succubus mellettem ült, és széles mosollyal figyelt.
-Te meg mit keresel itt?! Betörő!
Próbáltam úgy viselkedni, mintha nem tudnám hogy Ő Succubus.
-Éppen rád vágyok már mióta, szeretném a te energiád is ellopni.
A szája szélét kezdte nyalogatni.
-Succubus, ha engem akarsz, akkor kapj el!
-Badarság, hisz nem tudsz mene...
Mielőtt még befejezte volna a mondatát, kiugrottam az ablakon. Vágásokkal a testemen futottam az életemért. Ahogy futottam, hallottam valamit csapkodni mögöttem. Ahogy hátra néztem, Succubus engem követett szárnyait kitárva.
-Úgysem menekülsz Frank! Mindent tudok rólad! Wahahahahaha!
Rémült arccal bementem az étterembe, ott mindenki engem nézett hogy mit művelek.
-Figyelem, ne menjen ki senki az étteremből, egy gyilkos van odakint!
Az étterem rezgett a félelemtől. Percekkel később Succubus áttörte az ajtót engem keresve.
-Frank! Nem érdemes bujkálni! Hol vagy Frank?
Ezután egy tepsivel leütöttek. Az étterem amit szerettem, ellenem fordult félelemből.

2018.Február.??

Egy sötét helyen ébredtem, nem tudtam hogy hol vagyok, ezért kiabálni kezdtem.
-Succubus! Hol vagy? Gyere elő!
Egyszer csak a lámpa fel lett kapcsolva, és ott volt előttem Succubus, akit szívesen leütnék, ha nem lennék kikötözve.
-A vacsora tálalva!
Mondta széles vicsorítással, a szemei vörösen világítottak. Egyszer csak az ajtót Aiko betörte, és a pisztollyal lelőtte Succubust. Egyszerűen túl könnyű volt megölni őt, hisz nem is ember volt.
-Jól vagy Frank? Mi történt?
-Sajog a fejem. Ma... vagy lehet tegnap reggel rám támadt Succubus, és az étterembe menekültem. De ott mindenki ellenem szegült a félelem miatt.
-Az a lényeg hogy még élsz! Mi az ott a nyakadban?
-Ez a szerencse nyakláncom. Szép mi? Hahahaha!
-D-de hisz ez a nyaklánc a-amit adtam!
-Ne pirulj el, az a lényeg hogy jól vagyunk, ki tudnál kötözni?
-Pe-persze! Bocs...
-Semmi baj, csak ne legyen ebből rendszer, bocs a parancsolgatásért.
-Rendben, nem baj ha parancsolgatsz.
Aztán a Succubus kastélyából kifele egymásra néztünk. A telihold fényében egyre csak közeledtünk egymáshoz, és...

2027.Július.15.

28 éves vagyok. Házastársam Aiko is 28 éves, egy gyerekkel a családban élünk. Az étterembe a főnök mindig csúnyán néz rám, és tudom is hogy miért. Az életem egy kicsit megváltozott, de minden szinte ugyanaz, mint régen. Ma van a kilencedik év forduló, és a gyerek hetedik születés napja egyben.

Saját magamba lettem szerelmes... Pszichológust nem kérnék, köszönöm.

VÉGE




...




-Azt hiszik ettől meghaltam? Még élek és virulok! Soha nem lesz vége! Wahahahaha!

VÉGE?
Hasonló történetek
21095
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
30448
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: