Ősz van. A fákról hullnak a vöröslő levelek, a szél fújja az öregedő ágakat és én újra itt vagyok. Számolatlanul sok év telt el azóta, s talán a sors fintora, de ma újra olyan idő van, mint egykoron. Csendes, a tél sötétjétől félő, de még a nyárba kapaszkodó nap múlik az alkonyat enyészetével. Sötét ruhámat is forrónak érzem, és csak a gyönge szellő képes oldani fuldoklásom. Bolyonganom kell, hogy változom a szemem elé táruló világ, s gondolatom mindig mást lásson, s ne a szívem bánatát. Megpróbálom temetni a sok emléket, de nem lehet. Nem tudom feledni mosolyod, mely meglágyít minden szívet, ki hagyja. Nem tudom feledni gyöngyként csillogó szemed, melynek tekintete lelkem mélyéig képes volt hatolni és most azt gyötörni. Egy fának kell támaszkodnom, hogy visszafojtsam előtörő könnyeimet. Ismerős a fa, az erezet, az illat, bár öreg, de mégis ugyanaz. Emlékszem itt történt. Boldogságtól fénylett arcod, s lehunytad szemed. Én követtem ajkad mozdulatát és első csókod izét mindmáig ugyanúgy érzem. Lehunyt szemmel is láttam pirosló arcod minden apró rezzenését. Arcomat szőke tincseidbe fúrtam és füledbe szerelmes szavakat suttogtam. Abban a percben életben először és attól tartok utoljára éreztem a gyarló létet édesítő boldogságnak gyöngéd leheletét. Azóta elválasztott minket az idő és az élet hosszú folyama. Évtizedek teltek el, távol egymástól. Ezért nem tudom, miért hívtál el engem. Álmomból a templomtorony harangjának mély kongása ébreszt. A földön térdelve nézem a szellő miatt hajlongó fűszálak életét. Felállok, arcomról letörlöm a könnyeket. Most értettem meg, miért kérted a végrendeletedben, hogy legyek itt a temetéseden. Azt akartad, hogy mindig emlékezzek rád, hogy sohase felejtselek el. És én nem foglak. Sohase.
Vége
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
2024-10-22
|
Horror
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
2024-10-18
|
Merengő
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
Remélem, olvashatok még Tőled!
Itt ülök, szótlanul, csendesen, megsemmisülve. Folynak a könnyeim. Olvasván az emlékeket idéző sorokat, sajog a szívem. de boldog is: hisz\' nem lett igazad. A történetnek még nincs vége. Tovább írjuk. Mikor megismertelek, éreztem, hogy különleges vagy. Azonnal létrejött
köztünk a láthatatlan kapocs. De önző voltam...csak a külsőségek számítottak s nem hagytam, hogy szeress.
Tudod, valamilyen szempontból Te is első voltál nekem:IGAZÁN szerettél. Beleremegek még most is, mikor erre gondolok. Fiatalabb, de felnőttebb voltál nálam és láttad azt, amire én még gyerekfejjel nem voltam képes. Láttad, a szíveddel. Még mindig fülembe cseng hangod:az a telefon, ami után azt hittem, nem látlak többé. Rengeteget gondoltam Rád. Nem tudtam, de
éreztem, hogy nagy dolgot vesztettem. Egy őszite szerelmet, egy őszinte szerelmest. De nem panaszkodom. Inkább hálát mondok a sorsnak, hogy kaptam még egy esélyt. Ünnepnap lesz ezentúl minden január 17-e. Valami újjászületett, amit most már együtt kell ápolnunk. Nehogy megint idő előtt meghaljon.
Most értettem meg, miért fordulok feléd olyféltő szeretettel. Lelkiismeret-furdalásból... vezeklésül tetteimért. Hogy elengedtelek. De többet nem foglak. Érzem, tudom, hogy ez a kötelék nem fog igazából elszakadni...
Sohase