Az öblös üvegpohár száraz oldalát lassan vizes csillogásúvá teszi a vérvörös, ám hideg és híg száraz bor. Ahogy kezed kezemhez ér, jéghideg és mintha reszketnél. Talán csak én érzem úgy, talán a bor illata mámorít. De a hideg biztos, szinte ijesztő, attól lett ily fagyos, amit mondtam. Könnycsepp, csillogva cseppen az üvegpohár talpára, jéghideg.
Csend, nem szól senki, a sóhaj elhalt, a könnyek hangtalanok, ordít a némaság. A szemed könyörög, én haldoklom, de pillantásom nem felel. Nem utál, nem szeret, csodál s elfelejt. A felejtés homály, az éj harmatos, az új nap bíborvörös hajnala emléket teremt: az életünk.
Csukott szemmel nézem, ahogy elmész. Érzem, ahogy a hideg eltűnik, de vele együtt egy olyan tűz is, ami nem lesz még egyszer. Nincs több könny, ne sírj felejtés! Virrad még szebb nap!
Lobban a láng, a cigaretta füstje körbevesz, ez már az a homály? A szív megnyugszik, az elme pihen, a lélek sikolyát nem hallani. A bőr forró, a szív dobog, egy sóhaj; a hidegben néhány pillanatig észlelhető a lehelet majd semmivé tűnik, örökre.
S az izzadt kéz megcsúszik, felhördül az ajak, a nedves üveg zuhan, a pohár törik, a szilánk repül, vág, a könny újra zokog, egy meghal s én a szilánkok között sírok.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-24
|
Novella
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Skin so cold...
Hasonló történetek
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Amit írsz az fantasztikus mint mindig... :heart_eyes: :frowning: :hushed: :no_mouth:
Olyan ez a történet mint egy dallam.. ahogy olvasom mintha egy dalt hallgatnék..Nagyon szép, így tovább!!! :wink:
hömpölyög, szívbe markol..és nagyon-nagyon igaz.
grat...
továbbá igényes, ami nekem elég fontos. :wink: