Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Shefield-ék estélye

Katy a barátnőjével, Julia-val ült egy bárban, amikor megszólalt a telefonja. A hívó szám ismeretlen volt, de valamiért késztetést érzett, hogy felvegye. Felállt az asztaltól és kisétált fogadni a hívást.
-Halló! Katy Granville-lel beszélek? -kérdezte egy hang.
-Igen. Ki keres?
-Helló Katy én Nancy Shefield vagyok. Az ügynökségtől kaptam meg a számodat. -magyarázta Nancy.
Katy elmosolyodott megértve, hogy Nancy miért hívhatta.
-Igen? -kérdezte a lány.
-Nos Katy, a férjemmel holnap este party-t tartunk és igazából már elrendeztük a szórakoztatást, de amikor megláttuk a profilodat az ügynökség weblapján, tudtuk hogy le kell rád csapnunk mielőtt más teszi.
-Ohh… Holnap este?
-Igen. Tudom hogy az utolsó percben szólok, de hajlandóak vagyunk fél milliót fizetni, ha elvállalod a felkérést.
Katy majdnem felkiáltott az örömtől. Nem a pénzért csinálta, de izgató volt annak tudata, hogy valaki hajlandó ennyit fizetni a táncáért. Figyelembe véve azt, hogy az ügynökség szerint az átlagos árak kétszázezer körül jártak.
-Éredekel az ajánlat? -kérdezte Nancy.
-Természetesen!
-Nagyszerű! Délután négyre kocsit küldök érted. Fellépés este fél tizenegykor. Rendben?
-Fantasztikus! Van valami elvárt öltözet?
-Nincs. Mi adjuk a ruhát, te gyere amiben kényelmesnek találod!
A két nő ezután elköszönt egymástól. Katy egy darabig csak állt az utcán, majd ökölbe szorította a kezét és izgatottan felkiáltott mielőtt visszasétált volna a bárba.
-Ki volt az? -érdeklődött Julia.
-Nancy Shefield.
-Az meg kicsoda?
-Igazából nem tudom, de most ajánlott félmilliót a holnap esti party-ján való fellépésért. -felelte Katy.
Kínos csend telepedett közéjük, majd Julia a barátnője szemébe nézve megkérdezte:
-Biztos hogy ezt akarod?
-Igen. Teljesen. -felelte Katy tétovázás nélkül.
-Hát… Hiányozni fogsz...de örülök, hogy örülsz.
A két lány kirúgott a hámból Katy utolsó estéjén, mielőtt hazatértek volna otthonaikba.
Másnap Katy felöltözött már a kocsi érkezése előtt órákkal és türelmetlenül járkált a nappalijában. A telefonja 3:45-kor megcsörrent:
-Ms Granville?
-Igen!
-Üdvözlöm! Samuel vagyok, a sofőrje. A ház előtt várok.
-Nagyszerű! Már megyek is! -felelte Katy és szinte rohant a bejárati ajtóhoz.
Egy bő órával később megérkeztek a hatalmas kúriához. Samuel ajtót nyitott, Katy pedig kiszállt. Egy középkorú szőke nő várta őket.
-Gondolom te vagy Katy. Én Nancy vagyok. -mondta a nő megrázva a lány kezét.
-Örülök hogy találkoztunk. Izgató itt lenni. -felelte Katy.
-Mi is izgatottak vagyunk miattad. Gyere, megmutatom a vendégszobát, ahol felkészülhetsz!
Nancy mutatta az utat.
-Ez a vendégszoba. Legalábbis az egyik. A fürdőszoba jobbra nyílik, ha szükségét érzed egy zuhanyzásnak és találsz itt mindenféle sminket és kozmetikumot. Most magadra hagylak! Hét körül várunk lent. A ruhában levő ruhát vedd majd fel! -mondta Nancy, majd becsukta maga mögött az ajtót.
Katy becsukta a szemét és nagy levegőt vett. “Végre itt vagyok! Pár óra múlva pedig vége is!” -gondolta. A szekrényhez ment és megnézte a Shefield-ék által előkészített öltözetet. Fekete estélyi, fekete bugyi és melltartó, fekete harisnya és egy pár fekete magassarkú cipő. Szép ruha volt, de a lány remélte, hogy nem várják el tőle hogy közben is rajta legyen. Bízott benne hogy a házigazdák inkább meztelenül táncolva szeretnék látni.
Amikor lement a konyhába Ms Shefield-et egy kék üzleti öltönyös férfi társaságában találta.
-Oh Katy, éppen rólad beszéltünk. -mondta Nancy.
-Remélem csak jókat.
-Csakis jókat. Örülök hogy megismerkedhetünk! David Shefield. -mondta a férfi kezet nyújtva.
-Én is örülök Mr. Shefield! -felelte a lány elfogadva a kezet.
-Hívj csak Dave-nek! Szóval...úgy olvastuk a profilodban, hogy az összes pénzt jótékonysági célra hagyományozod.
-Úgy van.
-Ez kíváncsivá tett bennünket, mert a legtöbb nő akit az ügynökség kiközvetít általában azért csinálja, mert a családjának pénzre van szüksége vagy valami hasonló. -mondta Nancy.
-A családom eléggé jómódú. -felelte Katy.
-Ezért kíváncsiskodunk. Miért csinálod? -kérdezte Mr. Shefield.
Katy zavartan elmosolyodott mielőtt válaszolt volna:
-Az akasztás gondolatát mindig nagyon...erotikusnak találtam. Különösen közönség előtt. És az, hogy valaki jókora összeget hajlandó fizetni azért hogy láthasson, szintén hozzájárul. 
Katy részeletesen leírta fantáziálásait az ujjongó közönség előtti lassú fulladásáról, és elmondta hogy akkor tudatosultak ezek benne, amikor ex-barátjával szex közben fojtogatást játszottak. Mr. Shefiled ugyan rejteni próbálta, de Katy látta hogy a férfinak merevedése van.
-Hát, ma este a fantáziálásod valóra válik. -mondta Nancy mosolyogva, Katy pedig elpirult.
-Lenne még valami! Arra gondoltunk, hogy megvennénk a tested ahelyett, hogy visszaadnánk a családodnak. -szólt közbe Mr. Shefield.
-Mennyiért? -kérdezte Katy.
Pontosan tudta hogy a Shefiled-ek mit akarnak a testével és izgatónak találta az ötletet.
-Ötvenezer? -ajánlotta Nancy.
-Hmmm...legyen száz! -felelte Katy.
-Hetvenöt. -mondta David.
-Nyolcvanöt és ez az utolsó ajánlat. -mondta a lány.
David összehúzott szemmel nézett rá egy pillanatig, majd kezet nyújtott:
-Áll az alku!
A kézrázás után Katy megkérdezte:
-Hol leszek tárolva a party után?
-Az alagsori hűtőkamránkban. -felelte Nancy.
-Lehetne, hogy…. Megnézhetném? -kérdezte Katy.
Volt egy olyan érzése hogy lesznek ott már testek és szerette volna őket látni. Nancy és David vállat vontak, majd lekísérték az alagsorba és kinyitották neki a kamra rozsdamentes acél ajtaját. Katy belépett és körülnézett. A polcokon fekve hat fiatal nőt testét látta. Mindannyiuknak horzsolásnyomok voltak a nyakán. David a balján levő lányra mutatva azt mondta:
-Ő lett volna a mai est fénypontja, de amikor te elfogadtad a felkérésünket, őt megkértük hogy egy nappal korábban jöjjön. Tegnap este csak kettőnk előtt lépett fel.
-Csinos! Miért lett velem elcserélve? -kérdezte Katy miközben a lány mozdulatlan, sápadt arcát nézte.
-Azért, mert te tényleg akarod hogy megtörténjen. Üdítő változatosság leszel a party-jaink szokásos fellépőihez képest. -mondta Nancy.
-Igen...tényleg szeretnénk olyasvalakit látni, aki valóban élvezi amit csinál a kedvünkért. -tette hozzá David.
Egy darabig csak álltak, miközben Katy végignézett a többi lány testén.
-Ott jobbra lesz a te helyed. -mondta David egy üres helyre mutatva.
Katy még jobban beindult látva a polcot, ahol a teste majd feküdni fog. Odalépett és kezét a hideg fémre tette. Azután felmászott és végigfeküdt a polcon.
-Kényelmes! -mondta David-re mosolyogva.
-Örülök hogy elégedett vagy. -felelte a férfi.
Katy lemászott és megkérdezte:
-Egyikükön sincs ruha. Rajtam miért lesz?
-A party alatt rajtuk is volt ruha, de közvetlenül a haláluk előtt levetkőztek a vendégek szeme láttára. Ahogy majd te is fogsz. -magyarázta Nancy.
-Csak a harisnyád és a magassarkú cipőd marad. -tette hozzá David.
-Ohh...ez izgatóan hangzik. -felelte Katy.
Nancy a karórájára pillantott és azt mondta:
-Uhh...nagyon elszállt az idő. Már 7:50 van… Meg kell mutatnom a helyed! Gyere!
Nancy egy nagy szobába vezette Katy-t. Az ajtóval szemben kandalló volt, a két oldalsó falat pedig könyvespolcok foglalták el. Az ajtó és a kandalló közti szőnyegen egy kanapé, vele szemben pedig két karosszék volt. A két szék között Katy meglátta: egy fából készült, fekete színű ív, amiről hagyományos kenderkötélből font hurok lógott. A hurok alatt egy kis fekete sámli volt. A lány tudta hogy ott fog meghalni pár óra múlva.
-Csak állj oda a hurok elé! Ne beszélj hacsak nem elkerülhetetlen! Biccents udvariasan a vendégeknek, ha rád néznek! Ha megszólítanak, a válaszod legyen udvarias és tömör! -mondta Nancy.
Ezek az utasítások valamiért még jobban felizgatták Katy-t. Hirtelen megszólalt az ajtó csengője.
-Az akasztás tízkor lesz. Minden vendég ide fog jönni és David majd megmondja, mit tegyél. Most mennem kell üdvözölni a vendégeinket.- mondta még Nancy, majd elhagyta a szobát.
Katy a faliórára nézett. Negyed kilenc volt. A lány visszanézett a hurokra és gerincén borzongás futott végig. “Messze van még 10 óra!”-gondolta. Katy a ház másik részéből beszélgetést és nevetést hallott, de maradt a hurok előtt állva, ahogy mondták neki. Nagyjából fél órával később Nancy visszatért egy csomó elegánsan öltözött vendég élén.
-Ő pedig itt Katy, aki ma este szórakoztatni fog bennünket. -mondta Nancy.
A lány melegséget érzett az ágyékában, miközben a meghívottak némán végignézték. Pár percen belül a vendégek szétszéledtek a szobában. Egy középkorú férfi és egy hasonló korú karcsú nő Katy mellé sétált.
-Helló! Én John vagyok! Szóval te lennél a legendás Katy, aki ma este táncol nekünk? -kérdezte a férfi.
-Igen! -felelte a lány széles mosollyal.
-Nancy már egy napja azzal kérkedik, hogy olyan táncosa van, aki tényleg akarja a show-t.
-Ez így van. A kapott pénzt jótékonysági célra hagyom. Tényleg csak azért vagyok itt, hogy táncolhassak.
-Miért? -kérdezte John felesége.
-Azért, mert...szexinek találom az ötletet. Egy ideje fantáziálok már róla és most megtörténik.
-Ez bátor dolog. Nekem is vannak hasonló fantáziáim, de mindig megriadok attól, hogy valamit tegyek is. -mondta a nő.
-Tudod mit, Angie? Talán ma este tehetnél. -ajánlotta John.
-Nem...nagyon félek. -felelte Angie.
-Ugyan már! Olyan izgatóan gyönyörű lennél ott fent! -nógatta John.
-Nem tudom… De amúgy is csak egy hurokkal készültek és az Katy-é lesz. 
-Biztosan segíthetünk ezen! Dave! -kiáltotta John.
David hozzájuk ment és megkérdezte:
-Igen?
-Ha a feleségem úgy döntene, hogy ma este csatlakozna Katy-hez, tudnátok neki egy hurkot készíteni? -kérdezte John.
-Igen. Azt hiszem a személyzet pillanatok alatt tud egyet csinálni. Persze csak akkor, ha Katy nem bánja hogy osztoznia kell a rivaldafényben.
-Örülnék a társaságnak és ha nem veszed sértésnek Angie, gyönyörű partner lennél! -felelte a lány.
Angie elvörösödött miközben a másik három őt nézte.
-Nos...mi legyen Angie? Azt hiszem ha ma este nem teszed meg, akkor örökre csak a fantáziálásod marad. -mondta John.
-Jól van… legyen! -adta be Angie a derekát.
-Remek! Szólok az inasnak, hogy tegyen fel egy másik hurkot is. -mondta izgatottan David.
Ezzel a két férfi elsétált egyedül hagyva Angie-t és Katy-t. Pár perccel később az inas bejött és felállított egy másik ívet egy másik hurokkal és alá tett egy újabb sámlit. Katy csendesen mosolygott, csípőjét mozgatta és haját csavargatta miközben elképzelte ahogy Angie-vel együtt lógnak. Azután a jobbjára pillantott és látta hogy Angie idegesen nézi a hurkot és tördeli a kezét.
-Mióta fantáziálsz róla? -érdeklődött Katy.
-Ohh...már kislánykorom óta, de csak aután váltak intenzívebbé, hogy megismerkedtem a férjemmel és ilyen játékokba kezdtünk az ágyban. -felelte Angie.
-Én is hasonlókat csináltam a volt barátommal.
-Miért lett ex-barát?
-Elhagyott, miután megkértem hogy csinálja egyszer igaziból.
-Ohh… -felelte Angie és zavartan a padlóra nézett.
Egy kis idő múlva John visszatért.
-Hoztam neked egy italt. -mondta és egy poharat nyújtott a feleségének.
Angie megragadta és felhajtotta az italt, majd azt mondta:
-Köszönöm!
-Meztelenül fogod csinálni? -kérdezte John.
-Már így is elég ideges vagyok. Inkább nem veszem le a ruhámat.- felelte Angie.
-Ne már! Nem meztelenül fantáziáltál róla? -kérdezte Katy.
-Katy-nek igaza van édesem. Ezenkívül ő meztelen lesz, ugye? -szólt közbe John is.
Katy bólogatott.
-Na persze, de mennyi is vagy? Huszonnégy? -kérdezte Angie.
-Huszonkettő. -pontosította a lány.
-Látod! Egy hozzá hasonló szép fiatal nő lehet magabiuztos meztelenül, de én már a negyvenes éveimben járok. -mondta Angie a férjének.
-És tökéletes formában vagy! -biztosította John.
-Igaza van! Nagyon jól nézel ki! Szerintem vállalnod kellene a ruha nélküliséget! -javasolta Katy.
-Mi lenne, ha csak melltartó és bugyi lenne rajtam? -kérdezte Angie.
-Úgy is jó, de a fantáziálásaidban meztelen szoktál lenni. -felelte John.
-Tudom, tudom….
-Végülis az a lényeg, hogy teljesül egy régi álmod! Időben itt leszek majd! -mondta John és párját megcsókolva távozott.
Katy és Angie újra egyedül maradtak. A lány csendben mosolyogott és próbált uralkodni azon a vágyán, hogy a combjai közé nyúljon. Néha Angie-re nézett, aki felváltva mosolygott, tördelte a kezét és meredt üres tekintettel a hurokra. Végül a vendégek gyülekezni kezdtek előttük, ahogy közeledett az idő. David a vendégek felé fordulva eléjük állt és azt mondta:
-Hölgyeim és Uraim! Eljött a pillanat, amire mindannyian vártunk. Azt már mindenki tudja, hogy az ifjú Katy táncolni fog nekünk, de egy új csavar, hogy John gyönyörű felesége, Angie szintén azt választotta, hogy szórakoztat bennünket.
A vendégek megtapsolták Angie-t, aki ezt ideges mosollyal és elvörösödéssel fogadta. David a vendégek közé lépett és a nők felé fordulva azt mondta:
-Hölgyeim! Ha készen állnak, kezdhetik!
Katy egy pillanatig a vendégek arcát tanulmányozta. Izgatta hogy látta ahogy nem is egy telefonnal rögzíti az eseményt. Azután Angie mellé lépett és hátat fordítva neki megkérdezte:
-Segítenél lehúzni a zipzárt?
Katy felemelte a haját, hogy ne legyen útban, Angie pedig némán eleget tett a kérésnek. A lány hagyta hogy a ruha a padlóra csússzon róla. Kilépett belőle és a vendégek felé fordult. A háta mögé nyúlt és kikapcsolta a melltartóját. Lassan lecsúsztatta a karján, majd megpörgette a feje felett és a nézők  közé dobta. A mozdulata lelkes kiáltásokat és tapsot váltott ki. Azután előrehajolt és letolta magáról a bugyiját. A bugyit úgy lőtte ki a vendégek felé, mint egy gumiszalagot, újabb elismerést és nevetést kiváltva. Mivel már csak a harisnyája és a cipője maradt, megigazította a haját és Angie-re nézett, aki még teljesen fel volt öltözve.
-Segítenél te is? -kérdezte a nő halkan és a hátát a lánynak fordította.
Katy lehúzta a ruhája zipzárját, ő pedig kilépett belőle és a férjének adta. Fehér csipkés melltartó és bugyi volt rajta. A közönség a vetkőzés folytatására ösztökélte, de a nő egyszerűen megrázta a fejét. Shefiled-ék inasa egy-egy bilincset nyújtott át nekik. Angie és Katy a bal csuklójára kattintotta a bilincset és mindketten felálltak a sámlijukra. Katy két kézzel megragadta a kötelét és egy pillanatra az állához dörzsölte. A nézők meredt tekintetekkel bámulták. A lány a nyakára tette a hurkot, kihúzta alóla alóla a haját és feszesre húzta a kötelet. Ezután hátra tette a kezeit és a bilincs másik felét a jobb csuklójára kattintotta. Oldalra nézett és látta hogy Angie még mindig a saját kötelét bámulja idegesen. Azután hirtelen összeszedte a bátorságát, átdugta rajta a fejét és szorosra húzta. John észrevette hogy a felesége elfeledkezett valamiről, ezért fellépett mellé, kihúzta a kötél alól a szőke hajat, majd visszament a többiek közé. Angie a háta mögé tette a kezeit, de nem kattintotta össze a bilincset.
-Ez a határpont. Ha túl vagy rajta, akkor lényegében kész is vagy. -mondta a félelemtől megmerevedő nőnek Katy.
Angie nagy levegőt vett és összezárta a bilincset. Most már akkor sem tudta volna levenni a kötelet, ha akarta volna.
-Hogy érzed magad? -kérdezte Katy, látva hogy Angie még mindig nagyon ideges.
-Jól...jól érzem magam. Van abban valami ijesztő, hogy már nincs visszaút.
-Hát nem aranyos Katy aggódása? Hölgyeim, van valami mondanivalójuk a lépés előtt? -kérdezte Mr. Shefield.
Katy megszólalt:
-Én szeretnék valamit mondani! Régóta fantáziálok valami hasonlóról. A problémám a közönség hiánya volt. Az összes barátom és családtagom visszautasította, hogy lássa a végemet. A barátom elhagyott, amikor megkértem rá. Úgyhogy köszönöm mindenkinek,  különösen Nancy és David Shefield-nek, hogy biztosítja a közönséget és segít régi álmom beteljesülésében.
A lány ezután mosolyogva Angie felé fordult. A nő kissé remegő hangon kezdett beszélni:
-Nos...én is régóta fantáziálok erről, bár az én problémám sohasem a közönség hiánya volt. Mindig tudtam, hogy szeretnétek látni meghalni és ezt nem elítélően mondom, mert én is bármelyikőtöket szívesen látnám táncolni. Az én gondom az volt, hogy sohasem volt elég bátorságom megtenni. Az ifjú Katy önbizalmát és izgalmát látva azonban összeszedtem a kellő bátorságot. Örülök hogy találkoztam veled Katy!
Katy elpirult, a vendégsereg pedig éljenzett.
-Rendben hölgeim! Bármikor kezdhetik! -mondta David.
-Kaphatnánk visszaszámlálást? -kérdezte Katy, David pedig vállat vont.
A nézők kórusban számolni kezdtek: HÁROM...KETTŐ….EGY….UGRÁS! Katy előrelépett, majd visszalendülve a lába felborította a sámliját. Azonnal kapálózni kezdett ahogy megérezte légútja elzáródását. A lány meglepetésére azonnal elélvezett, ahogy a kötél megszorult a nyakán. “Ez gyorsabb volt mint vártam.”-gondolta.
A nézők megtapsolták, majd kérdő arckifejezéssel Angie felé fordultak. Katy alig volt képes elfordítani a fejét, de látta hogy Angie még mndig a sámlin áll. “UGORJ… UGORJ…. UGORJ…!” - biztatták a vendégek John-nal az élükön. “Gyerünk, meg tudod csinálni!” -gondolta Katy. Angie épp ekkor becsukta a szemét, rémülten felsikkantott és lelépett a sámliról. A nézők lelkesedtek ahogy a nő is kapálózni kezdett a kötél végén. “Tudtam hogy menni fog!” -gondolta elégedetten Katy. Időnként a partnerére pillantott, hogy lássa hogyan boldogul. Angie arca sötétvörös lett és fájdalmas fintorba torzult, Katy mégis arra hajlott hogy a nő élvezi a dolgot. A lány csak azt sajnálta hogy a kezei össze voltak bilincselve és nem tudta magát simogatni. Nagyjából tíz perc tekergés után Katy és Angie lassulni kezdett. Valamiért azonban Angie gyorsabban fáradt. A nő lábai egyre lassabban mozogtak, miközben Katy még élénken rugdalózott. Amikor Angie lábai már csak néha vonaglottak meg, Katy is lassú pedálozó mozgásba kezdett. A lány az idősebb nőre nézve látta, hogy annak arca bíborszínű és teste ernyedt. Ha a szeme nem mozgott volna, halottnak tűnt volna. John puszit nyomott a felesége neki fejmagasságban levő hasára, azután gyengéden lehúzta Angie csipkebugyiját a nő térdéig. Katy nézte ahogy John benyúl a combok közé és simogatni kezdi a párját. “Milyen rendes férj! Bárcsak valaki velem is megtenné ezt!”-gondolta a lány és irigykedett Angie-re, akinek háta megfeszült és még egy utolsó kéjes nyögést hallatott, mielőtt végleg elernyedt volna.
Nancy Shefield gondolatolvasónak bizonyult. Katy-hez lépett és simogatni kezdte a csiklóját. “Ohh..istenem … igen! Köszönöm Nancy!” -gondolta a lány lenézve a rá visszamosolygó nőre. A nézők szemmel láthatóan élvezték a show-nak ezt a részét is. Katy pár másodpercig még erőtlenül vonaglott, majd Angie-hez hasonlóan megfeszült és nyögött egyet, amikor a kéj hullámai elborították testét. Ezután becsukódott a szeme és elernyedt a teste. Nancy épp akkor húzta vissza a kezét, amikor a lány hólyagja engedett és vizelet kezdett folyni a padlóra. John-nal együtt hátraléptek és nézték a még néha megránduló testeket.
-Gyönyörűek így párban, nem igaz? -kérdezte John scotch-ot kortyolva.
-Valóban azok. Gondolom nem vehetjük meg a testet tőled? -érdeklődött Nancy Angie felé intve.
-Nem bizony! Ő velem jön haza! -felelte mosolyogva John.
Hasonló történetek
7289
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
6538
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
Hozzászólások
tlalax ·
:panda_face: 1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: