Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pszichopata a kollégiumban

Péntek este volt. Normális esetben ilyenkor üres a kollégium. De az a nap más volt. Néhány diák aludt bent, mert másnap Pestre kellett utazniuk. Az intézmény neve: New College. A neve azt takarja, hogy az épületben minden csúcsmodern számítógépes rendszerekkel működött.

Alisson sose bízott a gépekben. Nem is ezért szerette a kollégiumot, hanem a barátai miatt. Az aula majdnem teljesen néptelen volt, csak egy pár ült a padon. Egy szőke fiú, és barátnője. Patrik és Ilona. Az aula kellemes, barátságos látványt nyújtott. Tele volt hatalmas növényekkel és padokkal. Nemsokára megszólalt a zárást jelentő sípszó. A szerelmesek egy utolsó csókkal elbúcsúztak, és ki- ki a maga szobájába ment. Fél óra múlva a lámpák központilag lekapcsolódtak. A városban kihunytak a fények, minden elaludt, csak egy sötét alak járkált az utcákon. Egy fiatal férfi igyekszik a New College felé. Mikor az ajtóhoz ér, olyan könnyedén iktatja ki a számítógépet, mintha világéletében ezt csinálta volna.

Patrik legjobb barátjával beszélgetett a fiúk folyosójának bezárt ajtaja mellett. Hirtelen az ajtó feletti vörös lámpa zöldre váltott. A fiúk meglepetten nézték az ajtót, majd Patrik kinyitotta.

- Lehet, hogy elment az áram. - jegyezte meg Krisztián.

- Akkor a lányfolyosó is nyitva van.- mondta Patrik csíntalan mosollyal, és elindult barátnője szobája felé. Nem vette észre az aulába belépő sötét alakot. Ilona nagyon örült esti látogatójának.

A férfi a fiúszobák felé indult, de ott nem talált mást, csak Krisztiánt.

- Ki maga és mit akar? - kérdezte az csodálkozva.

Az alak nem felelt, szótlanul elővette kését, és a fiú felé indult. Krisztián ijedten vetette rá magát z idegenre, de hiába… a férfi erősebb volt nála, és nemsokára szívébe hatolt a penge. Miután a gyilkos gondosan megtisztította vérétől a kést, továbbindult áldozatainak keresésére. A folyosón összetalálkozott egy lánnyal, aki szerencsétlenségére sikítással üdvözölte. Egy hirtelen rántással végighasított késével a lány testén, aki holta esett össze.

- Nem téged kereslek.- szólalt meg iszonytató hangon, és továbbállt. Ilona és Patrik amint meghallották a sikítást, azonnal a hang irányába siettek. Amikor meglátták vérbefagyott társukat, megszólalni sem tudtak a döbbenettől. Alice is dermedten állt a másik oldalon.

- Mi az a homlokán? - szólalt meg nagy sokára Patrik, és a lány homlokán lévő F betűre mutatott, amit láthatóan késsel hasítottak oda.

- Jaj ne! Csak őt ne! - suttogta Ilona.

- Tessék?

- Semmi, semmi. Patrik, azonnal el kell rejtőznünk. Gyere, gyorsan!

Így Patrik és Ilona bemenekültek a tanulóterembe.

- Figyelmeztetni kell Krisztiánt! Várj meg itt! - szólt Patrik, és végigrohant a fiúszárnyig. Legjobb barátja a földön feküdt F- el a homlokán. Nem várhatott egy percet sem. Valamit ki kellett találnia. Ekkor azonban erős kezek ragadták meg hátulról. Védekezni próbált, de valami nehéz tárggyal fejbevágták. Érezte, hogy vére vékony csíkban csorogni kezd a haja alól. Nem vesztette el eszméletét, de küzdeni se tudott a támadójával. A gyilkos félig hurcolta, félig a saját lábán jött. Nem tudta, hova mennek, és azt sem, hogy miért nem ölték meg azonnal. Félelem hasított belé, mikor rájött, hová is mennek. Pontosan Ilona búvóhelye felé tartottak. Mikor beléptek, a lány arcára felismerhetetlen érzelmek ültek ki. Patrik karjába erős kötelek vágtak, ahogy az idegen megbéklyózta, majd Ilona felé fordult, és tébolyult mosoly jelent meg arcán.

- Megszöktem érted a börtönből kedvesem. Én odabenn is hűséges voltam hozzád, de te… úgy tűnik, más fiú után néztél. - fordult Patrik felé.

- Megmondtam neked, hogy nem leszek egy őrült gyilkos barátnője. Menj vissza a börtönbe, és hagyj békén! Végeztem veled! - tört ki a lány.

- Igen…és most én végzek veled. Ha az enyém nem leszel, másé se légy! Hmm… kár ezért a szép nyakért…- és ezzel megcsókolta a lány nyakát. - Viszlát szerelmem! - és a kés pengéjét lassan, élvezettel húzta végig Ilona nyakán. Ezután a szájához emelte a gyilkos szerszámot, és lenyalta róla a vért. Patrik fájdalommal, tehetetlenül, megkötözve nézte végig barátnője halálát.

- Ne félj, nemsokára találkozol vele a túlvilágon. - szólt s áldozatát kihurcolta az aulába. Ott a korláthoz kötözte.

- Nem akarom, hogy túl gyorsan halj meg. Szeretném, ha minden porcikádban éretnéd halálod közeledtét, mely lassan emészt majd fel. Ezt érdemli az, aki elveszi Fred nőjét!- mondta ,majd késével mély vágást ejtett Patrik csuklóján.

- Még 30 percig láthatod a világot. Remélem, elég időd lesz elbúcsúzni tőle. Most magadra kell, hogy hagyjalak, ugyanis még bujkál valaki az épületben. - ezzel elment. Patrik kétségbeesetten feszegette a kötelet, de hasztalan. Ráadásul egyre gyengébb volt, és egyre több vért vesztett. Hirtelen a sötétből Alisson tűnt fel. Hozzálátott, hogy kikötözze a félholt fiút. De váratlanul erős karok ragadták meg. A gyilkos már torkához emelte a kést, de hirtelen meggondolta magát.

- Nem is. Izgága kislány vagy. Te is lassú halált érdemelsz. - és Alissont is odakötözte Patrik mellé. Az ő karjába is belehasított a hideg penge, és érezte, ahogy vére végigcsorog rajta egész a földig, ahol már hatalmas tócsa vér volt. Titkos szerelméé, Patriké. Fred megint továbbállt. Valószínüleg meg akart győződni róla, hogy nincs több túlélő a kollégiumban. Alice nem akarta annyiban hagyni. Megoldást keresve nézett körül a félhomályban. Nemsokára meglelte menekülésük tárgyát: nem messze tőlük hatalmas üvegváza állt benne friss virágokkal. Addig nyújtózott ,amíg lábával fel nem borította a vázát. Idegesen tekintett körbe. Remélte, a gyilkos már elég messze van ahhoz, hogy ne hallja meg a zajt. Mivel elvágott keze szabadon volt, megpróbálta felemelni. Iszonyú fájdalmat érzett, de sikerült kiválasztania egy szilánkot, amivel elvághatta köteleit. Miután sikerült, szorosan elvágott csuklójára kötözte, hogy elszorítsa a vér útját. Nekilátott, hogy eloldozza sorstársát is.

A fiúnak már csak egy pár perc kellett volna, de az utolsó pillanatban bekötötte az ő sebét is, így időt nyertek. Patrik már nem volt eszméleténél, így neki kellet kitalálnia valamit. De ekkor meglátta közeledni a gyilkost. Gondolkodás nélkül futásnak eredt, a férfi a nyomában. Egész a harmadik emeletig futott, de nem bírta tovább. Szembefordult üldözőjével, és a szilánkkal, mely még mindig a kezében volt, megvágta azt. Fred elejtette kését, és mikor utána kapott, Alisson utolsó csepp erejét is összeszedve hatalmasat lökött a férfin, aki így keresztülbuckázott az emeleten, és 3 emeletet zuhant. Így halt meg a hírhedt sorozatgyilkos, Ilona volt barátja. Alice már nem tartva semmilyen veszélytől végre segítségért mehetett.

Ma szerda van. A New College egyik szobájában egy pár. Mindkettejük karján heg húzódik, utalva arra, hogy min mentek keresztül. A mai éjszakán úgy olvadt egybe Alice és Patrik, ahogy két hónapja vérük a padlón.
Hasonló történetek
3217
A Kommandósokkal együtt érkezett a helyszínre. Az Ajtót betörték, berontottak, az egész házat átkutatták, de nem találtak senkit. Bill majd kidőlt, olyan ideges volt. A Kommandós egység pár perc múlva elviharzott, átadták a helyszínt az F.B.I. szakértőinek. Ekkor Bill az ajtóból hátrafordult, és szinte fejében érezte a szíve lüktetését, amikor a piros Ferrari beállt a kocsibehajtóra.
4471
Nyolc körül hirtelen kialudtak a fények a környéken. Általános áramszünet volt. Moretti döbbenten hallgatta a semmit a fülhallgatóból. Rájött, hogy rettenetesen átverték. Kivágta a kocsi ajtaját, és rohant fel a megfigyelt lakásba. A sötét, ismeretlen lépcsőházban kétszer is felbukott, mire a másodikra ért. A lakásban talált másodkulcs alapján készített kulccsal bement. Sejtelme beigazolódott...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Robby ·
EZ KURVÁRA ELMEBETEG!!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: