Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Mia a 33 éves modell most elmeséli nekünk élete egyedi és egyben legszörnyűbb élményét.
Szeveroonyezsszkben hullott a hó, Vasilisa a 20 éves lány teát főzött a szamovárban. Barna,...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: A vámpíros történeteket nem fo...
2024-11-07 00:59
Logan Ne'ran: köszönöm szépen :)
2024-11-05 20:11
alttpg: Nagyon jó feleség megosztó tör...
2024-11-05 16:52
tejbenrizs: Ennek több változatát is olvas...
2024-11-04 18:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Privatizáció után..©

Privatizáció után..©

Halló.... mentők ?
Mié? Nem azt hívta?
De.!
Akkor minek kérdezi? Vagy mondja! Mit akar?
Rosszul vagyok...!
Rosszul hallom, hangosabban!
Rosszul vagyok!!! Ezt már hallottam… azt mi baj?
Infarktusom van.
Igen? És ezt miből gondolja tán orvos?
Nem.
Akkor meg ne zavarjon össze.
Azonnal megy a kocsi, csak egy pár dolgot készítsen össze, hogy behozzuk! Írja! 1 kanna benzin, vagy gázolaj, attól függ milyen kocsi lesz.
/ ha nincs,, az utas tolja a szekeret /
Igen?, de mikor érnek ide ?
Mihelyt felhív, hogy minden megvan indulunk.
Halló!!
Nekem van infarktusom,,
Igen? Nekem nincs! Mit akar?
Az előbb telefonáltam, oké, akkor minden megvan
Igen.
...Indulunk. Neve:Címe: mondja nem tudna közelebb költözni ?
Siessenek má,r alig van pulzusom..
.hát..nálunk alig van ,is hó vége van. Kicsi a fizu.
Végre megjöttek!
Mondja, a szirénát nem kapcsolják be?
Feltűnési betegsége van vagy infarktus? Mondja időben, mert oda visszük. Egyébként is 1 kanna benzin lassú sebességre elég. Minek a kapkodás még majd elütünk valakit.
S azt ki viszi be, vagy kiszáll ?
Jaj. Már alig élek!
Döntse el, hogy él-e, mert a patológia a másik irányban van.
Végre itt vagyunk!
Ó ! Köszönöm a segítsége !
Szóra sem érdemes, ez a dolgunk, mindent a kedves betegért!


Ez csak egy rémálom! Vagy mégse?
Kivételek mindig vannak.

05.01.25.
samvay©
Hasonló történetek
4104
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4561
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

DREAMER ·
Hihíjjj.
Nem éri! Háromszor fordultam le a székről a röhögéstől.
10;10
Andreas ·
Én is. Azért belegondolok: ha Magyarországon élnénk és gondolatban mi lennénk páciensek... talán nem is tudnék ilyen jót nevetni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: