Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Én is nagyon várom! Bármi is l...
2024-11-09 18:32
Rémpásztor: Persze. Hálás vagyok az érdekl...
2024-11-09 16:00
laci78: köszi! Tűkön ülve várom (ahogy...
2024-11-09 14:58
golyó56: Abbahagyhatnád ennek a sok sza...
2024-11-09 13:14
golyó56: Ritka pocsék
2024-11-09 13:13
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pirost a szádra

Ha beszélsz hozzá, nem figyel rád. Magáról mesél. Próbálsz olyat kérdezni tőle, amiről tudod, sokat beszél. Sikerül. Örülsz. Miközben mosogatsz, neki zsebre van dugva a keze. A melegvíz folyik a kezedre.
Hírtelen eszébe jut, odaáll melléd. Megfogja a melled. Belemarkol. A feneked megpaskolja. A melegvíz folyik a kezedre.
Szeretnél te is mondani valamit. Elmegy melletted, szorosan hozzádörgölőzik. A zene hangosabb lesz. Visszajön. Érzed a mellét, lapockáidhoz tapadnak. Csípőmozdulatai félreérthetetlenül arra utalnak, párosodni akar veled. De te hátulról nem szereted.
A melegvíz folyik a kezedre.
Az asztalról a poharat csak úgy tudod elvenni, ha hozzáérsz. Szűkös a hely és ő nem áll arrébb. Azt figyeled milyen sok mosószert raktál a szivacsra. A meleg víz is sokáig zubogott tétlenül. Elzárod. Hidegvízzel próbálod eltüntetni a fehér habot.
A hidegvíz folyik a kezedre.

Mögéd áll. Te a vállára hajtod a fejed. Szipogsz. Azt kérdezi, sírsz-e. Nem sírsz, csak vizes a kezed, így nem tudod kifújni az orrodat. Eltűnődsz a kérdésen. Megint megmarkolja a melled. A mellbimbód megkeményedik. A hidegvíz folyik a kezedre.
Ránézel. Keze a nemi szervét simogatja. Nem lepődsz meg. Sokszor látod ebben a pózban. Elzárod a csapot. Leülsz az asztalhoz, egyedül akarsz lenni. Quimbyt hallgatsz. Elkezdesz a saját dolgaiddal foglalkozni. Teljesen belemerülsz. Jól tudsz haladni. Fél órát töltesz így. Oldalra nézel. Ott ül a fotelben. Téged néz. Nagyon megijedsz. A szíved megdobban, a torkodban van. Odateszed az ujjait az ütőeredre. Mosolyog, és te nem tudod hova tenni ezt a mosolyt. Visszarogysz a székre. Remegsz.
Szomjas vagy, kérsz tőle egy pohár bort.
Elkezd valamit mondani, de te nem hallod, mert hangosan dobol a vér a füledben.
Szomjas vagy, kérsz tőle egy pohár bort.

Megint egyedül vagy. Visszarakod Kiss Tibor hangját a füledbe. Most már figyeled, mikor lép be. Sokszor odanézel az ajtóra. Nem akarod azt az érzést a torkodban. Többször bejön. Nem rettensz meg. Fel vagy rá készülve. Hideg kezét a pólódba dugja, könyököddel érzed a lágyékát.
Szomjas vagy, kérsz tőle egy pohár bort.
Kis időkre, magadra hagy, majd leteszi a bort az asztalra.
A bor csúszik le a torkodon.
Hírtelen egy csekket látsz a füzetedre esni. Ő az. Éves elszámolás ELMÜ. Nem tudod, mit kezdj vele. Kérdőn néz rád. Ezeket, az ügyeket rádbízta. Te jársz a postára csekket befizetni. Nem tudod mi van. Nincs itt minden papír.
Csúszik le a bor a torkodon.
Fürdés után raksz egy kis pirosat a szádra. Meztelenül lépsz be a szobába. Az alszol kérdésre igennel válaszol. Lekapcsolod a villanyt. Reggel, mikor felkelsz, piros szád nyoma, ott marad a párnán.
Hasonló történetek
7488
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
3779
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: