Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-24
|
Novella
Egy balulsikerült kapcsolatfelvétel elgondolkodtató története.
2024-11-23
|
Novella
Egy fiatal férfi randevúra hívja az ismert színésznőt.
2024-11-22
|
Novella
Ebben a rövid történetben egy idős bácsi jelenik meg a kertvárosi kis kocsma ajtajában kutyájával....
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Penge
Beküldte: Anonymous,
2004-08-14 00:00:00
|
Egyéb
Vér… vér… a világ vérvörösbe fordul… eltűnődve nézek körbe… mindenhol ezüstösen csillog a vér… homályosan látok már, de így is tisztán kiveszek a ködből egy csillogó, fényes tárgyat… közelebb próbálok kúszni hozzá… egyre csak gyengülök közben… lüktet a fejem… a szemem… hangokat hallok… mellőlem… a hátam mögött… mindenhonnan… úgy magasodtak fölém a tárgyak, mint valami óriás, ki el akarja taposni áldozatát… a szekrény… a fotel… az asztal… a növények… magamon érzem a tekintetüket… a falak is mintha felém mozognának… megállok egy pillanatra… halk kacajok mindenütt… megfordítom a fejem… mögöttem egy tócsában összegyűlve csillog a vér… tündöklik, villan… megpróbálok elindulni, de… nem érzem már az egyik karom… egyre messzibbnek érzem azt a tárgyat… közben nevetnek rajtam… vajon mit gondolhatnak?… ”Nézd a szerencsétlent!”…”Hiába küszködik…”…”Már elveszett…”…lehet, igazuk van… erőt veszek magamon… elindulok a tárgy fele… már alig látok… végre megpillantom… élesedik a kép… a kés az… amit én csillogni véltem… az a pengéje és rajta a vér… a vérem… csillogva… fénylően ragyog… bámulom egy darabig… hát ideáig jutottam? …eddig s nem tovább… valami olyan dolgot kaptam, amit nem kellett volna… az életet… a hangok most már szinte vihogtak… kedélyesen… ezt mondogatják: ”Úgy sem mered megtenni….” …megragadom a kést és a nyakamhoz emelem… még hallom az ördögi kacajt… NEM BÍROM TOVÁBB… penge villan... kibuggyan a vér… a vérem… halk sikolyra nyílik a szám… de hang már nem jön ki rajta… csak egy néma, bús levegőfoszlány… lassan számolom a lehulló vércseppeket… egytől-egyig… elfordítom a fejem… mellettem ott fekszik a kés vérben ázva… elhalkul minden… elhalványul… mindenre ráborul a nyomasztó csend… a szemem csukódik le… nem ellenkezem… ELMEGYEK… és meglelem a halált!!!
Hasonló történetek
Beküldte: Anonymous ,
2004-05-16 00:00:00
|
Egyéb
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások