Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Parasztman

Parasztman

Lazsa-megye, Tunyatanya

Mi a kénköves pecmeregi rottyant eke az ott az égen?
Egy tyúkganét permetező repölőgép? Egy fácán a nagyságosúr birtokáról?
Egyik se. Ez maga, Parasztman. Ki amilyen hülye, olyan erős. Ki tud repülni (főleg a munkahelyeiről)
Sokak azt mondják, nem is anya szülte őt. Az a hír járja róla, hogy az elődei kivonultak a káposztásföldre, és addig csikoltak egy kápsztatorzsát, míg ki nem pottyant belőle az a csöppség. (Ejh, bizony. Az ilyen szuperdög sutyerákok mind faluhelyről jöttek. Volt az a kutyateremtette, hogy is hívják? Ja, Szupermanus. Gondolják csak el. Az is azért lehetett olyan erős, mert falun nevelkedett)

Na jól van. Ne rázzuk már a rongyot. Parasztman, becsületes nevén: Retek Tirpák
Boldogan élnek a menyecskéjével, Slampos Hisztikével egy takaros, nádfedelű házikóba Tunyatanya legszélén.
Tirpák sokat lapátolt már trágyát életében. Lett is akkora bicepsze, hogy a pulyáinak azzal töri fel a diót, hasizma olyan, hogy az asszonya azon vasal, lábizmai meg megszégyenítik a szőlőprésgép teljesítményét.
Hát ez a Tirpák egyszer gondolt egyet, aztán tett is.
Fejébe nyomta kivágott oldalú köpővödrét, palástként magára terítette öreganyja lópokrócát, meg kezére húzta a tehénmegtermékenyítéshez használt könyékig érő gumiklesztyűt, aztán beállt szuperhősnek.
Reméli, hogy egy napon majd elismeri őt a nép. Hőstetteiért körberajongják mind a falubéliek, a begyes lánykák meg visítoznak, aztán azt mondják: „Tiéd a testem, Parasztman, vedd el!”

No, de kellett is ám a segítség a tanyára, mer’ nem csak jószándékú gavallérok lakták a helyet. Gonosz zsiványok is eszközölték a fondorlataikat.

Ott volt Búbos, a dinnyecsősz. Annak olyan gazságok fogant meg az elméjében, hogy csak na.
Egyszer a dinnyeföld gazdájának fontos deglenievalója akadt az esti vígadás után. Aztán a Búbost bízta meg, hogy vigye ki a piacra eladni a termést.
Bóbos ki is transzportálta talicskán a napi adagot. Fogyott szépen a szépsíges földi jó. De mihelyst a népek kiültek a kocsma erkélyére, hogy megdézsmálják a mostvásárolt ínyencséget, szörnyű dolog történt. (Gyengéd igezetűek ne olvassanak tovább)
A görögdinnyék... teremtő úristen... a görögdinnyéknek... sárgadinnye ízük volt.
Az a bitang Búbos genetikailag megbuherálta a dinnyéket, aztán attól következett be ez a förtelmesség.
Dörzsölte is a tenyerét, látva a sok elégedetlen, szenvedő vásárlót.
Amint a hír Parasztman traktorzajtól meg ládagyári kürttől megedzett szuperérzékeny fülébe jutott, egyből belebújt a jelmezébe, nyakába kapta igáslovát, fölpattant a gémeskút rúdjának a földre fektetett végére, rádobta a lovat a rúd másik végére, aztán az azonnal katapultálta őt a tett színhelyére.
Búbos azonnal a gatyájába buggyantott, mihelyst meglátta azt a nagy Istencsudája Parasztmant.
Parasztman haragosan pillantott egyet a talicska mögött kuporgó fickóra, majd szólt egyet, olyan kifinomultan, olyan urasan, ahogy azt a drága nagyapja tanította neki.
- Nyemgonoszkodsz, törömkarod, b**zomanyád!!
No, de azért az a Búbos nem hátrált meg. Előkapta zsebéből a megbabrát pudlibicskát, aztán abból lövöldözte a pengéket.
Ám azok a nyűves pengék lepottyantak Parasztman testépítéséről, mint a falraköpködött almamagok.
Parasztamnek már elege volt a cicózásból.
Fölemelte órirásinagy, malterkeverőlapát tenyerét, aztán egy jó nagyot suhintott a gazfickóra. Olyan lapos lett a Búbos feje, hogy azóta csukva olvassa a könyvet.
A falu apraja-naggya újjongott Parasztman hőstettén, ahogyan azt remélte.
„Éljen Parasztman” kiáltotta, akinek csak volt torka.
A falu félresikeredett kölyke, egy izompólós színesnapszemüveges, vékonyka hangú, húszonegy éves legény, Gáborka, odaszambázott Parasztmanhez, aztán azt súgta a fülébe.
„Tiéd a testem, Parasztman. Vedd el!”
Hasonló történetek
5582
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4026
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
ILÁJ. ·
Teljes mértékben igaza van Tibynek. Ha valakinek nem tetszik bizonyos történet, akkor ne viselkedjen rögtön idóta, elkényesztetett , flegma kamaszgyerek módjára, hanem pontosan indokolja meg,hogy miért is nem tetszik neki a sztori. Ez ez egész dolog arról szól, hogy megvitassuk az álláspontokat. Nem egymás ledegradálásáról és átkozódásáról szól ez az oldal. Próbáljunk már egy kicsit civilizáltan viselkedni. Higyjétek el nem olyan nehéz, csak meg kell próbálni....

Deakjanika ·
F1 es-e írásod.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: