Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pánik

Szép... már megint az irodában hagytam a telefonomat. Egyszer a fejemet fogom már elhagyni. De miért nem ellenőrzöm a dolgaimat akkor, mikor kijövök az ajtón? Vagy mikor esetleg még csak indulni készülök? Most már végül is mindegy... Mehetek vissza. Remélem még nem zárták be.

Huhh. Nyitva.
-Jó estét! Itt dolgozok a 3.-on. Csak a mobilomért jöttem vissza. Fél perc és megoldom.
- Rendben. Menjen csak. A takarító még odafent van. Ő majd becsukja az irodát maga után.
- Nagyon köszönöm.

Hol lehet az az átkozott telefon??? Várjunk csak...ma nem is hoztam magammal. Hogy lehetek ennyire feledékeny? Áhh...

Hé... Nem nyílik az ajtó. Biztos csak beragadt. Nem zárhattak be. Nem létezik. Azt hallottam volna. Vagy mégsem? Nem. Ez lehetetlen. Bezártak. Ne ess pánikba. Nem szabad. Most nem. Biztos meg lehet oldani. Mindent meglehet. Nézzük sorra, szépen, logikusan. Ajtó. Kilincs le. Nem mozdul. Ablak. Kilincs forgat. Ez is zárva. Minek zárnak egy irodában ablakokat úgy be, hogy ne lehessen kinyitni??? Nem hiszem el! Fiók. Kulcs. Ajtó. Nem jó. Bár jönne valaki! Nem kapok levegőt. Jön elő az asztmám is. Ha sokáig nem jutok ki, elfogy az oxigén és megfulladok. De hiszen még csak 39 éves vagyok! Előttem az élet. Se feleségem, se gyerekeim. Senki nem lesz a temetésemen. Egy szürke ember maradok örökre. Senki nem fogja tudni ki vo... Léptek! Ide! Itt vagyok! Eresszenek ki! Halkul. Ne! Ne menjen el! Itt vagyok! Segítség...
Hasonló történetek
4500
Jelenleg 13 éves vagyok.
4423
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
babuci ·
Nekem tetszett.
Hogy rövid-e? Szerintem ebben pont az a jo, hogy eleg tömör, mindent összefoglal. Es a tömondatok teljesen kifejezik a gondolatokat. Vagy te, ha pänikolsz, akkor összetett mondatokban gondolkodsz? :smile:
A hitelesseg... Szämomra a legtöbb törtenet nem tünik hitelesnek. Az se, amit annak mondanak. De hät ez fikcio. Az iro fantäzäiäja. Es ha ö ugy gondolta, hogy nincs telefon... De az is lehet, hogy ennek az embernek a päniktol nem jutott eszebe a telefon. Mert teljesen leblokkolt az agya. Ez könnyen elöfordul mindenkivel, hogy a legegyszrübb megoldäsra nem gondol.

Szivacs ·
Tök jó :))) Nekem tetszik.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: