Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ősz

Esett az eső, mintha egy óriás sírt volna odafent. A fáról lecsüngő pókhálók fogták fel a cseppeket. Szürkeség borított mindent, mintha valaki festékkel öntötte volna le az egész világot. Fújt a szél. Eleinte lustán, hanyagul, majd dühödten tépázta a fákat. A szegény levelek némán sírva fetrengtek a földön, sikoltott helyettük is a szél. Fakult minden, ami valaha zöld és színes volt, szemünk láttára múlt el minden, ami nyár. Sírtak a fák a napsugárért, a vizek a susogó szellőért, a sás is fonnyadozott, nem voltak már társai a kacsák. Lekonyult a boci füle is, keservesen bőgte a nyár hiányát. A fű savanyú lett, nemsokára jön a dér, a hideg. Fázósan kucorog minden állat a kuckójában, s nézik, ahogy tombol kint az ítéletidő. Kicsi gyermekek orra hagy nyomot az ablakon, a kályhában lobog a láng, lassan aludni megy már. Csendesednek az emberek is. Mind méláznak, mi volt, mi lesz? Elmúlt az idő, magunk mögött hagytunk minden jót és rosszat. Csurog az én könnyem is az arcomon, kimos minden emléket a lelkemből, de csak egy időre. Kopognak az esőcseppek az ablakomon, kopog az ősz. Be akar jönni, nem engedném, mégis kinyitom az ablakom. Mert ahogy jön, el is megy majd, jön helyette tél, tavasz, nyár... Most csak egyre gondolok, hogy elmúlt... elment... elsuhant millió perc és óra... És nem jön vissza soha... Elvitte az ősz.
Hasonló történetek
5385
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
3809
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Érdekes, rám nem így hat az ősz, inkább a harmóniáját érzékelem.
pandi ·
Hát épp egy lyan napot fogtam ki,mikor pakrócba burkolózva bámultam ki az ablakon.Hát akkor csúnya idő volt és az elmúlás jött le nekem meg amit írtam.Különben szép napokon nekem is a harmónia.:)

orsi. ·
Hol a bor??? Miért nincs bor? Irigylitek tőlem, mi?! Hé' mucsácsosz , állítsátok sorba ezeket a gyászhuszárokat azonnal !!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: