Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Oni (első fejezet)

Bevezető:
A jövő sötét...
A múlt bizonytalan...
Már senkiben sem bízhatsz!
Az Oni nem más, mint egy hihetetlen anime krimi!A főszereplő Konoko,egy elit bűnüldöző szervezet ügynöke, aki egy ördögi szindikátus nyomába ered. De a dolgok nem alakulnak jól...Rettenetes démonok kezdik el üldözni, amik a múltból jöttek. Vajon fel tud e kerekedni hősünk a borzalmakon? El tudja e sajátítani az ősi kűzdőtechnikát ellenfelei likvidálásához?
Mert most minden az ő kezében van...

Az első bevetés
Konoko nem szokványos ember volt, és nem szokványos tulajdonságokkal rendelkezett. És ki gondolná, hogy egy ilyen kitűnően kiképzett ügynök egy teljesen normális társasház 15. emeletén lakik.
2024-et írunk. Az USA már nem létezik helyette egész Amerika egy nagyvárossá olvadt össze. A szindikátust kivéve ők valahol Dél-Amerikában éltek de senki nem figyelt fel rájuk de egy napon a szindikátus néhány embere megtámadta a Biotechnika-i központot...
Konoko figyelmeztetést kap főnökétől (ő volt az elit kommandó csoport vezére) Dan-től:
- Azzonal jöjjön a bázisra, a szindikátus el akar vinni a Biotechnika-i laborból egy kísérletet!15 percen belül legyen a bázison!
Konoko épp a reggelit ette, de már mennie is kell. Tudta milyen fontos ez az ügy de mégsem őt kéne ugráltatni!
Speciális ruha, pisztoly ,tár, megvan minden a küldetéshez. Motorral ért be a bázisra. A bázison sok ember dolgozott ide csak a legjobbak tehették be a lábukat.Liften ért be abba a bizonyos irodába ahol Dan már várta.(Mivel nem tettem említést Konoko külsejéről most megteszem: Konoko:
- nő
- kora:26éves
- az elit csoportnak dolgozik
- lila haj(festett)
- testalkata: karcsú, és erős
- kungfu végzettsége van
- nem ajánlatos ujjat húzni vele
Akkor folytassuk onnan, ahonnan abbahagytuk:
- A terv készen áll Konoko nézze át utána jöjjön a dolgozószobámba!
- Igenis uram!

Konoko a terven látta, hogy elég sok szindikátusi katona. Nehéz lesz velük elbánni! Tüzetesen átnézte a tervet és elindult Dan dolgozószobájához. Dan elmondott minden hasznos információt és elmesélte neki T12-es biotechnikai kísérletet, ami egy ember és egy és egy növény keresztezése. Mikor vége lett Dan szigorú előadásának Konoko azt gondolta magában, hogy egy húsoskáposztát kell megmentenie a szindikátustól? Elindult a motorjával a Biotechnikai laborhoz, ahol már látszott a szindikátus pusztítása. Égő laboros kocsik és emberek menekültek ki a laborból, persze aki túlélte...

Konoko bejutott a hátsó ajtón és látta, hogy a szindikátus egypár katonája beteszi a T12-es kísérletet egy szállító kocsiba. Konokonak közbe kellett lépnie. A "kocsiőrt"egy szép jobb horoggal leterítette. Erre a másik két a katona is felfigyelt, és a kocsi hátulja felé sompolyogtak, ahol Konoko volt, amikor mindkettő odaért nem látták Konokot. A támadás véletlenszerűen érte őket, Konoko leugrot a kocsi tetejéről, egyenesen a két katona nyakába. Nem éppen sportszerű, de igen szép megoldás.
De az autóban lévőről megfeledkezett, aki éppen az autót beindította. Konoko észrevett egy darut amivel eltorlaszolhatja kocsi útját. Felment a darura, és beült az ülésébe. Kocsi elindult a kijárat felé, de konoko az utolsó pillanatban a daru nehezékével felburította a kocsit. Kiszált a daruból és a kocsiban ülőt szépen leütötte. Konoko hívta az Oni csapatát(ez volt az elit csoport)hogy biztonságba helyezzék a T12-es kísérletet.A fiúk már itt is voltak és miközben elhelyezték a kísérletet, őszinte gratulációt fejeztek ki Konokonak a szép akcióért.
Később a bázison...
Dan most kedvesen szólt hozzá és Konokonak felajánlott egy hét munkaszünetet. Természetesen igennel felelt.
Konoko lakásában...
Végre itthon! Az első bevetése remekül sikerült, és már azon se kell izgulnia, hogy mi lesz a T12-es kísérlettel...

(Folytatása következik)
Hasonló történetek
2981
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
3216
A Kommandósokkal együtt érkezett a helyszínre. Az Ajtót betörték, berontottak, az egész házat átkutatták, de nem találtak senkit. Bill majd kidőlt, olyan ideges volt. A Kommandós egység pár perc múlva elviharzott, átadták a helyszínt az F.B.I. szakértőinek. Ekkor Bill az ajtóból hátrafordult, és szinte fejében érezte a szíve lüktetését, amikor a piros Ferrari beállt a kocsibehajtóra.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Genesis ·
Egész jól irsz még jó pár év gyakorlás és kifejl?dsz!
Kicsit sokat ismételed a neveket ett?l függetlenül várom
a folytatást!

Hajrá! :sleeping:

Lancelot ·
Ne törődj semmivel, csak keresd a profi írók véleményét, és fogadd meg a tanácsaikat. Akad a krimi írók között egy-kettő!
Van benned spiritus, és lehet belőled jó szerző!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: